حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل نرم افزار Google Camera 8.1 را به پیکسل های قدیمی ارایه کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

گوگل Pixel 5 دارای یک تجربه کاملا اصلاح شده GCam یا همان Google Camera است. این تجربه اصلاح شده از جمله رابط کاربری جدید و چند ویژگی اضافی است. اکنون، به نظر می رسد که به روزرسانی سرانجام از طریق فروشگاه نرم افزار Play یا Play Store به پیکسل های قدیمی تر منتقل می شود. گوگل نرم افزار Google Camera 8.1 را به پیکسل های قدیمی ارایه کرده و این می تواند عملکرد عکاسی و فیلم برداری آن ها را ارتقا دهد.

نرم افزار Google Camera 8.1

نرم افزار Google Camera 8.1

نرم افزار Google Camera 8.1

کاربر توییتر کلوین پرالتا دریافت آپدیت Google Camera 8.1 را بر روی Pixel 4 XL خود از طریق Play Store تأیید کرد و همچنین از صفحه برنامه به روز شده دوربین نیز عکس ارسال کرد. تصویر بالا نشان دهنده نرم افزار دوربین جدید گوگل برای پیکسل ۴ ایکس ال است.

این به روزرسانی ویژگی Cinematic Pan و رابط کاربری جدید را به Pixel 4 XL آورده است، اما از موجود بودن Night Sight Portrait صحبتی نشده است. با این وجود، Cinematic Pan یکی از برجسته ترین ویژگی های دوربین Pixel 5 است که ویدئویی روان و متحرک را امکان پذیر می کند.

ما به روزرسانی Google Camera 8.1 در Pixel 4 استاندارد خود دریافت نکرده ایم، بنابراین احتمالاً Google قبل از اینکه آن را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد، اقدام به ارائه یک نسخه کوچک می کند. علاوه بر این، Android Police گزارش می دهد که دانلود APK به طور جداگانه و نصب آن، بدون کار اضافی، عمل نمی کند. بنابراین باید صبر کنید تا گوگل به صورت رسمی این آپدیت را برای شما ارایه کند.

شما گوشی پیکسل گوگل دارید؟ آپدیت GCam 8.1 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم پیکسل

Milad7

جی کم که واقعا پرفکته 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)