حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C1 پلاس با اندروید Go و قیمت ۶۹ یورو رسماً معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

نوکیا سی ۱ پلاس به عنوان ارزان ترین گوشی هوشمند 4G از HMD Global معرفی شد. نوکیا C1 پلاس با اندروید Go و قیمت ۶۹ یورو رسماً معرفی شده است و شاید فلش دوربین سلفی یکی از ویژگی های خاصش باشد.

نوکیا C1 پلاس

گوشی جدید این شرکت برخی مشخصات سطح پایین را ارائه می دهد. این تلفن در دو رنگ در دسترس و از یک زبان طراحی استاندارد برخوردار است. نوکیا C1 پلاس جانشین نوکیا C1 است که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. این شرکت ادعا می کند که این گوشی سرعت 4G بهتری را ارائه می دهد که 10 برابر سریعتر از گوشی قبلی است. همچنین با اندروید ۱۰ (Go Edition) همراه است که نسخه کم حجم تر از سیستم عامل اندروید ۱۰ است.

مشخصات نوکیا سی ۱ پلاس

نوکیا C1 پلاس

نوکیا C1 پلاس

جدیدترین گوشی هوشمند سطح پایین نوکیا طراحی استانداردی را ارائه می دهد. پنل جلو با نمایشگر 18:9 و بدون هیچ بریدگی ارائه می شود. پنل پشتی دارای یک دوربین تک با فلش LED است و همچنین می توان برند نوکیا را مشاهده کرد.

در سمت راست دکمه کنترل میزان صدا و دکمه روشن / خاموش روشن است. این شرکت ادعا می کند که این گوشی همراه با پوسته پلی کربنات بادوام طراحی شده که در برابر ضربه های روزانه مقاوم است. این شرکت بیش از ۵۰ آزمایش برای دوام سخت افزار انجام داده است.

نوکیا C1 پلاس از یک نمایشگر 5.45 اینچی HD + با وضوح صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل بهره می برد. انرژی این تلفن از پردازنده چهار هسته ای 1.4 گیگاهرتزی ناشناخته همراه با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تأمین می شود. حافظه از طریق کارت microSD تا 128 گیگابایت قابل ارتقا است. این گوشی دقیقاً مانند گوشی های قبلی خود با یک دکمه اختصاصی دستیار Google نیز همراه است.

 

این دستگاه از اندروید ۱۰ (Go Edition) استفاده می کند ، به این معنی که از نسخه Lite برنامه های معروف مانند فیس بوک، یوتیوب و موارد دیگر پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می کند که سیستم عامل فضای ذخیره سازی بیشتری دارد و می توان تا 3000 آهنگ یا 13 ساعت فیلم HD را در خود نگه داشت.

برای دوربین ، این گوشی با یک دوربین جلو 5MP با فلش LED همراه است. همچنین با یک دوربین عقب 5 مگاپیکسلی با فلش LED همراه است. این شرکت می گوید که هر دو دوربین از تصویربرداری HDR پشتیبانی می کنند.

این گوشی باتری 2500 میلی آمپری را پشتیبانی می کند و از شارژ استاندارد 5 ولت / 1 آمپر یا ۵ وات پشتیبانی می کند. از نظر اتصال ، از بلوتوث ، WiFi ، رادیو FM ، GPS ، AGPS ، پشتیبانی از دو سیم کارت ، جک صوتی 3.5 میلی متری و پورت microUSB پشتیبانی می کند.

قیمت و در دسترس بودن Nokia C1 Plus

قیمت نوکیا C1 Plus دارای قیمت 69 یورو است. این تلفن هوشمند اواخر این ماه برای فروش در دسترس و در رنگ های قرمز و آبی وجود دارد.

نظر شما درباره نوکیا C1 پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

قیمتش خوبه. تقریبا مثل A01 کور.

Mahdi

خب اون حداقل پردازندش بهتره فقط واسه تل و اینستا

ali_s

فقط به درد تماس میخوره کاربرد خاصی نداره😐

Milad7

خوراک کار توی باغ هست 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)