حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی میان رده آنر با شارژر ۶۶ وات و ظاهری بسیار آشنا در راه است

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر، شایعات

جدیدترین لیست TENAA نشان می دهد که آنر در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند جدید است. این دستگاه دارای شماره مدل HJC-AN00 است و برخی مشخصات مانند صفحه نمایش 6.53 اینچی و طراحی کلی گوشی مشخص شده است. گفته می شود که یک گوشی میان رده آنر با شارژر ۶۶ وات و ظاهری بسیار آشنا در راه است.

گوشی میان رده آنر

منبع معتبر Digital Chat Station در Weibo برخی مشخصات دیگر گوشی اقتصادی Honor را نشان داد که به نظر می رسد از روی گواهینامه دستگاه است. گوشی آنر با چیپست Dimensity 800U شارژ سریع 66 واتی و باتری 3800 میلی آمپری ارائه خواهد شد.

آنر

آیا همه این مشخصات آشنا به نظر می رسند؟ دلیل آن این است که تلفن هوشمند هواوی nova 8 SE از ویژگی های یکسانی برخوردار است، به این معنی که Honor فقط دستگاهی را از شرکت مادر قرض می گیرد و به آن لوگو مخصوص خودش اضافه می کند.

بقیه مشخصات فاش شده نیز به مشخصات گوشی جدید نوا 8 SE اشاره دارد. این مشخصات از جمله نمایشگر 60 هرتز با پنل OLED وضوح تصویر FullHD + و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره دارد. در پشت با دوربین چهار گانه 64 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

در حالی که قیمت nova 8 SE چیزی حدود 2،599 CNY معادل 390 دلار / 330 یورو است، انتظار داریم که Honor این دستگاه خود را کمی ارزان تر ارائه دهد ، اما همچنان در حدود 350 دلار / 295 یورو باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

ری برند خوبیه …

Mahdi

اصلا درک نمیکنم نه این کار هواوی رو و نه شیائومی رو

Taha

باتری ۳۸۰۰😬⁦☹️

نیما عرفانی

طبق سابقه ی هواوی اگه ظرفیت باتری ۴۵۰۰ الی ۵۰۰۰ براش میذاشت قطعاً شارژرش ۲۲.۵ وات بود. ۶۶-۶۵ وات برای یه میان رده واقعاً جای تحسین داره(خیلی از پرچمدارا هنوز تو ۲۰-۲۵ وات درجا میزنن ، حالا اونایی که کلاً تو جعبه ندارن فبها!).
هرچند که قبلاً اوپو و رلمی(ریلمی) هم تجربه ی ارائه ی شارژر ۶۵ وات، رو میان رده رو داشتن اما بازم در ادامه ی این حرکت هواوی و آنر، به مرور شارژرهای توان ۵۰ تا ۶۵ وات برای میان رده ها و بالارده ها از طرف BBK و ردمی/شیائومی مرسوم و فراگیر میشه.

ali karimi

دیگه با فناوری 5جی نباید باطریها زیر 4000 هزار باشه حتی 4500

Milad7

بهتره بگی ظاهری تکراری…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)