حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اموجی های جدید اندروید به زودی و بدون نیاز به آپدیت سیستم عامل ارایه خواهند شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت

می دانیم که اموجی ها برای توصیف بهتر حس و حال ما وجود دارند. نمونه های جدیدتر اما برای گسترش و پوشش بهتر توصیف های غنی تر ارایه می شوند. معمولا این اموجی های جدید با آپدیت سیستم عامل ارایه می شد. حالا اما گفته می شود که اموجی های جدید اندروید به زودی و بدون نیاز به آپدیت سیستم عامل ارایه خواهند شد.

اموجی های جدید اندروید

برای مدتی به نظر می رسید که اموجی ها، تصاویر هیروگلیف جدیدی خواهند بود که فرزندان ما در هزاران سال آینده برای درک بهتر ما سعی در فهمش دارند 😅. اموجی ها، نمایش های تصویری از احساسات، مردم و اشیا در مقایسه با GIF ها و استیکرها، سبک هستند و به لطف استاندارد Unicode که به طور منظم به روز می شود و بزرگ می شود، بیشتر در سیستم عامل ها و دستگاه ها دیده می شود.

متأسفانه، سیستم عامل های تلفن هوشمند مانند اندروید همیشه قادر به جبران این تغییرات نیستند اما گوگل ممکن است راه را برای به روزرسانی اموجی ها بدون نیاز به روزرسانی های اصلی Android OTA هموار کند.

اموجی های جدید سری قبلی

اموجی های جدید سری قبلی

این ممکن است برخی افراد را شوکه کند اما اموجی ها در واقع بخشی از استاندارد Unicode هستند، مشخصاتی که تقریباً نمادهایی را که در سراسر رایانه مورد قبول جهانی قرار می گیرند، تعیین می کند. بله، شکلک ها تقریباً از پسوندهای یک حرفی تشکیل شده اند که زبان های دنیا را تشکیل می دهند و بنابراین توسط فونت های هر سیستم عامل مدیریت و نمایش داده می شوند.

متأسفانه، فونت ها در اندروید به اندازه نسخه های دسکتاپ انعطاف پذیر نیستند. آنها در بخشی از سیستم عامل Read-Only قرار دارند که فقط با به روزرسانی سیستم عامل قابل تغییر است و به ریست نیز نیاز دارد. گوگل معمولاً منتظر به روزرسانی های مهم اندروید است تا شامل شکلک های جدید باشد، این بدان معناست که کاربران اندروید اغلب در این میهمانی اموجی های جدید می رساند.

XDA گزارش می دهد که برخی تغییراتی در کد منبع اندروید ایجاد شده است. این به گوگل اشاره دارد که ممکن است فونت ها را به مکان دیگری منتقل کند. به طور خاص، فوت ها و بنابراین اموجی ها، ممکن است به زودی در پارتیشن / داده دستگاه قرار بگیرند که می تواند توسط فرآیند system_server اضافه شود. به عبارت دیگر، ممکن است در آینده ایموجی های جدید از طریق به روزرسانی فروشگاه Google Play ارائه شوند.

این سایت توجه دارد که این تغییر هنوز در مراحل اولیه است و حتی ممکن است به نسخه بعدی اندروید راه پیدا نکند. این تغییر البته فقط روی اموجی ها تأثیر نخواهد گذاشت ، بلکه به طور کلی به کل سیستم فونت Android نیز کمک خواهد کرد.

نظر شما درباره این ارتقا در اندروید چیست؟ اهل اموجی هستید؟ 😜

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

تنوع به مولا.

Mahdi

خوشحال میشم

Milad7

اموجی ها در دنیای امروز در خیلی موارد جای کلمات و جملات را گرفتند!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)