حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی W21 5G در واقعیت دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 21 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم گوشی تاشو سامسونگ گلکسی W21 5G در راه است. این دستگاه به نوعی همان گلکسی زد فولد ۲ برای بازار چین پیش بینی می شد. امروز می بینیم که سامسونگ گلکسی W21 5G در واقعیت دیده شده است و همان گلکسی زد فولد ۲ دیده می شود که کمی تغییرات روی طرح قاب پشتی دارد.

گلکسی W21 5G

گلکسی W21 5G

گلکسی W21 5G

سامسونگ قبلا Galaxy Z Fold 2 را در ماه سپتامبر در چین ارایه کرد اما China Telecom یک نسخه منحصر به فرد Galaxy W21 5G مانند Galaxy W20 سال گذشته دریافت خواهد کرد. این تلفن در لیست آژانس صدور گواهینامه TENAA همراه با تصاویر ظاهر می شود که طراحی کمی تغییر یافته آن را نشان می دهد.

تفاوت اصلی در قسمت پشتی است که Galaxy W21 از طراحی خمیده و آرم China Telecom بهره می برد. همچنین دارای یک رنگ طلایی است که با Z Fold 2 معمولی متفاوت است. سایر موارد از جمله مشخصات یکسان با Z Fold2 خواهد بود.

این گوشی تاشو قبلاً توسط آژانس 3C چین تأیید شده بود که شارژ 25 وات آن را درست مانند Z Fold 2 معمولی تأیید کرد. تنها علامت سوال باقی مانده قیمت گذاری و در دسترس بودن است.

گلکسی W21 5G

گلکسی W21 5G

گلکسی W21 5G راه خود را از طریق Wi-Fi Alliance با شماره مدل SM-W2021 باز کرد. همانطور که از نام آن بر می آید، این یک جانشین مستقیم برای سال گذشته Samsung W20 اولین گوشی تاشو با قابلیت 5G است. طبق گواهی، این گوشی جدید دارای قابلیت های باند دوتایی است که از شبکه های 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، این لیست همچنین نسخه سیستم عامل W2021.011 را تأیید می کند و تلفن با کمال تعجب روی اندروید ۱۰ کار می کند. سایر ویژگی ها پشتیبانی از شبکه Wi-Fi 6 است که مطمئناً از ویژگی های مستقیم مثبت و Wi-Fi است. متأسفانه، در حال حاضر جزئیات مربوط به این گوشی کم است. سامسونگ احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد ماه های آینده ارائه خواهد داد زیرا تصور می کنیم این گوشی برای Q4 2020 است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی W21 5G هستید؟ البته که به بازار ما به صورت رسمی نخواهد رسید و به نوعی همان گلکسی زد فولد ۲ است، پس پاسخ نه را به راحتی از شما می پذیریم!

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

ول کن لعنتی ول کن چند تا گوشی میزنی اخه همون زد فولد رو لایت کن دیگه این چیه

نیما عرفانی

✓شاید برای خیلیا پیش اومده باشه …
تا حالا به این مشکل برخوردین که با وجود اتصال وای فای به مودم و در عین حال داشتن دیتای سیم کارت اما نتتون قطع باشه؟؟ و حتی با قطع VPN ، حافظه ی کش و ریست کردن گوشی و رفتن به حالت safe mode هم درست نشه؟؟ دلیلش رو می‌دونید؟

نیما عرفانی

اصلاح
“حافظه ی کش”
پاک کردن حافظه ی کش

SHREK

نه ولی توی Mi9t تا زمانی که VP.N روشن نمیکردم نت سیم کارتش جواب نمی‌داد.

نیما عرفانی

!

lovenokia

سلام
بله خیلی برای من پیش اومده ، میشه لطف کنید راهنمایی کنید چه کار باید بکنیم تا این مشکل حل بشود ؟

نیما عرفانی

سلام دوست عزیز
در صورتیکه در قسمت اتصالات بیشتر ؛ یه DNS رو دستی وارد کنی بعد از مدتی تو اتصالات نت دیتا و وای فای اختلال ایجاد می‌کنه که باید یا تغییرش بدی به DNS جدید یا بذاری رو حالت Auto یا Off .
این قضیه در مورد تنظیمات پروکسی هم بیشتر اوقات صدق می‌کنه .

