حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر لو رفته از گوگل Pixel XE را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | گوگل

گوگل امسال سه گوشی جدید را معرفی کرد که Google Pixel 5 در بالای طیف و سپس Google Pixel 4a و Google Pixel 4a 5G به عنوان گزینه های مقرون به صرفه تر در بین آن ها دیده شدند. با این حال، این شرکت ممکن است گوشی دیگری در راه داشته باشد، تلفنی که به محدوده موجود تعلق نداشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصاویر لو رفته از گوگل Pixel XE را ببینید و با گوشی ناشناخته جدید گوگل بیشتر آشنا شویم.

گوگل Pixel XE

ما شاهد آن هستیم که تلفنی به نام Google Pixel XE توسط چند منبع گزارش شده است، اما تاکنون اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

در ابتدا، تصویری وجود دارد که توسط Tom’s Hardware مشاهده شده و صفحه تنظیمات تلفن را با نام “Google Pixel XE” در آن نشان می دهد. دستگاه مورد نظر یک تلفن دو سیم کارته و دارای اندروید ۱۱ است.

در گوشه سمت راست بالای تصویر همچنین می توانید به پردازنده هشت هسته ای اشاره کنید، بنابراین احتمالا تلفن دارای یک چیپست هشت هسته ای است، اما اکثر تلفن های هوشمند مدرن این ویژگی را دارند، بنابراین جای تعجب نیست.

پیکسل XE

پیکسل XE

مجموعه دیگری از تصاویر که این بار قسمت جلوی گوشی را نشان می دهد، توسط یک فاش کننده در SlashLeaks به اشتراک گذاشته شده است و دوباره نام Pixel XE دیده می شود.

این تصاویر مشابه هستند و یک بار دیگر برخی از صفحه های تنظیمات را نشان می دهند، از جمله صفحه “درباره تلفن”. با این حال، جزئیات بیشتر در اینجا وجود دارد. صفحه نمایش تنظیمات نشان می دهد که این Pixel XE یک دستگاه دو سیم کارته با NFC است، در حالی که می توانید یک نمایشگر سوراخ دار برای دوربین سلفی نیز در مرکز بالای صفحه مشاهده کنید.

پیکسل XE

پیکسل XE

معمولاً گوگل دوربین سلفی را در گوشه بالا سمت چپ قرار می دهد، بنابراین این دستگاه Pixel معرفی شده نیتس. این را بگذارید کنار عنوان Pixel XE تا به یک گوشی جدید برسید. البته مطمئناً اینها می توانند تصاویر ویرایش شده از تلفن های غیر Pixel باشند.

به همین دلیل و با توجه به اینکه اطلاعات کمی در تلفن وجود دارد، ما می توانیم به این گزارش ها کمی شک کنیم.. واقعاً مشخص نیست که این دستگاه در محدوده موبایل های گوگل کجا قرار می گیرد. این شرکت اخیراً گوشی های جدیدی را به بازار عرضه کرده است، بنابراین فکر نمی کنیم که به زودی چیز دیگری به زودی عرضه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی پرچمدار گوگل باشد این دستگاه؟!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

تصاویر فقط یه پانچ هول وسط نشون میده 😐

گوشی جدید پیکسل😍،خیلی هم عالی…

SHREK

اگر پلاستیکی نباشه و قیمتش مناسب باشه چرا که نه!

Mahdi

پردازنده پرچمدار باشه عالیه

The MTest MT

شاید با اسنپ 888 باشه
در هر حال به حال ما فرقی نداره چون تو ایران نمیاد

Milad7

نیا جان جدت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)