حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه dislike به توییتر اضافه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

در طول سال ها دو مولفه وجود دارد که هرکسی در توییتر درباره آن ناله می کند! این مولفه ها را می توان اول گزینه معروف ویرایش و دوم دکمه دوست نداشتن یا dislike دانست. خوب، معلوم است که ممکن است در آینده یکی از این موارد را بدست آوریم. گفته می شود که توییتر به فکر اضافه کردن دکمه dislike به توییتر است.

کیوون بیک پور، مدیر محصولات توییتر در پاسخ به توییت جکی سینگ (کارشناس امنیتی) نشان داد که این شرکت “در حال کاوش” است و دکمه “عدم پسندیدن” یا “dislike” را به پلفترم خود اضافه می کند – اما این به راحتی یکی از مهمترین اولویت های آن نیست.

در عوض، توییتر در حال حاضر تلاش خود را برای کاهش گسترش رفتارهای غیراصولی، افزایش ایمنی کاربران خود با استفاده از ابزارهای بهتر برای جلوگیری و گزارش آزار و اذیت، و سرکوب اطلاعات غلط که می تواند اثرات مضر بر کاربران خود داشته باشد، متمرکز کرده است.

هر کسی که به طور فعال از توییتر استفاده می کند، از قبل می داند که این شرکت زمان قابل توجهی را صرف مبارزه با آزار و اذیت و گسترش اطلاعات نادرست در پلتفرم خود کرده است. در واقع، این مجموعه ویژگی هایی را با هدف حل این دو مسئله در طول سال ها معرفی کرده است.

اخیراً، این شرکت به اشتراک گذاشته است که بیش از 300،000 توییت برای اطلاعات نادرست انتخابات برچسب گذاری کرده است، برخی از آنها توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ ارسال شده است.

البه توییتر قبلاً ایده دکمه dislike را تجربه کرده است، اگرچه کاملاً به همان روشی که دکمه “like” آن کار می کند، نیست.

این شرکت به طور خلاصه این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود که توییت هایی را که دوست ندارند گزارش دهند، اما دیدن سایر موارد غیرمجاز یک توییت برای سایر کاربران غیرممکن بود. مشخص نیست که آیا توییتر در حال بررسی گزینه های فراتر از این است، اما زمان مشخص خواهد شد.

به تازگی این پلتفرم قابلیت Fleets را به عنوان نمونه استوری اینستاگرام‌طور معرفی کرده است. شما کاربر Twitter هستید؟ چه چیزی را دوست دارید داشته باشد که ندارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

نشه بهتره بمولا🙃

Milad7

مضخرفِ سانسورگر!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)