حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ حافظه گوشی شما را پر کرده است؟ ابزار جدید به شما کمک می کند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | پیام رسان

به لطف WABetaInfo ما اولین بار در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ در مورد ابزار مدیریت حافظه جدید WhatsApp شنیدیم. مدتی طول گذشت اما این پیام رسان متعلق به فیس بوک سرانجام جزئیات رسمی را تأیید کرد. پس اگر واتس اپ حافظه گوشی شما را پر کرده است، ابزار جدید به شما کمک می کند.

واتس اپ

این شرکت اعلام کرد که ابزار مدیریت حافظه داخلی تجدید نظر شده این هفته در سراسر جهان به کاربران ارایه می شود و جایگزین منوی مدیریت حافظه قدیمی (از مسیر تنظیمات> ذخیره سازی و داده ها> مدیریت فضای ذخیره سازی) می شود.

منوی جدید مدیریت ذخیره سازی برای فایل های بزرگ (بزرگتر از ۵ مگابایت) و همچنین فایل هایی که بارها ارسال شده اند، پیشنهادهای حذف را ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران می توانند فایل ها را به صورت انبوه حذف کرده و آنها را براساس سن و اندازه مرتب کنند. همچنین به صورت تصویری، نمایی از کل فضای ذخیره سازی استفاده شده توسط WhatsApp و همچنین میزان فضای ذخیره سازی کلی دریافت خواهید کرد.

بر بستر واتس اپ روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام ارسال می شود

خوشبختانه گزینه قدیمی استفاده از قابلیت مشاهده و مدیریت فضای ذخیره سازی در گپ در اینجا همچنان پابرجاست. بنابراین اگر می دانید گروه خاصی مسئول استفاده بیشتر از فضای ذخیره سازی شما هستند، می توانید به سرعت از همین جا اقدام کنید.

به نظر می رسد منوی مدیریت ذخیره سازی جدید به جای اینکه از طریق به روزرسانی WhatsApp ارائه شود، به سادگی یک سوئیچ سمت سرور است. ما قبلا این قابلیت را دریافت کرده ایم، بنابراین اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید بسیار محتمل است که به زودی به شما ارایه شود.

نظر شما درباره این ویژگی جدید واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)