حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به گروه توسعه دهنده شبکه 6G پیوست

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شبکه 6G

اخباری چند درباره توسعه شبکه 6G با هم شنیده ایم. می دانیم که شاید اوایل ۲۰۳۰ شاهد ارایه شبکه 6G به صورت تجاری باشیم اما توسعه آن مدتهاست که آغاز شده است. گزارشی داریم که می گوید اپل به گروه توسعه دهنده شبکه 6G پیوسته است.

شبکه 6G

بر اساس گزارشی از CNET اشاره شده است، اتحاد برای راه حل های صنعت ارتباطات راه دور (ATIS) این هفته اعلام کرد که اپل به Next G Alliance پیوست. این یک گروه صنعتی است که “طی دهه آینده رهبری فناوری تلفن همراه آمریکای شمالی را در شبکه 6G و فراتر از آن در کنار تکامل طولانی مدت 5G، پیشرفت می دهد. ”

اپل یکی از 11 عضو جدید این گروه در کنار Charter ، Cisco ، Google ، Hewlett-Packard ، Intel ، Keysight Technologies ، LG ، Mavenir ، MITER و VMware است.

Next G Alliance

Next G Alliance

در این اطلاعیه جزئیات بیشتری در مورد Next G Alliance ارائه شده است:

Next G Alliance با هدف ایجاد پایه ای برای ایجاد یک بازار پر جنب و جوش برای نوآوری آمریکای شمالی در نسل های بعدی فناوری تلفن همراه، به عنوان هدف اصلی خود نامگذاری شده است: ایجاد برجستگی آمریکای شمالی در مسیر تکاملی 5G و توسعه 6G. کار آن شامل چرخه کامل تحقیق و توسعه، تولید، استاندارد سازی و آمادگی بازار است.

اتحادیه Next G می گوید که اولین جلسه اعضای خود را برای تعیین جهت و استراتژی اصلی ابتکار عمل در روز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ برگزار می کند.

در ماه سپتامبر، AT&T گفت که در حال حاضر مهندسانی دارد که روی شبکه نسل بعدی 6G کار می کنند، اما انتظار نمی رود که این فناوری برای سالهای طولانی کاملاً تحقق یابد. اپل طی ماه گذشته اولین آیفون های خود را با پشتیبانی از شبکه های 5G منتشر کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر شبکه 6G هستید؟ فکر می کنید اینجا چینی ها پیشرو خواهند بود یا امریکایی ها؟ شبکه 5G را که باید گفت رسما چینی ها برنده شدند!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

آقای عطایی عزیر آنر بند ۶رو پوشش بدید ممنون
خیلی وقته منتظرم

SHREK

اگر هواوی تحریم نبود پیش قدم میشد.

Milad7

اون وقت داخل باغ ما یه تیکه اش اینترنت edge میشه =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)