حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اوپو Reno5 Pro+ 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ و سونی IMX7xx ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اوپو، شایعات

اوپو ۲۰ آذر ۹۹ گوشی های Reno5 5G و Reno5 Pro 5G را معرفی می کند و ما از قبل می دانیم که آنها به چه شکل هستند زیرا سازنده تلفن چینی چند روز پیش تصاویری را بر روی وب سایت رسمی خود قرار داده در حالی که چند مشخصات را نیز تأیید کرده است. امروز می شنویم که گوشی اوپو Reno5 Pro+ 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ و سونی IMX7xx ارایه خواهد شد.

گوشی اوپو Reno5 Pro+ 5G

در کنار Reno5 مدل پایه و مدل Pro شایعه شده است که Oppo از Reno5 Pro + 5G نیز رونمایی خواهد کرد. هنوز چیزی در مورد آن از اوپو منتشر نشده است، اما تصویری که در Weibo منتشر شده، طراحی آن را نشان می دهد و همچنین در مورد سخت افزار آن نیز اطلاعاتی بدست می آوریم.

پنل پشتی Reno5 Pro + 5G به نظر می رسد شبیه به Reno5 5G و Reno5 Pro 5G است و در پشت دوربین چهارگانه دارد، اما دوربینی که در سمت راست دوربین اول قرار گرفته است، به شکل مستطیل است.

این می تواند ماژول تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر باشد. گفته می شود که دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX7xx استفاده می کند و باعث می شود Reno5 Pro + 5G اولین تلفن هوشمند در جهان باشد که از آن بهره می برد. دوربین سوم یک دوربین با زاویه دید عریض 16 مگاپیکسلی است، اما در حال حاضر هدف دوربین چهارم مشخص نیست.

اوپو رینو ۵ پرو

اوپو رینو ۵ پرو

اوپو رینو ۵

اوپو رینو ۵

این منبع همچنین ادعا می کند که Reno5 Pro + 5G به Snapdragon 865 مجهز خواهد شد و نسخه ای با پشت چرمی ساده ارائه خواهد شد که اولین گوشی هوشمند تولید انبوه با قاب پشت الکتروکرومیک خواهد بود.

با این حال، این اولین بار نیست که می بینیم یک شرکت تلفن هوشمند از فناوری الکتروکرومیک استفاده می کند. OnePlus این کار را با تلفن هوشمند مفهومی Concept One در ژانویه انجام داد که از نظر تجاری در دسترس نبود. اما با دیدن چگونگی تولید انبوه گوشی Oppo با این فناوری توسط اوپو  این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد تولید توسط وان پلاس (و شاید Realme) باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید اوپو هستید؟ هر چند که این برند در بازار کشورمان بسیار کم پیداست اما شاید بد نباشد که از پیشرفت فناوری لذت ببریم.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

عجب ترکیبی خروجیش خیلی بهتر از پرچمدارای الان میشه که با اسنپ معرفی شدن.

سری Reno اوپو به نسبت قیمت به شدت گوشی های با ارزشین. تو طراحی و دیزاین قاب پشتی هم که نسل قبلی هم گفته بودم که جزو favorite های منه👍.
“گفته می شود که دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX7xx استفاده می کند و باعث می شود Reno5 Pro + 5G اولین تلفن هوشمند در جهان باشد که از آن بهره می برد”
پس قاعدتاً منظور نباید IMX 700 باشه و یه سنسور جدید در سری ۷۰۰ هستش.
قاب پشت الکتروکرومیک هم یکی دیگه از نقاط متمایز کنندشه👌.

m.b

یه ویژگی جالب این سری اینه که کادر دوربین هاش برای اولین بار تو موبایل ها شبنما هستن و سبز میشند تو شب…
به این شکل که باهاش شوخی کردن…

comment image

قبلاً این کارو توی چراق قوه ها و عقربه های ساعت مچی های کلاسیک احتمالاً دیدید…

SHREK

طراحیشو دوست دارم سخت افزار خوبی هم داره.

Milad7

خیلی خوشگل و لوکسه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)