حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع هواوی برای گوشی تاشو با لولا مشابه موتورولا ریزر

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | حق اختراع، هواوی

به تازگی، هواوی دو طرح تلفن هوشمند تاشو را ثبت کرده است که مشابه Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Z Flip هستند. اینجا ۲ حق اختراع وجود دارد که روی طراحی لولای دستگاه ها متمرکز است. هر چند که منبع مطلب آن را شبیه به گلکسی زد فلیپ می داند اما اگر کمی حافظه قوی تری داشته باشید، به یاد می آورید که حداقل در حق اختراع هواوی برای مدل فلیپ‌طور، لولا شبیه به گوشی تاشو موتورولا ریزر است که یک سال پیش رسما معرفی شد.

حق اختراع هواوی

یک حق ثبت اختراع دیگر توسط غول مخابرات چینی یک ساختار پیچیده لولا را برای دستگاه های تاشو تصور می کند. این حق ثبت اختراع طراحی لولای تلفن هوشمند تاشو توسط Huawei Technologies در تاریخ 16 آوریل 2019 توسط WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) ثبت شد. با این حال، در 22 اکتبر 2020 تأیید و منتشر شد. این بدان معنی است که این حق ثبت اختراع قدیمی تر از دو طرح دیگر تاشو توسط این شرکت.

گفته شد ، این حق ثبت اختراع ویژه ابتدا توسط WindowsUnited دیده شده است. بعداً ما آن را از طریق Incopat تأیید کردیم و شماره آن را WO2020210987A1 مشخص کردیم.

سند این حق ثبت اختراع به جزئیات مربوط به یک طرح پیچیده لولا می پردازد. به طور خلاصه، این طراحی برای جلوگیری از چین و چروک است، که یکی از بسیاری از معایب گوشی های تاشو نسل فعلی است. با استفاده از یک طراحی ماژولار به این مهم دست می یابد.

با این طراحی لولا، پانل OLED منقبض و منبسط می شود وقتی تلفن مانند موتورولا و Razr 5G بازوبسته می شود. به عبارت دیگر، هنگام بسته شدن دستگاه، صفحه کاملا و تحت یک محور تا نمی شود است. در صورت پیاده سازی، این طراحی لولا می تواند تجربه یک گوشی هوشمند تاشو بدون چین و چروک را فراهم کند. برای درک بهتر، تصویر زیر از مکانیسم لولا ریزر موتورولا را ببینید:

گوشی تاشو موتورولا ریزر (Motorola Razr) با نمایشگر ۶.۲ اینچی تاشو و اسنپدراگون ۷۱۰ به قیمت ۱۵۰۰ دلار رسما معرفی شد

تصاویر ارایه شده توسط هواوی برای این حق اختراع این لولا را در فرم فکتور تاشو به نمایش می گذارند. از این رو، ما فکر نمی کنیم که همان طراحی لولا را می توان در گوشی های تاشوی بزرگی که در اندازه یک تبلت باز می شوند، اجرا کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی تاشو بعدی هواوی ما را هیجان زده کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

هیچ سایتی بدون فیلتر شکن باز نمیشه
برای شما هم همین طوره؟!.

Milad7

نه اوکیِ مشکل از isp هست حل میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)