حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر ToF سامسونگ ISOCELL Vizion 33D sensor رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در رابطه با فعالیت خود در بخش حسگر ToF تصمیمی اتخاذ کرده و فعلا قصد کناره گیری از بازار را ندارد. اوایل سال جاری، به نظر می رسید سامسونگ از بازار ToF ناامید شده و سونی را بدون رقیب رها كرده است، اما این خیلی دور از واقعیت است. امروز حسگر ToF سامسونگ ISOCELL Vizion 33D sensor رسما معرفی شده است.

حسگر ToF سامسونگ ISOCELL Vizion 33D sensor

سامسونگ اکنون آماده است تا با یک سنسور جدید به نام ISOCELL Vizion 33D را ارایه کند. نه، ’33D’ اشتباه تایپی نیست و سنسور تصویر نمی خواهد ابعاد را دوباره تعریف نمی کند. این فقط نحوه نام گذاری سامسونگ برای جدیدترین سنسور ToF خود است که برای تأکید بر قابلیت های قدرتمند حس عمق آن انتخاب شده است.

سامسونگ ادعا می کند که سنسور ISOCELL Vizion 33D برای ارائه بهترین تجربه در کلاس عکاسی و AR / VR و همچنین افکت های اسکن سه بعدی و بوکه ویدیویی بهینه شده است. ظاهراً ISOCELL Vizion 33D به لطف سیستم 4Tap demodulation و پشتیبانی از ۱۲۰ فریم در ثانیه قادر به ردیابی اجسام متحرک با تأخیر کم است.

حسگر ToF سامسونگ ISOCELL Vizion 33D sensor

حسگر ToF سامسونگ ISOCELL Vizion 33D sensor

سیستم 4Tap demodulation به هر پیکسل در سنسور این امکان را می دهد تا همزمان چهار سیگنال فاز را در 0 ، 90 ، 180 و 270 درجه دریافت کند و این بدان معنی است که سنسور قادر است فقط با یک عکس، داده های عمق را ایجاد کند.

مصرف انرژی پایین و فوکوس خودکار استثنایی

اینکه آیا سری Galaxy S21 از ISOCELL Vision 33D استفاده خواهد کرد یا نه هنوز مشخص نیست، با این وجود به نظر می رسد این سنسور برای چندین کاربرد از جمله دستگاه های تلفن همراه ایجاد شده است. مصرف انرژی پایین برای سنسور دوربین موبایل ضروری است و ISOCELL Vision 33D برای روشنایی مادون قرمز و سنسور ToF کل مصرف انرژی را زیر 400mW نگاه می دارد. در همین حال، سنسور همچنین می تواند به فوکوس خودکار دوربین اصلی کمک کند.

مشخصات فنی شامل وضوح بالا برای حسگر ToF برابر 640 در 480 (یا همان VGA)، اندازه پیکسل ها برابر 7um و دامنه 0.2-5.0 متر است. این سنسور همچنین از فناوری Deep Trench Isolation یا (DTI) برای کاهش تداخل پیکسلی و همچنین Backside Scattering Technology یا (BST) برای افزایش کارایی کوانتومی سنسور استفاده می کند.

در مجموع، سامسونگ ادعا می کند که سنسور ISOCELL Vision 33D به اندازه کافی سریع و دقیق است تا احراز هویت سطح 3D بعدی را برای پرداخت های تلفن همراه امکان پذیر کند، که ممکن است نشان دهد که سامسونگ در آینده در نظر دارد از ISOCELL Vision 33D به عنوان سنسور احراز هویت سلفی / چهره استفاده کند. یا حداقل، این شرکت ISOCELL Vision 33D را به مشتریان احتمالی که به دنبال چنین سنسوری هستند ارائه می دهد.

نظر شما درباره حسگر ToF سامسونگ ISOCELL Vizion 33D sensor چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

نظر من اینه:
فردا سونی یه تفی میده بیرون

afsoon

خب دیگه کم کم نتیجه انتخابات آمریکا هم روشن شد و بایدن رییس جمهور آینده آمریکا …بایدن واسه شرایط کلی ایران بهتر هست اما سیاستمدار های ایرانی میتونستن با ترامپ یک بار واسه همیشه دشمنی رو پایان بدن و روابط کاملا دوستانه با هم داشته باشن چون ترامپ فرق داشت و ته دلم دوست داشتم این اتفاق بیفته …فکر نکنم بایدن یا هر کسی دیگه آدمی باشه که بخواد روابط کاملا دوستانه ای با ایران داشته باشه و صرفا یه چیزی میده یه چیزی میگیره که در کل به ضرر ایران هست این دادن و گرفتن ….امیدوارم ایران زمین همیشه آباد و مردمش در رفاه باشند …چند روز پیش گفتم برید جون بکنید واسه پنجاه دلار در ماه …معذرت میخام ….همتون موفق و پیروز باشید در زندگی …آقای ناظر هم لطفاً ترازو رو ببر تعمیر گاه چون خطا نشون میده بهت .😅

AŁɪ

افسون فارسی صحبت کن 🙁.
🤣

AŁɪ

این حسگر وجود نداره ، کاملا شایعه است 🙁 من از همین تریبون این حسگر رو تکذیب می‌کنم .😃

Mahdi

رقیب lidar آیفون ؟

SHREK

فک نکنم Lidar هم سریع تر و هم دقیق تره. البته اگه کسی واقعا بهشون نیاز داشته باشه.

Mahdi

خب اینم تو این پست خیلی ازش تعریف شده

Milad7

این شد ی چیزی ! کاربردی هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)