حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های جدید لنوو تاریخ ۶ آذر ۹۹ معرفی خواهند شد: سری لیمویی در راه است؟ 🍋

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | لنوو

دیروز ردمی به Weibo رفت تا تأیید کند که Redmi Note 9 5G را از ۶ آذر ۹۹ در چین ارایه خواهد کرد. این مجموعه شامل دو تلفن هوشمند 5G و یک تلفن 4G است. خیلی زود و پس از اعلامیه ردمی این لنوو است که در همان شبکه اجتماعی چینی عنوان کرد گوشی های جدید لنوو تاریخ ۶ آذر ۹۹ معرفی خواهند شد. این حدس و گمان هایی بر این مبنا ایجاد می کند که آیا سری لیمویی در راه است؟ 🍋

گوشی های جدید لنوو

دیروز ردمی ورود سری Note 9 را با عنوان “سه شمشیر با هم” تیزر کرد. متن ترجمه شده ماشینی پست Weibo توسط لنوو چنین است:

“هر کجا مردم وجود دارند، رودخانه ها و دریاچه ها وجود دارد. سه شمشیر در یک؟ یا غلاف 6 تیغه است؟ اگر می خواهید با رودخانه ها و دریاچه ها رقابت کنید در یک مکان عالی قرار بگیرید. “

همچنین بد نیست که تصویر تیزر قبلی ردمی نوت ۹ را هم یادآوری کنیم:

به نظر می رسد Lenovo با گوشی های هوشمند آینده خود در رقابت با سری Note 9 خواهد بود. پوستر تیزر لنوو “6Coming” را نشان می دهد و سه گوشی با طراحی بدون حاشیه را نشان می دهد.

چند سالی بود که لنوو گوشی های اقتصادی با برند Lemon (یا لیمو) می فروخت. با این حال، با افزایش رقابت از برندهای دیگر، تلفن های لیمویی (!) به تدریج از بازار ناپدید می شوند.

اخیراً، لنوو تأیید کرد که بار دیگر تلفن های هوشمند Lemon را در چین عرضه خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که Lemon نسخه جدیدی از تلفن های موتورولا باشد که در بازارهای دیگر موجود است. می دانیم که لنوو مالک موتورولا است.

چن جین، مدیر کل Lenovo برای بخش تجارت موبایل، اخیراً در مصاحبه ای گفته بود که Lenovo و Motorola محصولات خود را به طور متفاوتی ارایه می دهند. موتورولا گوشی های هوشمند متوسط ​​به بالا و برند گینیگ Legion گوشی های گیمینگ را عرضه خواهد کرد. گوشی هوشمند اقتصادی این برند اما با سری Lemon ارایه خواهند شد.

قبل از عرضه Moto G9 Power، با شماره مدل XT2091 در پلتفرم صدور گواهینامه FCC مشاهده شد. این لیست نشان داد که مدل XT2091-3 دارای برمد موتورولا است، در حالی که XT2091-8 یک تلفن لنوو است.

تلفن جدیدی با شماره مدل XT2091-7 در پایگاه داده اداره مخابرات TENAA چین ظاهر شده است. لیست اولیه TENAA نشان می دهد که ابعاد این گوشی 172 در 76.7 در 9.6 میلی متر است و صفحه نمایش آن 6.78 اینچ است. این دستگاه یک باتری 5640 میلی آمپری دارد.

ابعاد و نمایشگر گوشی مشابه Moto G9 Power است اما اندازه باتری آن کمی متفاوت است. احتمالاً نسخه کمی اصلاح شده Moto G9 Power می تواند به عنوان گوشی سری Lemon به چین بیاید.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید لنوو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حاشیه نداره؟

SHREK

به مولا که تا اینجا لنوو مارو زیاد ایستگاه کرده.

Mahdi

آره یادمه ولی شاید آدم شده 😂

Milad7

به به چه لیمویی =)) هوس چلو کباب با لیمو کردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)