حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رشد پرسرعت سازگاری اپ‌های مهم ایرانی با سرویس‌های موبایلی هوآوی

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

طی چند ماه اخیر، سرویس‌های موبایلی هوآوی به عنوان یک اکوسیستم رو به رشد، توانسته سرعت رشد قابل توجهی را تجربه کند. با انتشار نسخه سازگار اپلیکیشن‌های مطرح تپسی و در آینده نزدیک اسنپ تقریبا تمام اپ‌های مهم و پرکاربرد ایرانی بدون هیچ محدودیتی روی این اکوسیستم کار می‌کنند.

شب گذشته در رویداد آنلاین هوآوی، آخرین وضعیت درباره سرویس‌های موبایلی هوآوی نیز ارائه شد که شامل خبرهای خوبی برای مصرف‌کنندگان و همچنین توسعه‌دهندگان داخلی بود. براساس اطلاعات ارائه شده در این رویداد، حالا مارکت اپ گالری هوآوی حدود ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و ۲ میلیون توسعه دهنده در سراسر دنیا در حال کار روی توسعه اپلیکیشن برای آن هستند.

در این مدت نسخه سازگار حدود ۳۰ اپلیکیشن مطرح ایرانی که حدودا ۷۵ درصد از کاربران اندروید ترکیبی از آن‌ها را نصب دارند و به طور مکرر از آن‌ها استفاده می‌کنند، روی مارکت کافه بازار منتشر شده است. اپ‌هایی چون ماکسیم، نت برگ، شیپور، دیجی کالا، علی بابا، اسنپ مارکت، اسنپ فود، تقریبا تمام اپ‌های بانکی و غیره از جمله این اپ‌ها هستند.

لیست کامل این اپ‌ها در جدول زیر آمده است:

اسنپ و تپسی هم سازگار شدند

خبر خوش دیگری که در این رویداد به مشتریان این اکوسیستم رو به رشد داده شد، انتشار نسخه سازگار تپسی و اسنپ بود. همین حالا نسخه سازگار تپسی از طریق کافه بازار قابل دریافت است و نسخه اسنپ نیز در صف انتشار قرار دارد و در آینده نزدیک هم روی کافه بازار و هم در اپ گالری منتشر خواهد شد.

همه این اپ‌ها جدا از هزاران هزار اپلیکیشن‌های مختلف هستند که بدون هیچ مشکلی روی گوشی‌هایی که از سرویس‌های موبایلی هوآوی برخوردارند اجرا می‌شوند.

در نهایت، خبر مهم دیگری که در مراسم گفته شد، آغاز روند انتشار اپ‌های ایرانی روی مارکت اپ گالری بود که در حال حاضر سه اپ دیجی‌کالا، اسنپ مارکت و علی بابا در این مارکت منتشر شده‌اند. از توسعه‌دهندگان داخلی هم دعوت شد تا برای انتشار اپ‌های خود روی مارکت اپ گالری با تیم توسعه سرویس های موبایلی هوآوی در ایران در تماس باشند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online

با این همه سازگاری چرا هنوز میشه با ریجن ایران اکان ساخت
این همه تو بوق کرنا میکنن ولی مشکلات چرا عنوان نمیکنید

samouelkarter

هیچکس تو دنیا حاضر نیست بخاطر ما هزینه بده و تو دردسر بیافته!
با اینکه توسط امریکا تحریمه اما اگر با ما رابطه داشته باشه به کل نابودش میکنن! حالا باز با یه جواز گرفتن داره تا حدی میره جلو اما اگر پای ما وسط باشه موضوع خیلی پیچیده تر میشه
در ضمن قبل برجام من اکانت ساختم با کشور ایران اما الان اکانتم را بسته هواوی!
خلاصه حواستان باشه این موضوع تو موقع رابطه خوب بین امریکا و چین دوباره برای ما ممکنه اتفاق بیافته و روابط به کل قطع بشه!

نیما عرفانی

✓https://casepoke.com/
✓https://casepoke.com/collections/all-huawei-cases/products/slimdropresistantcase?fbclid=PAAaYU4t9InMOYqYVAJRlf9CsdR6s91ucNOW2ZrDri4W5QSeN2q2kT5H-41sI

The MTest MT

سازگاری بیشتر سایت ها با پول دریافتی از هواوی ایران
دوستان من یک چیزی تو زومیت گذاشته بودم،اینجام میزارم
بررسی وضع هواوی در بازار
خیلی ها بخاطر قیمت خوب میرن سراغش،اما حرفه ای ها کمتر میرن.باید به حال گیمر ها و حرفه ای ها فکر بکنه و کارهایی انجام بده که این قشر بیشتر سراغش برن مثل سونی
و اما کارهایی که هواوی با کردنشون مشتری زیاد جذب میکنه مثلا بازی هایی مثل پابجی یا کالاف رو قابلیت های انحصاری روی گوشی های خودش بزاره و کاری کنه که از هواوی ایدی هم بشه یه اکانت ساخت مخصوص هواوی و یا یک بخش مخصوص برای اپ گالری بزاره که نرم افزار های مربوط به یک کشور مثلا بازار و بلد توی ایران باشن
1شبیه تر کردن اپ گالری به اپ استور و گوگل پلی و تمرکز روی این سرویس برای رفع باگ
2 تمرکز کامل روی اکوسیستم جدیدش و کارامد تر کردن اونا
3 زدن گوشی هایی بهتر با مشخصات جذاب که خریدار رو جذب کنه و بی گوگلی خیلی اذیت نکنه(لیستش که چند پست قبل گذاشتم رو اینجا هم میزارم،با اجازه دوستان)
4 دادن اجازه انلاک بوت لودر به مصرف کننده تا انجمن هایی مثل ایکس دی ا بتونن کاستوم رام های گوگل دار و خوب روش بزنن
5هم اینکه هارمونی رو کامل و با برگ برنده رونمایی کنه تا حرفی برای گفتن نباشه.
گوشی هایی که اگر هواوی با قیمت مناسب وارد کند حتی بی گوگل بودنشون هم در سایه مشخصات خوب کم تر اذیت میکنه
خانواده میت 40(کامل به تمام معنی)
انر 30 (یکی از کاملترین پکیج های ممکنه و رقیب پوکو اف 2 هرچند کمتره یمقدار)
نوا 7 5جی (نوا 5 تی ارتقا داده شده است به نوعی)
اینجوی زد 5جی(اینم پک کاملی هست)
اینجوی 20 پلاس(همون Y9a خودمونه منتهی با پردازنده بهتر و فایوجی بودن)
انر ایکس 10 فایوجی(بسیار عالی و کامل و با طراحی زیبا)
انر پلی 4پرو(خودم خیلی خوشم میاد)
نوا 7 اس ای یوث (شکیل و با دوربین خوب)
نوا 6 و 6پرو(ایناهم خیلی کاملن)
اینا چیزایین که خودم خوشم اومده و به نظرم فروش خوبی دارن همه شون هم 5جی هستن و پردازنده+دوربین +باتری کاملی دارن
شما هم دوست داشتید گوشی های مورد علاقتون از هواوی و انر رو اینجا ریپ کنید و یا بگید چه کارهایی هست که هواوی میتونه بکنه تا از بهترین ها بشه

samouelkarter

اگر هواوی موفق بشه و برنامه ها بیاد روش ممکنه گوگل در اینجا ف.ی.ل.ت.ر بشه و همه را به استفاده از برنامه های بدون گوگل مجبور بکنن!
مردم حواستان باشه داریم براشون راه باز میکنیم!

Milad7

امیدوار کننده هستش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)