حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی W21 5G همان گلکسی Z Fold 2 است با بدنه بزرگتر

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ امروز نسخه اختصاصی چین از گلکسی زد فولد ۲ را معرفی می کند و به آن سامسونگ W21 5G گفته می شود. دو روز پیش بود که گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 را در واقعیت دیدیم. برخلاف آنچه همه انتظار داشتند، تصاویر تازه ظاهر شده نشان می دهد که تلفن هوشمند جدید تاشو این شرکت کاملاً شبیه Galaxy Z Fold 2 نیست. به این معنی که گلکسی W21 5G همان گلکسی Z Fold 2 است با بدنه بزرگتر.

گلکسی W21 5G

تصاویر کناربه‌کنار از گلکسی W21 5G نشان می دهد که از نظر فیزیکی بزرگتر از Galaxy Z Fold 2 است. تا زمانی که گوشی جدید حاشیه های ضخیم تری نداشته باشد (که به نظر نمی رسد چنین باشد) ، W21 5G می تواند فضای داخلی بزرگتری داشته باشد نمایشگرهای بیرونی با این حال، تخت گواهینامه TENAA گوشی، اندازه صفحه نمایش 7.6 اینچی را نشان داده است. نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد ۲ حدود ۶.۲ اینچ بود. این تلفن هوشمند تاشو همچنین در مقایسه با Galaxy Z Fold 2 دارای طراحی براق تر و رنگ متفاوت لولایی است.

گلکسی W21 5G دارای نمایشگرهای Super AMOLED با سوراخ نمایشگر Infinity-O در خارج و داخل است. صفحه داخلی دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن QHD+ است، در حالی که صفحه بیرونی دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز و وضوح HD + است.

این پردازنده دارای پردازنده Snapdragon 865 Plus با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۱۰ مبتنی بر One UI 2.5 است. این گوشی فقط در یک رنگ فروخته خواهد شد: طلایی.

انتظار می رود این گوشی از یک دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دو دوربین جلو ۱۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. سامسونگ W21 5G را به اسکنراثر انگشت جانبی ، اتصال 5G ، بلندگوهای استریو ، سامسونگ Pay، باتری 4500 میلی آمپر ساعت ، شارژ سریع با سیم ، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس مجهز کرده است.

سامسونگ همچنین Galaxy Z Fold 2 5G را در چین می فروشد، باید دید که چگونه می تواند دو گوشی مشابه را در همان بازار بفروشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اندازه بزرگتر این دستگاه جدید به چه دلیل است؟ مشخصا بالاتر درباره بزرگتر بودن نمایشگر بیرونی صحبت کردیم اما این یعنی نمایشگر داخلی بزرگتر، باتری بزرگتر و … . شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

گلکسی W21 5G همان گلکسی Z Fold 2 است با بدنه بزرگتر

عجب!.

Taha

سامسونگ سلطان خود درگیری مزمن.

Auroro

ولی این عرضش بهتره. زد فولد 2 صفحه نمایش ثانویه (همون که تا نمیشه) مثل خیار میمونه، کاربرد زیادی نداره ولی تو این عرضش بیشتر شده و بهتره.
نمیدونم چی فکر کروه از فروش این گوشی با تکنولوژی به نبوغ نرسیدش، صفخه ای با ناخن خش بیوفته رو تا کامل نشده نباید رو همچین گوشی گرونی تجاری سازی کنه.

Auroro

ی تحلیل هم از اوضاع آمریکا کنیم.

اگه همین آرا پیش برن ترامپ حتما پیروزه.
تا الان پنسیلوانیا، جورجیا، میشیگان، کارولینای شمالی ترامپ بیشتر رای آورده
و نوادا و ویسکانسین بایدن.
میشیگان اختلاف بایدن و ترامپ 8 درصد بود که الان با وجود شمرده شدن 90 درصد آرا این اختلاف به 3دهم درصد رسیده، یعنی اگه بایدن اینو ببره دیگه برده.

البته گفته میشه هوادارای بایدن رایاشونو بیشتر پست کردند تا حضوری و تا جمعه همشون شمارش میشه و الان به تعویق افتاده.

امتیاز ترامپ الان 213 و بایدن 238 هستش که هر کدوم به 270 برسن برندن.

ی عده هم هستن پشت میز نشستن تا بر اساس نتیجه نظر سنجی اون سردنیا قیمت تخم مرغ رو تعیین کنن.

Auroro

‏🛑اطلاعیه

فردا کلیه مدارس ایالات متحده آمریکا به دلیل شمارش آراء تعطیل میباشد بجز ایالات دیماوند و فایرزکو.

Mahdi

چه مزخرف

Milad7

چرا قیمه ها را ریختی تو ماستا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)