حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک اپل A14X پیش از مراسم این شرکت لو رفت، امتیاز چندهسته ای ۷۲۲۰ در Geekbench

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، پردازشگرها

کمتر از ۳ ساعت تا مراسم On More Things اپل فاصله داریم و حالا بنچمارک اپل A14X پیش از مراسم این شرکت لو رفته است. بنچمارکی که امتیاز چندهسته ای ۷۲۲۰ در Geekbench را نشان می دهد و این واقعا بالاست. برای مقایسه بد نیست دانید که این امتیاز ار تراشه Core i9 اینتل روی مک بوک پرو ۱۶ اینچی هم بیشتر است.

بنچمارک اپل A14X

متاسفانه تصویری از خود صفحه بنچمارک برای این ادعا وجود ندارد اما منبعی وجود دارد که ادعا می کند پردازنده اپل A14X می تواند بنچمارک قوی داشته باشد. این تراشه که احتمالاً در اولین Mac دارای تراشه اپل استفاده خواهد شد، از نظر عملکرد می تواند کاملا قابل توجه باشد. اگر چنین باشد ما واقعاً می توانیم منتظر یک دستگاه سریع، کم مصرف و خنک باشیم.

تست سرعت از طریق منابع CPU Monkey و iPhone in Canada به اشتراک گذاشته شده است. این گزارش تراشه اپل A14X را با کلاک 1.80GHz را نشان می دهد که می تواند تا کلاک 3.1GHz توربو داشته باشد.

مهمتر از این، این واقعیت است که نمره نشان داده شده در اینجا، مشخص می کند که ما می توانیم منتظر عملکرد چند هسته ای بیشتر از یک وحشیانه MacBook Pro 16 اینچی باشیم. اگر شایعات دقیق باشند، این تراشه ای است که می تواند به یک مک بوک پرو ۱۳ اینچی راه پیدا کند.

بنچمارک منتسب به اپل A14X

بنچمارک منتسب به اپل A14X

با نگاهی به این بنچمارک منتسب A14X Bionic می توانیم نمره چند هسته ای فوق العاده ۷۲۲۰ را ببینیم که نمره چند هسته ای MacBook Pro 16 اینچی رده بالای i9 را شکست می دهد.

این از لحاظ عملکرد GPU یک داستان مشابه است، اگرچه این احتمال وجود دارد که اپل سیلیکون خود را با یک گزینه GPU خارجی، به ویژه در رده بالارده تقویت کند.

منابعی در Apple Insider همچنین اشاره کردند که این اعداد بیش از هر چیزی است که ما از دستگاه های سطح بالا موجود اپل دیده ایم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تراشه فوق العاده اپل چقدر بتواند بازار را شوکه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

(نگاهی به این بنچمارک منتسب A14X Bionic می توانیم نمره چند هسته ای فوق العاده ۷۲۲۰ را ببینیم که نمره چند هسته ای MacBook Pro 16 اینچی رده بالای i9 را شکست می دهد.)
#نایس_جوک 🙁🤣
#گیگ_بنچ_اپل_دوست

Mahdi

اصلا باور نمیکنم بتونه i9 رو شکست بده

Milad7

باور کن!

SHREK

مقایسش با i9 درست نیست.

Milad7

عجب غول بی شاخ و دمیه!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)