حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت Fleets توییتر برای همه ارایه شد: استوری توییتر

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

ما اولین بار ۸ ماه پیش برای شما نوشتیم که قابلیت استوری توییتر با نام Fleets ارایه خواهد شد. مدتی است قابلیت به صورت آزمایشی در دسترس بود. حالا این قابلیت Fleets توییتر برای همه ارایه شده است.

قابلیت Fleets توییتر

توییتر در حال ارایه Fleets و پیام های خود پاک شونده برای همه کاربران است. این شرکت اوایل امسال پست های موقت Stories را در نسخه بتا آزمایش کرده است. این ویژگی توییتر که در ماه مارس اعلام شد، در برزیل ، ایتالیا ، هند و کره جنوبی عرضه شد تا راهی برای به اشتراک گذاشتن نظرات و محتوای آن ها باشد که می خواهید در جدول زمانی منظم خود باقی بماند.

در حالی که می توانید به صورت عادی توییت بزنید، همچنین می توانید مطالبی را که در اساس استوری های توییتر است به اشتراک بگذارید. مدت زمان آنها ۲۴ ساعت است و پس از آن به طور خودکار حذف می شوند.

مدیران محصولات جوشوا هریس و سام هاوسون در پاسخ به نسخه بتا می گویند:

“کسانی که تازه وارد توییتر شده اند Fleets راهی ساده تر برای به اشتراک گذاشتن آنچه در ذهنشان است وجود دارد.” “از آنجا که بعد از یک روز از دید آنها ناپدید می شوند، توییتر Fleets به مردم کمک کردند تا در به اشتراک گذاشتن افکار، عقاید و احساسات شخصی و گاه به گاه راحت تر باشند.”

درست مانند استوری های اینستاگرام، پاسخ به Fleets همانند پاسخهای عادی توییتر نیست. در عوض، می توانید به جای پاسخ عمومی، یک پاسخ متنی یا یک شکلک برای نویسنده Fleet ارسال کنید، که در پیام های مستقیم آنها نشان داده می شود – با این فرض که آنها آنها را باز داشته باشند. بازنویسی مجدد Fleet نیز غیرممکن است، اگرچه شایان ذکر است که هیچ کس نمی تواند کسی را متوقف کند تا از آنچه شما ارسال کرده اید اسکرین شات بگیرید و آن را به این ترتیب ذخیره کنید.

فلیتس می توانند متن را به تنهایی شامل شوند، در واکنش به سایر توییت ها باشند یا شامل عکس یا فیلم باشند. از پس زمینه ها و گزینه های متن مختلف، به همراه شکلک پشتیبانی می شود. توییتر می گوید، برای ایجاد بی واسطه‌تر، برچسب ها و پخش زنده به Fleets اضافه می شود.

اگر پیام های مستقیم توییتر خود را قفل کنید تا فقط پیام های افرادی را که دنبال می کنید بپذیرید ، فقط از آن زیر مجموعه افراد با واکنش و پاسخ به فلیتس مواجه خواهید شد. کاربران Fletets را در بالای جدول زمانی خانه مشاهده می کنند یا اگر پروفایل Twitter شما را باز کنند.

توییتر می گوید طی چند روز آینده Fleets برای کاربران iOS و Android در سراسر جهان برای کاربران عرضه می شود. اگر یک ردیف حلقه در بالای برنامه ظاهر شود، خواهید فهمید که آیا این قابلیت را دارید یا نه!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

همه تکراری شدن

SHREK

خیلی هم خوب.

Milad7

توییترِ متعفن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)