حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعمیرات تخصصی موبایل خود را به بستینال سرویس بسپارید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند بیش از سالهای قبل رونق یافته و تقریباً زندگی بدون تلفن همراه و اینترنت غیر قابل ممکن شده است. چرا که تلفن های همراه هوشمند، امکاناتی فراتر از آنچه در قدیم از موبایل انتظار می رفت را به کاربر می دهند و می توان به جرائت گفت جزء جدا شدنی زندگی انسان شده اند. در سال های اخیر به خاطر پیوستن شبکه های بانکی و حمل و نقل و کتابخانه ها و ثبت نام های ادارات و دانشگاه ها موبایل استفاده زیادی داشته و همین امر باعث پیشرفت های زیاد تکنولوژی در این زمینه شده است و رقابت سر کیفیت ساخت، سرعت، دوربین و… بیش ازپیش شده است.

تعمیرات موبایل

با بیش تر شدن استفاده از تلفن همراه و همه گیر شدن آن طبیعتاً خرابی و ایرادات این دستگاه نیز افزایش می یابد و بخاطر حساسیت و ظرافت قطعات بکار رفته تعمیرات این دستگاه ها کار ساده ای نبوده و در صورتی که بدون تخصص کافی انجام شود قطعاً باعث خسارتهای مالی بسیاری می گردد مجموعه بستینال سرویس با تجربه ی 12 ساله در زمینه تعمیرات موبایل و همچنین آموزش تعمیرات موبایل شرایطی را فراهم آورده است که کاربران تلفن همراه هوشمند بدون استرس و با خیال راحت به چند روش ثبت به تعمیرات نرم افزاری یا تعمیرات سخت افزاری موبایل فرد اقدام کنند .

خدمات تعمیرات در محل : بستینال سرویس با بکارگیری تکنسینهای متخصص و همچنین بکار گیری ابزارآلات به روز این امکان را فراهم آورده تا شما بتوانید دستگاه تلفن همراه خود را در محل کار یا منزل خود ( با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ) تعمیر کنید .

فقط کافی ست در سایت بستینال سرویس درخواست تعمیرات موبایل دهید یا با شماره های تماس ارتباط برقرار کنید .

  • ارسال گوشی به وسیله پیک : بستینال سرویس در ایام تعطیلات کرونایی جهت رفاه حال مشتریان در محل دفتر بستینال سرویس کلیه خدمات تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل را رائه میدهد و دراین ایام نگرانی خرابی موبایل و تبلت خود نباشید مجموعه بستینال سرویس در اسرع وقت با ارسال پیگ دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از تعمیر خدمت شما ارسال می کند لازم به ذکر است تمامی پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از کرونا رعایت می شود .
  • تعمیرات حضوری : شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری با محل فروشگاه بستینال سرویس نسب به تعمیر سریع تلفن همراه خود اقدام کنید .

تعمیرات موبایل برندهای مختلف در بستینال سرویس

تعمیرات آیفون: گوشی های شرکت اپل جزء گران ترین و پیشرفته ترین تلفن های همراه حال حاضر جهان می باشند و طرفداران بسیاری نیز دارند. تعمیرات آیفون در کشورهای اروپایی توسط اپل استور رسمی و به صورت تعویض انجام می شود. ولی متاسفانه به علت نبود نمایندگی رسمی در ایران تعمیرات این برند محبوب به کاری سخت و هزینه بر بدل شده است. متاسفانه امروزه در سراسر ایران تعمیرکاران موبایل با نداشتن تخصص کافی و ندیدن آموزش های اختصاصی تعمیرات این برند، اقدام به دستکاری برد دستگاه کرده و در نهایت مشتری متحمل هزینه های زیاد و بعضا تعمیر نشدن دستگاه می شود. کیفیت قطعات بکار رفته در آیفون بسیار مهم می باشد. به همین منظور بستینال سرویس با آموزش تخصصی تعمیرکاران و همچنین گردآوری تجهیزات پیشرفته و استفاده از قطعات صد در صد اورجینال به شما اطمینان می دهد هر گرونه خرابی نرم افزاری و سخت افزاری آیفون را بدون ریسک برای شما انجام می هد.

تعمیرات سامسونگ: برند سامسونگ معروف ترین برند تلفن همراه در ایران محسوب می شود و بدلیل فراگیر بودن این برند بیشتر کاربران و خریداران در زمان خرید و در اولین مرحله راجع به خرید گوشی سامسونگ فکر می کنند و تقریبا هر فروشنده و تعمیرکار مبتدی نیز اقدام به تعمیر این برند می کند. در صورتی که برد این دستگاه بسیار ظریف و حساس بوده و نیازمند تخصص بالایی می باشد. صفحه نمایش های به کار رفته در گوشی های سامسونگ از تکنوژی Super Amo led Amo led , LED بهره گرفته است که همین باعث کیفیت بالای نمایش در این برند شده است. و نقطه ی ضعف گوشی های سامسونگ نیز همین هزینه بالای صفحه نمایش می باشد و به دلیل قیمت بالای قطعات نیازمند تخصص و تجربه کافی جهت تعمیر می باشد. مجموعه بستینال سرویس با استفاده از قطعات اورجینال و صفحه نمایشهای سرویس پک سامسونگ کلیه خدمات تعمیرات این برند را ارائه می نماید.

