حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا Cable با ۲ گیگابایت حافظه رم لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | نوکیا

به نظر می رسد HMD Global در حال کار بر روی تلفن جدید نوکیا با اسم رمز “Cable” است. این گوشی با نام HMD Global Cable در Geekbench ظاهر شد و برخی مشخصاتش لو رفت. گوشی جدید نوکیا روی اندروید ۱۰ اجرا می شود. همچنن باید گفت که نوکیا Cable با ۲ گیگابایت حافظه رم لو رفت.

نوکیا Cable

نوکیا کابل (کابْل اسم رمز دستگاه است)  در آزمون تک هسته ای نمره 100 و در آزمون چند هسته ای 280 به دست آورد. خب مشخصا می بینیم که یک دستگاه کاملا اقتصادی اینجا داریم. این محصول با پردازنده کوالکام همراه با ۲ گیگابایت رم در لیست قرار گرفته است. به نظر می رسد HMD Global با روند نامگذاری تلفن های خود به نام ابرقهرمانان جهان مارول ادامه دارد. کابل شخصیتی در کمیک های مارول است که در فیلم Deadpool 2 نیز حضور دارد.

لیست Geekbench کابل نوکیای آینده توسط Nokiamob مشاهده شد. این لیست نشان می دهد که تلفن نوکیا با پردازنده چهار هسته ای ARM Qualcomm با هسته های 1.30 گیگاهرتز همراه خواهد شد، اگرچه مدل دقیق پردازنده ذکر نشده است.

این لیست در 16 اکتبر سال جاری ثبت شد. در حالی که امتیازات Geekbench متوسط ​​است، اما طبق گزارش از نمره C1 نوکیا بهتر است.

در همین حال، HMD Global اوایل این ماه گوشی های نوکیا 8000 4G و نوکیا 6300 4G را ارایه کرد. هر دو گوشی با پردازنده Snapdragon 210 کار می کنند و یک باتری قابل جابجایی 1500 میلی آمپر ساعت دارند.

نوکیا 8000 در رنگ های Onyx Black ، White Opal ، Topaz Blue و Cintrine Gold ارائه می شود، در حالی که Nokia 6300 4G در رنگ های سبز فیروزه ای ، ذغالی روشن و سفید پودری به بازار عرضه شد.

مشخصا ما می دانیم که موبایل لو رفته جدید نوکیا با گوشی های اقتصادی که بالاتر یادآوری شدند متفاوت خواهد بود. این یادآوری صرفا جهت مرور جدیدترین اقدامات HMD بود.

به نظر شما نوکیا یک موبایل Android Go دیگر خواهد ساخت؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مزخرف

SHREK

گوشی‌های نوکیا قیمتشون بالاست نسبت به امکاناتی که دارن.

Milad7

حالا قحطیه اسم بود ؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)