حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Realme 7 5G رسما ۲۹ آبان ۹۹ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی

برند Realme قرار است از تلفن هوشمند جدید 5G خود تحت سری Realme 7 خود با نام Realme 7 5G رونمایی کند. امروز تاریخ معرفی Realme 7 5G رسما ۲۹ آبان ۹۹ اعلام شده است. دستگاه جدید احتمالا با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰ تجهیز شود.

تاریخ معرفی Realme 7 5G

این تلفن هوشمند اخیراً با شماره مدل RMX2111 که قبلاً به تلفن هوشمند Realme V5 تعلق داشت، به لیست NBTC تایلند راه پیدا کرد. بخش سازنده گوشی های هوشمند در انگلستان اکنون خبر از معرفی رسمی تلفن هوشمند Realme 7 5G داده است. این شرکت تصویری تیزر را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد.

همانطور که مشاهده می کنید، Realme گوشی هوشمند Realme 7 5G خود را در تاریخ ۲۹ آبان ۹۹ می کند. این برند ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران میزبان رویداد رسمی معرفی خواهد شد که به صورت زنده در یوتیوب، فیس بوک و توییتر پخش می شود. تصویر منتشر شده یک تلفن هوشمند را با برش سوراخ دار و اسکنراثر انگشت نصب شده در کنار آن نمایان می کند. پوستر تیزر در مورد چیز دیگری در مورد تلفن هوشمند صحبت نمی کند.

در زمان نوشتن این مقاله، ما هیچ اطلاعات رسمی در مورد سخت افزار این گوشی هوشمند نداریم. همانطور که قبلا ذکر شد، لیست قبلی NBTC به سمت گوشی هوشمند Realme V5 که یک دستگاه منحصر به فرد در چین است، اشاره دارد.

ریلمی وی ۵

ریلمی وی ۵

این بدان معنی است که Realme 7 5G ممکن است نسخه ری-برند شده ریلمی V5 برای بازار جهانی باشد. در این صورت ، باید شاهد یک پنل 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز باشیم.

در قلب دستگاه یک چیپست مدیاتک Dimensity 720 همراه با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. یک ماژول دوربین چهارگانه وجود دارد که دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. برای سلفی و تماس تصویری، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.1 وجود دارد.

همه اینها با باتری به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع 30 وات تامین نیرو می شوند. طبق ادعای این برند، دستگاه می تواند در مدت زمان 65 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ شود.

برای نرم افزار، دستگاه بر روی رابط کاربری Realme UI 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ کار می کند که خبر بسیار خوب و قابل توجهی است. سایر ویژگی ها شامل بلوتوث 5.0 ، WiFi باند دوگانه ، GPS و پورت USB Type-C است. از طرف دیگر، دستگاه فاقد اتصال NFC است اما از پشتیبانی 5G برخوردار است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G اقتصادی جدید ریلمی که احتمالا عرضه جهانی هم دارد، هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)