تعمیرات بلک بری: یکی از خاص ترین برندهای تلفن همراه در ایران بلک بری می باشد که طرفدران خاص خود را دارد و بدلیل عرضه کم این محصول در بازار ایران تهیه قطعات اصلی و پیدا کردن تعمیر کار متخصصی به کار سختی تبدیل شده است ما در بستینال سرویس با عقبه قطعات اصلی کلیه مدل های برند بلک بری و همچنین بکارگیری تکنسین های متخصص آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

تعمیرات شیائمی: شیائمی برند نام آشنای این روزهای بازار تکنولوژی و موبایل تقریباً به پرفروش ترین برند موبایل در ایران تبدیل شده است. و هر چه فروش برندی افزایش یابد نیاز به خدمات پس از فروش و تعمیرات نیز افزایش می یابد و انتخاب تعمیرکار مطمئن از بین همه مراکز تعمیرات تلفن همراه کار سختی به نظر می رسد. بستینال سرویس با گرد آوری کلیه قطعات از قبیل باتری اورجینال _ ال سی دی های اصلی دوربین و اسپیکرهای صد در صد اصلی و … و همچنین بکار گیری تجربه و تخصص کافی لذت یک تعمیر راحت را برای شما فراهم می آورد.

تعمیرات اچ تی سی: تلفن های همراه اچ تی سی علی رغم عرضه کم در سالهای اخیر همچنان طرفداران زیادی داشته و از سخت افزارخوبی برخوردار می باشد. و تقریباً برندی موفق و محبوب با درصد خرابی پایین می باشد از مدل های محبوب این برند  htc one _ htc ome 8 _ htc m 9_ htc m 10 _ desire 816 _ desire 820  و … و گوشی های سری u شامل  u play و uultre و u11 می باشد که با اطمینان کلیه تعمیرات این برند را به شما ارائه می دهیم .

  • تعمیرات قابل ارائه برای همه برندهای تلفن همراه
  • تشخیص علل خرابی باتری موبایل و تعویض باتری اورجینال با گارانتی تعویض
  • تعویض و تعمیر تاچ وال سی دی اورجینال
  • تعمیرات مربوط به فریم و قاب ، و درب پشت گوشی
  • تعویض اسپیکر و بلندگوی موسیقی موبایل
  • تعمیرات مربوط به آنتن دهی و شبکه موبایل
  • تعویضی هارد و ارتقاء حافظه داخلی

و …

ما در مجموعه بستینال سرویس کلیه خدمات پس از فروش و تعمیرات و عرضه قطعات اورجینال برندهای تلفن همراه را جهت رفاه حال مشتریان عزیز ارائه می نماییم. برندهای قابل پشتیبانی بستینال سرویس عبارتند از سامسونگ(Samsung) _ اپل(Apple) _ اپل واچ(Apple watch) _ هواوی(Huawei) _ هانر(Honor) _ شیائومی(Xiaomi) _ بلک بری(Blackberry) _ سونی(Sony) _ موتورولا(Motorola) _ ال جی(LG) _ وان پلاس(Oneplus) و …

چرا بستینال سرویس؟

  1. ما تکنسین های با تجربه و متخصص و آموزش دیده را گرد آورده ایم .
  2. ما در بستینال سرویس جهت تعمیر دستگاه های تلفن همراه از قطعات صد در صد اورجینال استفاده و کلیه قطعات شامل گارانتی می باشند .
  3. در بستینال سرویس تعمیرات در اسرع وقت انجام می شود . و مهم ترین هدف ما رضایت شما عزیزان می باشد .
  4. کلیه خدمات انجام شده در بستینال سرویس دارای گارانتی می باشد .
  5. ما در بستینال سرویس به صرت شبانه روزی آماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان می باشیم .

پس جهت تعمیر موبایل یا تبلت خود فقط فرم تعمیرات را پر کرده یا با شماره های ما تماس بگیرید و بقیه کارها را به ما بسپارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

فقط 2 روز تا cyberpunk 2077. 😍

SHREK

معرفی شماره 5:
جیل ولنتاین (به انگلیسی: Jill Valentine) و (به ژاپنی: ジル・バレンタイン Jiru Barentain) نام یکی از شخصیت‌های ساختگی در مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول است که توسط شرکت کپ‌کام ساخته شده‌است. او برای نخستین بار توسط ایسائو اوهیشی طراحی و توسط تاکاهیرو آریمیتوسو ساخته شد. جیل برای نخستین بار در رزیدنت ایول ۱، به عنوان یکی از دو شخصیت قابل انتخاب در بازی حضور داشت. در نسخه نخست این سری، به‌همراه کریس ردفیلد، او یکی از اعضای تیم آلفای گروه استارز بود. جیل برای بار دیگر در نسخهٔ رزیدنت ایول ۳ به عنوان شخصیت اصلی بازی حضور یافت. در حضور دوم او در این سری، شهر راکون دچار آلودگی بیولوژیکی به ویروس تی شده و به طغیان گرفتار گشت. جیل باید راهی برای خروج از شهر می‌یافت که سرانجام نیز موفق شد. حضور بعدی جیل در این سری، در بازی رزیدنت ایول: تاریخچه آمبرلا بود که در ماموریت نابودی آمبرلا در کنار کریس حضور داشت. حضور بعدی جیل در این سری، بازی رزیدنت ایول ۵ بود که دارای نقش‌های متفاوتی نسبت به گذشته خویش شده‌است. جیل در ابتدا هماورد کریس بود که در ادامه و با مشخص شدن راز این اتفاقات، جیل نیز به کریس پیوست و سرانجام موفق به نابودی آلبرت وسکر شد. در سال ۲۰۲۰، جیل یکبار دیگر در نسخهٔ بازسازی شده رزیدنت ایول ۳ با ظاهری متفاوت حضور دارد، که از مدل روسی ساشا زوتووا الگوبرداری شده‌است. منبع:ویکی.. پدیا

Milad7

تعمیرات موبایل هم سود عالیی داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات