حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۳ با فناوری جدید باتری ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

در گزارشی که برای شما نوشتیم ایرپادز ۳ با طراحی شبیه به Pro و آیپد با نمایشگر MiniLED نیمه اول سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد، درباره باتری iPhone 13 هم صحبت شد. گفته می شود که آیفون ۱۳ با فناوری جدید باتری ارایه خواهد شد. البته هنوز جزئیات قوی درباره آن وجود ندارد.

تحلیلگر مشهور بین المللی تیان فنگ، مینگ-چی کو، متخصص ارایه اطلاعات در مورد نوآوری های آینده اپل، پیش بینی دیگری برای گوشی های هوشمند آیفون ۱۳ انجام داده است که باید در پاییز سال آینده ارائه شود. گفته می شود که iPhone 13 برای اولین بار از باتری های نرم استفاده خواهد کرد.

وی اظهار داشت که گوشی های هوشمند سری آیفون ۱۳ اولین دستگاه هایی هستند که از فناوری باتری نرم استفاده می کنند که این امر باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در فضا می شود. شرکت های Jialianyi و Xinxing و Huatong چنین باتری هایی را تأمین می کنند. با این حال Jialianyi باتری های نرم آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی را عرضه خواهد کرد.

پیش از این، همان منبع گفته بود که آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس لنزهایی با زاویه دید فوق العاده با دیافراگم f/1.8 و سیستم فوکوس خودکار دریافت می کنند.

دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پرو پیشرفت های بزرگ خواهد داشت

در بخش تامین کننده ها، لارگان و یوجینگ گوانگ باید دوربین های فوق عریض را برای تلفن های هوشمند سری آیفون ۱۳ تهیه کنند که دومی حدود 30٪ سفارشات را دارد

Min-Chi Kuo همچنین اعلام کرد که iPhone SE 3 از صفحه نمایش ۶ اینچی و Touch ID برخوردار خواهد شد.

فصل شایعات و درز آیفون های ۲۰۲۱ آغاز شده است. اولین جزئیات مربوط به آیفون ۱۳ توسط یک فرد معتبر یعنی Mig-Chi Kuo ، فاش شد. وی محبوبیت گسترده ای را به لطف پیش بینی های دقیق در مورد محصولات شرکت کوپرتینو به دست آورد. طبق اطلاعاتی که در دسترس وی است، آیفون ۱۳ زبان طراحی و ابعادی مشابه آیفون ۱۲ دریافت خواهد کرد.

سال آینده، سری جدید دارای چهار مدل آیفون ۱۳، ۱۳ پرو ، ۱۳ پرو مکس و ۱۳ مینی خواهد بود. ما انتظار داریم که آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس یک سنسور زاویه دید جدید در دوربین اصلی با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار دریافت کنند.

چنین نوآوری باید کیفیت عکس ها را در مقایسه با عکس های قبلی خود تحت تأثیر قرار دهد. نسل قبلی لنزی با دیافراگم f/2.4 دریافت کرده و فاقد سیستم فوکوس خودکار است. تأمین کننده اصلی لنزهای آیفون ۱۳ ، شرکت تایوانی Largan Precision باقی خواهد ماند. که 70 درصد از کل سفارشات دوربین زاویه دید جدید را به خود اختصاص می دهد.

شاید مدل های سری 13 آیفون از نمایشگرهای ProMotion با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره مند شوند. این باید یک پنل LTPO (اکسید پلی کریستال در دمای پایین) باشد. به احتمال زیاد، دستگاه های جدید جدیدترین تراشه A15 Bionic را دریافت می کنند که توسط TSMC با استفاده از یک فناوری فرآیند ۵ نانومتری تولید شده است. و همچنین، مدل بزرگتر سری آیفون ۱۳ می تواند حافظه ۱ ترابایتی را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده iPhone 13 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یع تکونی به خودت بده

persepolis

کسی خوند برای ما هم تعریف کنه!.

Milad7

هنوزخیلی زوده واسه این حرفا!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)