حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش شدید قیمت خودرو پس از اولین خبرهای انتخابات امریکا + لیست قیمت

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

هر چند در زمان نگارش این مطلب نتیجه انتخابات امریکا مشخص نشده است اما بازار ما واکنش هیجانی بزرگی به آن نشان داده است. برای مثال می توان به کاهش شدید قیمت خودرو پس از اولین خبرهای انتخابات امریکا اشاره کرد. ما اینجا لیست قیمت برخی خودروها را برای شما آماده کرده ایم که به شکل قابل توجه کاهش داشته اند.

کاهش شدید قیمت خودرو

هفته جدید آغاز شد و در پی بیشتر شدن احتمال برنده شدن «جو بایدن» در انتخابات آمریکا، قیمت های ارز و طلا کاهش شدیدی را تجربه کردند. در کنار آن شاهد بودیم که امروز قیمت خودروها هم در بازار آزاد کاهش قابل توجهی را داشتند و دلال ها سعی می کنند تا خودروهایشان را با کمترین ضرر بفروشند. اما مقاومت خریداران باعث شده تا موج کاهش قیمت ها در بازار خودرو ادامه داشته باشد.

کاهش شدید قیمت خودرو

کاهش شدید قیمت خودرو

به گزارش اسب بخار، آنچه که مشخص است از بعد از ظهر دیروز تعداد آگهی های فروش خودرو در فضای مجازی افزایش پیدا کرده است. از سویی دلالان از روز گذشته سعی داشته اند تا از ریزش قیمت خودروها جلوگیری کنند. اما جو به وجود آمده سبب شده تا موج کاهش قیمت ها در بازار خودرو ادامه داشته باشد.

آن طور که پیگیری رسانه ها و از جمله خبرنگاران اسب بخار نشان می دهد، فروشندگان خودرو قیمتی کمتر از هفته گذشته را به خریداران اعلام می کنند و امروز تمام خودروها با کاهش قیمت تا ۷ درصدی مواجه شده اند. از نگاه کارشناسان بازار خودرو، قطعا این جو تا پایان هفته جاری ادامه دارد و اگر مشتریان فعلا از خرید خودرو صرف نظر کنند، قطعا روند کاهش قیمت خودروها بهتر انجام خواهد شد.

نظر شما درباره کاهش شدید قیمت خودرو چیست؟ خب البته توجه داشته باشید که خیلی از قیمت ها حتی به قیمت مرداد ۹۹ هم بازنگشته اند اما باز هم نسبت به قیمت های عجیب یک هفته پیش خیلی پایین تر هستند.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

مزدا ۳ یک میلیارد 😶 خدایا کی اینقدر بدبخت شدیم .

afsoon

مزدا سه الان اینجا نسل جدیدش ۴۶ هزار ریال هست نرخ ارز داخل ایران رو اگر به دلار بیست تومنی بگم حدودا ۲۶۰ ملیون میشه ☹️وقتی من رفتم ۴۰۰ ملیون بود دلار هم ۱۸ تومن حتی اگر دلار ۳۶ تومن هم میشد نباید ۱ ملیارد میشد ☹️با یک ملیارد تومن که معادل پنجاه هزار دلار میشه به راحتی ۴ تا مزدا ۳ نسل جدید خرید

rad 007

خیلی وقته تف به روی دلال های کثافت

Mahdi

الان این کاهش شدیده🤨

rad 007

عجب کاهش شدیدی!!!!!! پانصد درصد خودرو را گران می کنند بعد ۱۰ درصد کم می کنند و بعد شعار ارزانی می‌دهند وای بر کسانی که ۱۴۰ میلیون دادند پراید آشغال خریدند وای بر این عده بدبخت

M.irani

اینم یه داستان جدید واسه اینکه همین پست فطرتا باز با وعده مهره ی خودشون رو ۱۴۰۰ بیارن سرکار!!!!
فقط میتونم بگم تف به ذاتتون، یه جو شرف، یه جو مردونگی ندارین، با اون همه نعمتی که خدا بهتون داد، انتخابتون، پست تر از حیوان بودنه!!!

خدا لعنتتون کنه

Milad7

امروز دوباره با افزایش دلار قیمت خودرو هم افزایشی شد =)) مملکت بی حساب و کتاب 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)