حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C1 Plus یک گوشی اقتصادی دیگر از HMD خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | نوکیا

سال گذشته HMD از نوکیا C1 رونمایی کرد. یک گوشی ارزان قیمت اندرویدی با صفحه نمایش 5.45 اینچی جمع و جور. امروز، ما یک گزارشی برای جانشین احتمالی آن یعنی نوکیا C1 Plus داریم. این تلفن قبلا در لیست EEC حاوی شماره مدل TA-1312 دیده شده بود.

نوکیا C1 Plus

خب به راحتی و بدون شک می توان گفت که نوکیا C1 Plus یک گوشی اقتصادی دیگر از HMD خواهد بود. این دستگاه اما اندازه بزرگتری خواهد داشت؟ این روزها همه کاربران نمایشگر بزرگتر را دوست دارند ولی این دستگاه از نظر نمایشگری “پلاس نیست” بلکه همان اندازه نمایشگر قبلی را حفظ خواهد کرد.

نوکیا C1 Plus اندازه صفحه نمایش 5.45 اینچی را ارایه می کند. این همان اندازه نمایشگر مدل قبلی است و حتی نسبت به مدل قبلی خود رزولوشن HD+ یکسان دارد. در بخش دوربین هم دوربین سلفی 5MP را حفظ خواهد کرد. دوربین اصلی نیز باید در ۵ مگاپیکسل تصور شود. ما همچنین انتظار داریم که یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز در کنار 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داشته باشیم.

با توجه به این مشخصات حتما انتظار ارایه با اندروید Go را داریم. بدون شک دستگاهی با ۱ گیگابایت حافظه رم در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ نمی تواند نسخه کامل اندروید را اجرا نماید.

گفته می شود این دستگاه با باتری 2500 میلی آمپر ساعت وارد بازار می شود. ابعاد مورد انتظار C1 Plus برابر 149.1 در 71.2 در 8.75 میلی متر است که آن را در دسته گوشی های نه چندان جمع و جور قرار می دهد. انتظار می رود این دستگاه اواخر ماه جاری در رنگ های قرمز و آبی به بازار عرضه شود.

نظر شما چیست؟ این گوشی اقتصادی HMD را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

شیائومی در معرفی پرچمدار می ۱۰ الترا روی پشتیبانی این گوشی از شارژ ۱۲۰ واتی مانور بسیار زیادی داد اما تست‌های عملی نشان داده شارژر 120 واتی پرچمدار شیائومی 80 واتی از آب درآمده😆🤦‍♂️😆

شیائومی 👏🤦‍♂️😆
چین رو جون به جونش کنن دروغگو هست

Dr.Nazer

به به چالتون کبیر

Mahdi

شارژر ۲۵ واتی سامسونگ هم احتمالا ۸۱ وات میرسونه مگه نه

Auroro

به بخ حقگوی بزرگ.

راستی شنیدم سامسونگ هم به خاطر حمایت از مسئولین ما شارژرو حذف میکنه

Chalton

وقتی چینی ها از صندوق صدقات ما هم کپی میکنن
گوشی Huawei Mate 40 RS Porsche Design
الهام گرفته هز صندوق صدقات ما😆

comment image

نیما عرفانی

ای جان دیر جنبیدی ، ناظی یه روز بعد از معرفیش پیش قدم بود …
✓https://toranji.ir/?p=1084884/#comment-249100

Dr.Nazer

😂😂😂🤦‍♂️

AŁɪ

واکنش مقامات به گلواژه های چالتون :
comment image
⁦☹️⁩

SHREK

comment image
Meme😂😂😂😂🪔🪔

SHREK

comment image
Meme😂😂😂™️

AŁɪ

کامنت باباتو چرا میزاری 😆🤣 آهان میخوای یاد اون واقع تلخ بندازتت که ابروت رفت .

SHREK

ببین پسرم (چون میدونم حداقل 10 سال بچه تر از منی) واقعه تلخ این بود که آبروی خودت بردی! سری X با 8K
PS5 هم 4K پشتیبانی نمیکنه😂😂😂اینو یجا دیگه فرستادم از خنده مردن بعد با این دیروز برای من به قول خودت گلواژه میگی!

AŁɪ

اولا سس نگو عنچوچ معلوم نیست با خودت چند چندی شعور استفاده از مجازی نداری دو روزه لاگ این کردی فقط سس شعر خیرات کردی توی سایت ‌.
دوم اینکه من نگفتم ایکس باکس سری ایکس ۸ کی پشتیبانی می‌کنه یا نمیکنه یکی از دوستان جوگیر شد گفت بازی ها روی کنسول ۸ کی ران میشه منم اون کامنت رو در جواب اون گذاشتم تا اینکه تو فضولات خور مردم اومدی مثلا بگی من یه تیکه فضولاتم!!!.
تو کامنت نزاری سنگین تری کوچولو.

SHREK

والا دو همش به ما پریدی و چرت گفتی من که کاریت نداشتم جوجه اردک. 4K که دیگه نمیتونی بگی نمیخواستی بگی! با همین کامن دیروز می گفتی من گفتم که نمیتونه! منم فهمیدم اصلا نفهمیدی متن چی داره میگه یکم گفتم بهت بخندم. اگر به فضولات خودت اول رفتی سر کامنت من پس سکوت کن. دوروز هم نیست امدم قبل از اینکه حتی اکانتم درست کنی تو سایت بودم میدیدم چقدر چرت و پرت میفرستی.AWM روز خوش!

SHREK

بریم برای Meme های بعدی… 😹

Milad7

اچ ام دی تو مسلمون نیستی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)