حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ساده نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G با قابلیت هات اسپات اینترنت رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | نوکیا

درباره نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G پیش از این هم صحبت کرده بودیم. این دستگاه در کنار نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G لو رفته بود. امروز Nokia 8000 4G رسما معرفی شد و در کنار آن شاهد دیگر گوشی ساده HMD هستیم. گوشی ساده نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G با قابلیت هات اسپات اینترنت رسما معرفی شده که با قیمت ۶۹ یورو می تواند دستگاه بسیار جذابی باشد.

نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G

نوکیا 6300 4G به طور طبیعی از لحاظ طراحی از نوکیا 6300 اصلی سال 2007 الهام می گیرد، اما برای مناسب تر بودن برای امروزی ها مدرن شده است. طراحی کلی لبه ها اما صاف و شبیه به آیفون ۱۲ 😅 است. به هر حال به روز شده است دیگر.

نوکیا ۶۳۰۰

نوکیا ۶۳۰۰

سیستم عامل KaiOS می تواند برخی از برنامه های ساده را اجرا کند. از جمله برنامه های معروف مانند WhatsApp و همچنین از دستیار Google پشتیبانی می کند، بنابراین هنوز برخی از هوشمندها وجود دارد. آنچه در این مورد قابل توجه است ارزان ترین گوشی نوکیا است که هنوز این مجموعه ویژگی را ارائه نمی دهد و با قیمت متوسط ۴۹ یورو عرضه می شود.

در بخش مشخصات می توانیم بگوییم این دستگاه با نوکیا ۸۱۱۰ مدل 4G یا نوکیا موزی 🍌 (!) اشتراکات زیادی دارد. با نمایشگر ۲.۴ اینچی آن آغاز می کنیم که رزلوشن QVGA یا ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل دارد. قلب دستگاه یک تراشه اسنپدراگون ۲۱۰ کوالکام است. ۵۱۲ مگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار این تراشه قرار دارند. امکان ارتقا با کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت موجود است.

این تلفن علاوه بر 4G از Wi-Fi ، بلوتوث، A-GPS پشتیبانی می کند و دارای یک رادیو FM است که با اتصال هدست با جک 3.5 میلی متری امکان پذیر است.

این صفحه نمایش یک پنل 2.4 اینچی QVGA است، که به معنای جلب هیچ کس نیست و همچنین دوربین دارای حداقل سنسور VGA است، اما دارای یک فلش است که می تواند با دوربین یا به عنوان یک چراغ قوه استفاده شود. یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری وجود دارد که تا 27.9 روز زمان آماده به کار و 8.2 ساعت مکالمه را نوید می دهد.

نظر شما درباره نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

یعنی چه همون نوکیا ۸۰۰۰هست که فرقش چیه دقیقا

Mehrdad77

خلاصه بگم منتظر اون بدنه فلزی مقاوم قدیمی بودم که متاسفانه نشد. باید برم ۶۳۰۳c خودم بدم تعمیر استفادش کنم چون واقعا خاطره کار کردن باهاش خیلی خوب بود.

Mahdi

گرونه

Alireza1995

من همون 6220 کلاسیک دارم.. دوربینش فوق‌العاده بود زمان خودش…. روزی که خریدم خیلی ذوق زده شده بودم

هنوزم که هنوزه کار میده و دستگاه توی دستمه…..

m.b

کلا عکسای این گوشی ها تو صفحه خودشون فوق‌العاده هستن…
منم یه k510 سونی اریکسون داشتم با دوربین 0.8 مگاپیکسلی… عکساش تو صفحه خودش به خاطر رزولوشن پایین صفحه، یه سینمایی بود واسه خودش… 😅
خیلی بچه بودم اون موقع… مد بود با گل و گیاه عکس میگرفتن…😂🤦‍♂️
(تصور کنید بابا ها با سیبیل چخماقی و کله نتراشیده کنار گل محمدی میموندن و لوس میکردن خودشونو تا یه عکس والپیپر گوشی بگیرن برای موبایلشون… 😂)
اصلاً احمقایی بودیم تو زمان خودمون… 😂 هی میگذره و به گذشته فکر میکنیم میبینیم چه نوب هایی بودیم تو استفاده از تکنولوژی… 🤦‍♂️😂

ARMTIN

اخه یکی نیست به مدیران نوکیا بگه ؛
❌ احمق ❌ تا گوشی هوشمند ارزون در بازار هست ‌کی‌‌ میره گوشی ساده ۵۰ /۸۰ یورو شما بخره!
😕😕😕😕
.
.
.
تو‌هر خونه ای بگردی گوشی اندرویدی اضافه هست که میشه به عنوان گوشی دوم استفاده کرد …
همین گوشی تو بازار بدون ریجستری
حدود 1/5 میلیون قیمت میخوره
که هرکسی یک جو عقل داشته باشه میتونه یه گوشی استوک میانرده مدل 2016/2017 تهیه کنه ✔️

Milad7

شت… این دیگه چه سمیه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)