حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایده های سامسونگ برای آینده موبایل های خاص چطور است؟

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ یکی از اولین شرکت هایی بود که وارد بازار تلفن های تاشو شد. در واقع، دستگاه ها کاملاً بی عیب و نقص نیستند و تا رسیدن به استاندارد هنوز فاصله زیادی دارند، اما نمی توانیم انکار کنیم که آنها فوق العاده هستند و در اعماق وجود همه ما آرزو می کنیم کاش یکی از آنها را داشته باشیم. امروز اما می خواهیم ببینیم که ایده های سامسونگ برای آینده موبایل های خاص چطور است؟

به هر حال، غول فناوری کره جنوبی دائماً در تلاش است تا بهترین دستگاههای تاشو موجود را ارائه دهد و بخش نمایشگر آن اخیراً نگاهی به آینده موبایل های خاص سامسونگ ارایه کرده است.

سامسونگ دیسپلی اخیراً چند تصویر ارسال کرده است که به ما ایده ای از دستگاه های آینده تاشو گلکسی می دهد. رندرها تلفنی را به شما نشان می دهد که دارای یک صفحه سه لا تاشو است و به راحتی به یک تبلت تبدیل می شود.

شایعات همچنین اشاره کرده اند که سامسونگ در تلاش است تا این ایده را به یک دستگاه واقعی تبدیل کند. ما همچنین می دانیم که این شرکت چندین حق ثبت اختراع برای صفحه نمایش سه لا دارد، بنابراین ممکن است در آینده ای نه چندان دور شاهد آن باشیم.

رندر دوم نشان می دهد دستگاه جدیدی با صفحه نمایش رول شونده چه چیزی ممکن است باشد. پس از آخرین شایعات منتشر شده درباره دستگاه های قابل رول از بیش از یک شرکت، چندان دیوانه به نظر نمی رسد. با این حال، به نظر می رسد که این طرح طراحی تلفن مستطیلی را پشت سر گذاشته و میله ای استوانه ای را انتخاب می کند که از آن یک صفحه نمایش پهن می شود. بهترین قسمت این است که سامسونگ نیز روی این ایده کار کرده است و همچنین دارای حق ثبت اختراعاتی است که ممکن است در آینده نیز واقعی شوند.

ما همچنین انتظار داریم سال آینده در دستگاه های پرچمدار سامسونگ تغییراتی ایجاد شود ، زیرا ممکن است سری Galaxy Note را به پایان برساند و به جای آن، ما می توانیم یک سامسونگ Galaxy S21 Ultra و یک Galaxy Z Fold 3 با پشتیبانی از قلم و همچنین یک دستگاه جدید که می تواند یک صفحه نمایش قابل رول شدن داشته باشد را ببینیم.

نظر شما درباره این موبایل های خاص احتمالی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abraham

اگه گوشی های تاشو به بلوغ برسن و قیمتشون مناسب بشه و از قلم استفاده کنن چه شود تبلت=دفتر یاداشت=گوشی

abraham

یه سوال من چجوری لیست نظراتی که میدم رو تو پروفایل ببینم قسمت پیشخوان بخش نظرات منو میزنم نمیاره؟

Mahdi

نه نمیاره ، فقط ۵ تا نظر آخری که تو سایت داده شده رو میاره

5G

یه خبر رسیده که میشه به نوت ۲۱ امیدوار بود که تولید بشه

SHREK

موبایل های خاص گرون هستن و چیزی که گرون باشه و هنوز اول راهش باشه حداقل من یکی که حاظر نیستم براش پول بدم.

Milad7

چقدر لذت بخش! ولی راه درازی در پیش هست برای عملیاتی شدنش!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)