حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استوری اسپاتیفای هم اضافه شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | نرم افزار

تقریباً انگار دایره استوری درخشان همه جا ما را دنبال می کند. آنها در اسنپ چت، اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ، توییتر و اکنون حتی در Spotify دیده می شوند. اکنون می شنویم که استوری اسپاتیفای هم اضافه شد.

استوری اسپاتیفای

این هفته، برخی از کاربران متوجه حلقه های موجود در لیست های پخش محبوب Spotify از جمله لیست پخش “Christmas Hits” شدند.

تقریباً یک هفته بعد از انتشار ویژگی فیلت توییتر یعنی پست هایی مشابه استوری های اینستاگرام که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند، سرویس اسپاتیفای بی سر و صدا شروع به آزمایش تجربه خود از استوری ها روی تعداد مشخصی از پلی لیست های خود کرده است. در بیانیه ای برای Engadget این شرکت تأیید کرد که این استوری ها یک طرح آزمایشی است، اما هیچ اطلاعات اضافی در مورد اینکه آیا در آینده نزدیک در دسترس همه کاربران قرار دارد یا اینکه شاهد تعداد بیشتری از آنها خواهیم بود، ارائه نداد.

سخنگوی اسپاتیفای به Engadget گفت:

“ما در Spotify به منظور بهبود تجربه کاربری خود، معمولاً تعدادی آزمایش انجام می دهیم.” “برخی از این آزمایشات در نهایت مسیری را برای تجربه کاربری ما فراهم می کند و برخی دیگر فقط به عنوان یک یادگیری مهم عمل می کنند. در حال حاضر دیگر خبری برای اشتراک در مورد برنامه های آینده نداریم. “

مدتی است که Spotify نسخه اختصاصی استوری های خود را با گروه های مختلفی از کاربران آزمایش کرده است. در سال 2019 آزمایش “Storyline” را شروع کرد، نسخه ای از استوری ها برای هنرمندان که به آنها امکان می دهد اطلاعات پشت صحنه موسیقی را با طرفداران به اشتراک بگذارند. در همین حال، در آغاز سال جاری این شرکت همچنین اجازه داد كه اینفلوئنسرها استوری خود را با لیست پخش عمومی خود به اشتراک بگذارند.

استوری اسپاتیفای

استوری اسپاتیفای

در نهایت، من هنوز به نوعی بیش از حد استوری موفق هستم ،و ای کاش شرکت ها جرات می کردند متفاوت باشند و چیز جدیدی خلق کنند. با این وجود، این ایده را دوست دارم که هر چند وقت یک بار یک استوری جذاب درباره یکی از گروههای موسیقی یا هنرمندان مورد علاقه خود تماشا کنم. آیا واقعاً این کار را خواهم کرد؟ در حال حاضر، نمی توانم بگویم.

نظر شما چیست؟ شما کاربر اسپاتیفای هستید؟ استوری اسپاتیفای را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

با اکانت پرمیوم لذت بخشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)