حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع گوشی رول شونده سامسونگ با گوشی ناشناخته این شرکت تطابق جالبی دارد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

دیروز بود که برای شما در ترنجی نوشتیم موبایل ناشناخته سامسونگ در دست مدیر این شرکت دیده شد. این دستگاه از نظر ظاهری موضوع عجیبی ندارد یا حداقل درون تصویر قابل تشخیص نیست. تنها موردی که می توان به آن توجه کرد، ضخامت نسبتا بیشتر از عُرف است. امروز اما می بینیم که حق اختراع گوشی رول شونده سامسونگ با گوشی ناشناخته این شرکت تطابق جالبی دارد.

حق اختراع گوشی رول شونده سامسونگ

معاونت سامسونگ لی جائه یونگ در بازدید اخیر خود از مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در سئول، کره جنوبی، با یک گوشی منتشر نشده مشاهده شد. این گوشی عادی اما ناشناخته به نظر می رسد و نمی تواند یک وسیله تاشو باشد و این باعث افزایش گمانه زنی ها می شود که یک گوشی رول شونده است.

موبایل ناشناخته سامسونگ

موبایل ناشناخته سامسونگ

مدت هاست که شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند رول شونده است. اختراعات ثبت شده توسط این شرکت همچنین نشان می دهد که یک دستگاه رول شونده در رادار آن ها هست.

اعتقاد بر این است که سامسونگ در CES 2020 به طور خصوصی یک گوشی هوشمند رول شونده را به نمایش درآورد و قصد دارد سال آینده نسخه تجاری خود را منتشر کند.

تصویری که احتمالا لی در آن یک نمونه نمونه اولیه را در دست دارد، به طور رسمی توسط سامسونگ منتشر شد و به نظر می رسد که این یک ترفند تبلیغاتی باشد. ال جی قبلاً رسما عنوان کرده که در حال کار بر روی یک گوشی رول شونده است و TCL نیز نمونه اولیه ای از تلفن هوشمند قابل رویت خود را به نمایش گذاشته است. به نظر می رسد سامسونگ مشتاق است تا به جهانیان بفهماند تلفن رول شونده آن ها از پیشرفت دور نیست.

این عکس در مورد تلفن قابل شارژ سامسونگ چیزی به ما نمی گوید، اما اگر گزارش های صحیح باشد، صفحه ای انعطاف پذیر از پلاستیک ساخته شده است که به آن اجازه می دهد از یک گوشی 6 اینچی به یک تبلت 8 اینچی گسترش یابد.

موضوعی که درباره گوشی های رول شونده مهم است این خواهد بود که صفحه های قابل رول شدن مانند صفحه های تاشو در معرض چین خوردن نخواهند بود و LG می گوید:

“نمایشگرهای قابل رول شدن به عنوان ایده آل ترین فناوری برای نسل بعدی در نظر گرفته می شوند زیرا می توانند به” شکل آزاد “تغییر شکل دهند.”

ناگفته نماند که تلفن های رول شونده احتمالاً مجموعه ای از چالش های خاص خود را خواهند داشت و ما امیدواریم که سامسونگ در مقابل وسوسه انتشار یک محصول نیمه تمام در برابر تلاش برای شکست دادن رقبای خود مقاومت کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این همان گوشی رول شونده سامسونگ خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

#بروز
#نوآوری
😱😱😱😱

Auroro

نکنه این قراره جایگزین نوت بشه؟؟

جالبه،فک کنم تو اون استوانه هاش قلم جا بشه

Milad7

تا گوساله گاو گردد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)