حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل دانلود نشدن بازی پلی استیشن ۵ را چطور برطرف کنیم؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

پس از عرضه روز گذشته در اروپا، سونی رسماً عرضه PlayStation 5 را در تمام مناطق به پایان رسانده است. در طی چند هفته آینده افراد زیادی در حال استفاده از کنسول جدید خواهند بود، به نظر می رسد برخی از کاربران در حال حاضر با مشکل روبرو شده اند. شش روز پیش برای شما نوشتیم که کاربران مشکل دانلود نشدن بازی پلی استیشن ۵ دارند. امروز، سونی راه حل این مشکل را عنوان کرده و اگر در دانلود بازی ها مشکلی دارید، این را بررسی کنید.

مشکل دانلود نشدن بازی پلی استیشن ۵

سونی در توییتر می گوید کسانی که در دانلود بازی ها با پیام های “Queued for Download” یا “View Details” در PS5 با مشکل روبرو هستند ابتدا باید مطمئن شوند که نرم افزار سیستم آنها به آخرین نسخه به روز شده است.

اگر اینطور بود، به آن دسته از کاربران که مشکل دانلود بازی در PS5 دارند توصیه می شود که دستگاه های خود را در حالت Safe Mode ری استارت کرده و برای رفع مشکل، Data Base را از نو بسازند.

ورد به حالت Safe Mode پلی استیشن ۵ یک روند کاملاً ساده است، همانطور که در مقاله سایت پشتیبانی پلی استیشن که در آن توییت پیوند داده شده است، جزئیات ساده ای دارد.

ورود به Safe Mode پلی استیشن ۵

۱- برای شروع، باید با فشار دادن دکم پاور کنسول را خاموش کنید.

۲- وقتی کنسول کاملا خاموش شد (چراغ چند لحظه قبل از این اتفاق چشمک می زند)، دوباره کنسول را روشن کنید اما این بار دکمه پاور را نگه دارید و آن را رها نکنید تا بوق زدن دستگاه را بشنوید.

۳- بوق اول به محض فشار دکمه پاور اتفاق می افتد، در حالی که بوق دوم هفت ثانیه بعد شنیده می شود. بعد از اینکه دکمه پاور را پس از بوق دوم رها کردید، کنترلر خود را با کابل USB خود به PS5 متصل کرده و دکمه PS را روی آن فشار دهید.

روند شروع PS5 در حالت Safe Mode دقیقاً همان روال PS4 است، بنابراین کسانی که مجبور به ورود به Safe Mode در PS4 شده اند باید این روش را بدانند.

از اینجا، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از منوی گزینه “Rebuild Database” را انتخاب کنید تا مشکل دانلود برطرف شود. البته این فقط یکی از مسائلی است که دارندگان PS5 در حال حاضر با آن روبرو هستند، و این نشان می دهد پاسخ های زیادی که سونی در مورد موضوع دانلود در مورد توییت خود دریافت کرده است، امیدوارم که به زودی رفع مشکلات بیشتری در این زمینه انجام شود.

شما پلی استیشن ۵ خریده اید؟ به این مشکل برخوردید؟ آیا راه حلی که به شما ارایه دادیم، مفید بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

https://uupload.ir/view/3y_str.mp4/
ساموراییییی 😎😎

ali_s

هیچ راهکار موثر اینکه مث ما ایرانیا بزنیم رو دستگاه تا درست شه😂

SHREK

بمولا که حقیقت گفتی😂😂😂

Milad7

مرسی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)