حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 14.2.1 برای رفع مشکلات آیفون ۱۲ ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، اپل

اپل آپدیت iOS 14.2.1 را به طور خاص برای سری آیفون ۱۲ منتشر کرده است. به روزرسانی جدید iOS برای رفع اشکالی است که باعث شده صفحه قفل در iPhone 12 mini بدون عملکرد باشد. البته مشکلات دیگری را هم برطرف می کند.

آپدیت iOS 14.2.1

اپل همچنین لیستی از سایر رفع اشکالات را از طریق به روزرسانی iOS 14.2.1 ارایه کرده است که فقط برای آیفون 12 مینی ، آیفون 12 ، آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس در دسترس است. این به روزرسانی تنها یک هفته پس از آغاز فروش اپل در آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس در بازارهای جهانی صورت گرفت.

برخلاف به روزرسانی های نرم افزاری معمولی که برای تعدادی از مدل های آیفون موجود است ، iOS 14.2.1 مختص سری آیفون 12 است. این به این معنی است که برای دانلود در مدل های قدیمی آیفون در دسترس نیست.

چه چیزی در iOS 14.2.1 جدید است؟

هدف از انتشار iOS 14.2.1 پرداختن به برخی از موارد قابل توجه در سری آیفون ۱۲ است. اینها شامل مشکلی است که اخیراً بوجود آمده است و با عدم پاسخگویی در صفحه قفل، کاربران آیفون ۱۲ مینی را تحت تأثیر قرار داده است. چندین کاربر از این مسئله در وب شکایت کردند ، اگرچه اپل در ابتدا هیچ تأیید نکرد. یکی از راه حل های احتمالی که برخی از کاربران تحت تأثیر قرار داده اند ، قرار ندادن محافظ صفحه یا کیس است. این مسئله روی همه کاربران آیفون 12 مینی تأثیرگذار نبود.

علاوه بر این مشکل به ویژه برای کاربران آیفون ۱۲ مینی، به روزرسانی iOS 14.2.1 مشکلی را حل می کند که در آن برخی از پیام های MMS نتوانسته اند به گیرندگان خود برسند. این به روزرسانی همچنین به مشکلی که هنگام گوش دادن به صدا از آیفون در دستگاه های شنیداری Made for iPhone یا (MFi) باعث کاهش کیفیت صدا شده است، می پردازد.

شما آیفون ۱۲ دارید؟ آپدیت iOS 14.2.1 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خوشحال شدم بمولا.

Milad7

آپدیت تا بی نهایت 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)