حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ مراسم One More Thing اپل مشخص شد: ۲۰ آبان ۹۹

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

اپل دعوت نامه هایی را برای مراسم One More Thing ارسال کرده است‌. انتظار می رود تراشه جدید خود را به همراه دیگر محصولات در آن رونمایی کند. با این دعوتنامه همچنین تاریخ مراسم One More Thing اپل مشخص شده و ۲۰ آبان ۹۹ خواهد بود.

مراسم One More Thing اپل

پیش از این اپل تصمیم خود مبنی بر تغییر کل سیستم مک از پردازنده های اینتل به پردازنده های اختصاصی خود اعلام کرده است. علاوه بر این، اپل همچنین در حال آماده سازی ارایه مک بوک های جدید مبتنی بر ARM است که بر اساس جدیدترین چیپست ساخت خودش، ساخته خواهد شد.

همچنین ممکن است که در این رویداد شاهد معرفی AirPods Studio ، AirTags و موارد دیگر باشیم.

اپل تأیید کرده است که مراسم ‘One More Thing’ را در تاریخ ۲۰ آبان ۹۹ برگزار خواهد کرد. این رویداد در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران شروع می شود. این سومین رویداد غول کوپرتینویی در چند ماه اخیر است. این شرکت در سپتامبر سری جدید iPad و Watch را معرفی کرد و به دنبال آن رویداد معرفی آیفون در ماه اکتبر ارائه شد. انتظار می رفت اپل در هر دو رویداد از سیلیکون جدید خود رونمایی کند. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت تصمیم گرفته است یک رویداد اختصاصی برای رونمایی از تراشه جدید برگزار کند.

ویژگی های تراشه جدید کلاس دسکتاپ اپل (شایعات)

اپل اعلام کرد که طی دو سال آینده از اینتل به تراشه خود منتقل خواهد شد. این شرکت فاش کرد که اولین محصول مک مبتنی بر سیلیکون اپل خود را تا پایان سال 2020 معرفی خواهد کرد. این برند در حال حاضر با انتشار macOS Big Sur انتقال را آغاز کرده است. سیستم عامل جدید به کاربران امکان می دهد برنامه های iOS و iPadOS را بدون هیچ گونه تغییری ارایه کنند. اپل قصد دارد از سری A SoC خود برای ترکیب Mac استفاده کند.

این چیپست ویژگی های مختلفی از جمله امنیت بهتر، GPU یکپارچه با کارایی بالا، یادگیری ماشین، موتور عصبی، نمایش ویدیوی سفارشی و موتورهای پردازش تصویر و موارد دیگر را ارائه می دهد. طبق ادعای این شرکت، سطح جدیدی از عملکرد به Mac ها ارایه کنند داد.

تحلیلگر معروف Ming-Chi Kuo گفت که اولین بار ارایه ARM مک بوک با مدل ۱۳ اینچی MacBook Pro برای اولین بار ظاهر می شود. گزارشی از بلومبرگ گفت که اولین تراشه های Apple ARM ممکن است با پردازنده 12 هسته ای مبتنی بر طراحی A14X ارائه شوند. گفته می شود این چیپست از نظر عملکرد و کارایی معادل اینتل است.

در این مراسم به جز مک بوک با تراشه جدید احتمالا هندزفری روی گوشی AirPods Studio و موارد دیگر نیز ممکن است راه اندازی شوند.

این گزارش همچنین اضافه می کند که اپل در حال افزایش تولید سه لپ تاپ Mac با چیپ ست های جدید اپل هستند. اینها شامل مک بوک پروهای جدید 13 و 16 اینچی به همراه مک بوک ایر 13 اینچی است. این گزارش می گوید که فاکسکان در حال مونتاژ دو لپ تاپ کوچکتر است، در حالی که Quanta Computer در حال ساخت MacBook Pro بزرگتر است. گزارش جداگانه ای از نشریه اعلام کرد که این شرکت همچنین ممکن است از AirPods Studio ، هدفون های روی گوشی اپل در مراسم معرفی رونمایی کند. همچنین می توان انتظار داشت که این شرکت AirTags را در مراسم معرفی کند.

نظر شما چیست؟ کدام محصول احتمالی که در مراسم One More Thing اپل رونمایی خواهند شد، برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)