Mahdi

نه همچین چیزی واسم پیش نیومده ، گاهی اوقات بیشتر هم تو گوشیای سری جی سامسونگ تو تنظیمات نقطه اتصال پروکسی میفته که باید پاکش کنی تا درست شه ، نمیدونم منظورت این بوده یا نه

نیما عرفانی

پس خبر نداری که چند وقته رو میت ۲۰ پرو درگیرشم… پروکسی و DNS شایع ترینشه.

Mahdi

نه خبر نداشتم

Demon

برای من وقتی بعضی مواقع به هات اسپات یکی دیگه وصل میشم برای من علامت وای فای ودر کنارش علامت تعجب میاد ودرصورتی درست میشه که گوشی طرف مقابل خاموش روشن بشه یا بعد از حدود نیم ساعت دوباره امتحان کنم این خلل هم در زیر شاخه چیزی که شما گفتید هست؟

نیما عرفانی

اون علامت وای فای که باید بیاد و عادیه، چون تو داری با وای فایِ خودت متصل میشی به نت دیتای اون پس یعنی عمل اشتراک گذاری با آنتن های وای فای انجام میشه اما اون علامت تعجب فقط محدود به این مورد نیست و ممکنه در خصوص اتصال وای فای لپ تاپ و گوشی یا تبلت به مودم یا روتر هم رخ بده و دلایل متعددی داره مثل حجم زیاد ترافیک نت که باعث کاهش سرعت و پهنای باند و جلوگیری از اتصال میشه یا اینکه دیتایی که داره رد و بدل میشه فقط ارسال داره و دریافت نداره(عمل رفت و برگشت بین سرور و کلاینت) ، مثل همین DNS و پروکسی که گفتم و عوامل دیگه ای از این قبیل اما اینی که میگی بعد از اینکه گوشی طرف مقابل که نقش سرویس دهنده ی دیتارو داره ریست کنی یا بعد از مدتی مجدد امتحان کنی درست میشه؛ به نظرم دلیلش همون ترافیک باشه یعنی امکان داره اون لحظه که میخوای بهش pair کنی ، به دستگاه های دیگه هم داره سرویس میده که تو، تو اولویت‌ نیستی یا اینکه سرعت نتش پایین اومده .

Pouya

نیما جان یه سوال
این 5t وقتی به وای فای وصله
بعدش گوشی رو قفل می کنم و چند دقیقه ای بهش دست نمی زنم
خودش اتصال وای فای رو قطع می‌کنه وقتی انلاک می کنم دوباره سعی می‌کنه وصل کنه
و اینکه تایمر صفحه وقتی پاور سیوینگ روشنه رو سی ثانیس و نمیشه تغییرش داد

راهی نداره تو تنظیمات این دوتا رو تغییر بدم؟هر چی گشتم هیچی پیدا نکردم گفتم گوشیت هواویه شاید راهی بلد باشی

نیما عرفانی

سلام پویا جان
والا در مورد وای فای این چیزی که گفتی شاید برای منم پیش اومده باشه اما تا حالا بهش دقت نکردم ، ولی حرکت مثبتیه چون باعث میشه وقتی با گوشی کار نمیکنی حجمی از اینترنتت مصرف نشه و از طرفی هم در حفظ امنیت دیتا و گوشی و همچنین جلوگیری از نفوذ از طریق حفره های امنیتی وای فای تأثیر داره اما وقتی که مثلاً داری یه محتوایی رو دانلود یا آپلود می‌کنی و گوشی رو قفل کنی فکر نکنم اتصال وای فای رو قطع کنه .
در رابطه با موضوع دوم هم ؛ امتحان کردم آره میشه ۳۰ ثانیه که خب دیفالت سیستمیه و قابل تغییر نیست.
اگه موارد دیگه ای هم هست بگو شاید بتونم کمک کنم .

Pouya

نه همینا بود سامسونگ که داشتم با پاورسیوینگ میشد تغییر داد تایمر صفحه رو گفتم شاید هواوی یه راه دیگه ای داشته باشه که انگار قابل تغییر نیست
واسم کمه برای وب گردی ولی کاریش نمیشه کرد

ممنونم🌸

نیما عرفانی

🙂❤️🎼

Auroro

چ اسکی رفتن از زد فولد2

TheFreeCritic

اسپم

مشکل پابجی درست شده دانلود کنم ؟

Demon

برای من که درسته فکرنکنم مشکلی داشته باشه.

AŁɪ

من هنوزم بدون dns نمیتونم برم تو بازی

Milad7

پوووف بیخیال سامی خستمون کردی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)