حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش اقساطی محصولات چری و آریزو آذر ۹۹ با تحویل فوری و شرایط جدید

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

همزمان با فروش فوری اقساطی محصولات ام وی ام برای آذر ۹۹ توسط مدیران خودرو، این شرکت فروش اقساطی محصولات چری و آریزو آذر ۹۹ با تحویل فوری و شرایط جدید را نیز در پیش دارد. البته قیمت ها دقیقا همان قیمت های نجومی محصولات چری آبان ۹۹ است و با وجود کاهشی بودن قیمت های بازار، هیچ کاهشی در قیمت محصولات کارخانه نمی بینیم. البته در این بین شرایط کمی منعطف تر شده است.

فروش اقساطی محصولات چری و آریزو آذر ۹۹

این جا هم همانند طرح فروش محصولات ام وی ام، در این طرح فروش کرمان موتور شاهد ۲ شرایط متفاوت هستیم. این شرایط عبارت اند از:

  1. ۱- اول اینکه شما مبلغ خودرو را به صورت ۵۰-۵۰ نقدی و اقساط بین ۱ تا ۵ ساله و با سود ۲۱ درصد انتخاب می کنید.
  2. ۲- دوم اینکه به صورت ۴۰-۱۰-۵۰ پرداخت می کنید. یعنی ۴۰ درصد نقدی پرداخت می کنید، ۱۰ را دو ماه بعد و بدون سود پرداخت می کنید، ۵۰ درصد را در اقساط ۱ تا ۵ ساله و با سود ۲۱ درصد انتخاب می کنید.

در هر دو طرح مبالغ خودروها یکسان است. همچنین زمان تحویل خودروهای درخواستی ۴۵ روزه اعلام شده است.

عضویت در کانال تلگرام ترنجی برای دریافت اخبار مشابه بیشتر

شما می توانید در کاتالوگ های زیر قیمت محصولات MVM در طرح فروش قسطی با تحویل فوری آذر ۹۹ مدیران خودرو را ببینید:

کاتالوگ طرح ۱ فروش اقساطی محصولات چری و آریزو آذر ۹۹

کاتالوگ طرح ۱ فروش اقساطی محصولات چری و آریزو آذر ۹۹

کاتالوگ طرح ۱ فروش اقساطی محصولات چری و آریزو آذر ۹۹

کاتالوگ طرح ۲ فروش اقساطی محصولات چری و آریزو آذر ۹۹

کاتالوگ طرح ۲ فروش اقساطی محصولات چری و آریزو آذر ۹۹

کاتالوگ طرح ۲ فروش اقساطی محصولات چری و آریزو آذر ۹۹

نظر شما درباره این طرح فروش جدید محصولات چری و آریزو آذر ۹۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

معرفی شماره 3:
ایدا وانگ (به انگلیسی: Ada Wong) و (به ژاپنی: エイダ・ウォン Eida Won) یک شخصیت ساختگی در مجموعه بازی‌های ویدئویی رزیدنت ایول است. او در جریان داستان‌های این بازی، به عنوان یک جاسوس، عضوی از تشکیلاتی مخفی موسوم به «سازمان» است. تشکیلاتی که به عنوان رقیب شرکت آمبرلا فعالیت می‌کند. این شرکت نیز همانند آمبرلا، در پی هدف‌هایی چون تولید سلاح‌های بیولوژیکی بود و ایدا وانگ، به عنوان یک شخصیت خاکستری، جاسوسی مورد اعتماد و کاردان برای این تشکیلات مخفی میباشد.

SHREK

منبع:ویکی. پدیا

SHREK

معرفی شماره4:
کریس ردفیلد (به ژاپنی: クリス・レッドフィールド تلفظ: Kurisu Reddofīrudo و به انگلیسی: Chris Redfield) عنوان یک شخصیت ساختگی در مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول است که توسط شرکت کپ‌کام ساخته شده‌است. این کاراکتر برای اولین بار در نسخه رزیدنت ایول ۱ به عنوان یکی از بازیکنان اصلی در کنار جیل ولنتاین حضور یافت. به او لقب نا آگاه در ادارهٔ تیم را دادند، و در رزیدنت ایول کد: ورونیکا در بخش دوم بازی، جایی که تلاش می‌کند خواهر کوچکتر خود، کلر ردفیلد را از دست شرکت آمبرلا واقع در جزیرهٔ راکفورت آزاد کند، بازمی‌گردد. کریس همچنین در کنار شوا آلومار، به عنوان شخصیت اصلی در رزیدنت ایول ۵ حضور داشت؛ جایی که مجبور شد، برای مدتی با دوست و همکار قدیمی خود، جیل ولنتاین به نبرد بپردازد. او همچنین در بازی رزیدنت ایول: تاریخچه آمبرلا، در مأموریت مربوط به نسخهٔ نخست بازی(Mansion Insident) و مأموریت (Umbrella’s End)، و در بازی رزیدنت ایول: تاریخچه تاریکی، در مأموریت مربوط به بازی رزیدنت ایول: کد ورونیکا، در بخش دوم این مأموریت، حضور داشت. کریس یکی از چهار شخصیت اصلی در بازی رزیدنت ایول ۶ است، که در کنار همکارش پی‌یرس نیوانس سعی در جلوگیری از یک حمله جهانی بیوتروریسم را دارد.او در رزیدنت ایول ۷ نیز حضور داشت جایی که با ایتان ویترز همراه شد و با لوکاس بیکر به نبرد پرداخت.گفته شده است که او در رزیدنت ایول ۸ نیز به عنوان آنتاگونیست بازی حضور دارد. منبع:ویکی. پدیا

Milad7

عجب 😐 قیمت هاش خیلی تنده 😐

Milad7

ولی بین اینها آریزو 6 خیلی خفنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)