حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Redmi فردا در کنار Redmi Note 9 5G معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ردمی، ساعت هوشمند

می دانیم که گوشی های هوشمند سری Redmi Note 9 فردا در چین معرفی خواهند شد. امروز همچنین مشخص شد که ساعت هوشمند Redmi فردا در کنار Redmi Note 9 5G معرفی می شود.

ساعت هوشمند Redmi

این شایعه از دیروز دست به دست می شود که اکنون توسط لو وایبینگ شیائومی به طور رسمی تأیید می شود. وی تیزر تبلیغاتی در مورد ارایه ساعت هوشمند جدید را در Weibo به اشتراک گذاشت. این تصویر هیچ مشخصاتی را نشان نمی دهد، اما عنوان عکس تأیید می کند که یک ساعت احتمالا ارزان خواهد بود. مشخصا این ساعت صفحه ای مربع شکل دارد، همانطور که در تصویر تیزر نشان داده شده است.

ساعت هوشمند Redmi

ساعت هوشمند Redmi

نام این ساعت هوشمند جدید Redmi در حال حاضر مشخص نیست. اما انتظار می رود که یک برند Mi Watch Lite ریبرند شده باشد که ماه گذشته به همراه تصویر و مشخصات آن در FCC مشاهده شد.

ساعت هوشمند Mi Watch Lite دارای صفحه نمایش لمسی رنگ 1.41 اینچی است و از روشنایی خودکار پشتیبانی می کند. تا 50 متر در برابر آب مقاوم است و علاوه بر سایر ورزش ها و سایر فعالیت ها می تواند عملکرد شنا را نیز ردیابی کند.

این ساعت هوشمند دارای تراشه GPS است و از یک سنسور ضربان قلب برای نظارت 24 ساعته بر روی ضربان قلب بهره می برد و یک باتری 230 میلی آمپری را در خود جای داده است.

فردا خواهیم فهمید که ساعت جدید Redmi یک Mi Watch Lite یا یک دستگاه کاملا متفاوت است. نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند ردمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

جالب به نظر میاد به مولا منتظریم.

شیائومی هایلو رو داره الان ردمی هم میخواد بیاد تو کار
الان چه تفاوتی بین هایلو و ردمی اتفاق می افته؟
ساعت هایلو در رده ی خودش فوق العاده است و شیائومی میخواد با خودش رقابت کنه؟
مثل هندزفری بیسیم تنها رقیب هایلو،ردمیه

تقابل شیائومی(هایلو) با شیائومی(ردمی)

Milad7

مثل همیشه عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)