حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع اپل برای آیفون تاشو باشد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، حق اختراع

یک اختراع ثبت شده جدید اپل دوباره دیده شده است که از جزئیات شرکت مکانیسم طراحی منحصر به فرد لولا را دارد. این حق اختراع نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی ایده های مختلف آیفون تاشو است. در آخرین مورد نشان داده شده است که چگونه یک صفحه نمایش می تواند همراه با نقاط بین لولا برای یک آیفون تاشو در آینده گسترش یابد.

حق اختراع اپل برای آیفون تاشو

طبق گزارش اپل اینسایدر، شرکت کوپرتینویی یکی از حق ثبت اختراع خود را اخیرا در اوایل هفته جاری منتشر کرده است. عنوان حق ثبت اختراع “دستگاههای الکترونیکی دارای نمایشگرهای قابل انعطاف تاشو” است. اپل در گذشته طرح های خاصی را برای یک آیفون تاشو ثبت کرده است، و این به عنوان اثبات دیگری در مورد عرضه این گوشی در آینده در آینده توسط شرکت ارائه می شود.

با این حال، یک جنبه قابل توجه در مورد آخرین حق ثبت اختراع، کار شرکت در مورد ساختار لولا است. با نگاهی به حق ثبت اختراع، یک ساختار لولای چند پیوندی مشاهده می شود، به این معنی که لولا از یک مکانیزم واحد تشکیل نشده است بلکه از ساختارهای پیچیده متعددی به طور کامل تشکیل شده است.

این حق ثبت اختراع همچنین بیان می کند که ساختار لولا می تواند شامل “دنده ای ، کمربندی و / یا سایر ساختارهای هماهنگ سازی حرکت” باشد و همچنین ممکن است “اعضایی را داشته باشد که در هنگام خم شدن نسبت به یکدیگر حرکت می کنند.”

علاوه بر این، این اجزای متحرک همچنین می توانند شامل میله هایی و پیوندهایی با سطح تحمل منحنی مخالف باشند. این شامل سطوح متوقف نیز می شود که می توانند “از چرخش بیش از حد میله ها و پیوندها با یکدیگر جلوگیری کنند.” حتی ممکن است این پیوندها بتوانند در اطراف یک نقطه محوری که در جایی از نمایشگر قرار دارد جدا از ساختار لولا “زندگی در ضخامت صفحه نمایش” باشد.

به عبارت ساده تر، حق ثبت اختراع می تواند برای نوعی آیفون با صفحه نمایش تاشو یا حتی یک آیفون با صفحه نمایش کشویی باشد. این امر توسط “ساختارهایی پشتیبانی می شود که از حرکات تاشو، حرکات کشویی، حرکات پیمایشی و / یا رفتارهای دیگر پشتیبانی می کنند” ، که ممکن است برای یک دستگاه جمع و جور باشد و می تواند فضای نمایشگر بزرگتر را ارائه دهد. متأسفانه هنوز خیلی زود است که بگوییم این فناوری نمایش در واقع برای چه کاری استفاده می شود. اپل ممکن است فقط آن را در محصولی جدا از آیفون قرار دهد. بنابراین برای به روزرسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

نظر شما درباره حق اختراع اپل برای آیفون تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب به کلیر

m.b

یه شاید #این تو تیتر فراموش نشده؟ 🤔

Mahdi

منم میخواستم همینو بگم

Mohammadr

“شاید” یه “باشد” اضافه دارد! رگ ب رگ شد… . 😐

Milad7

ببینیم چی میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)