حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید و فروش ارز دیجیتال با بهترین قیمت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خرید ارز دیجیتال و نگهداری یا ترید آن یکی از بهترین راه های کسب و درآمد و افزایش سرمایه محسوب می شود، اگر به این حوضه علاقمند هستید قطعا می دانید که هفته گذشته قیمت بیت کوین جهش بزرگی داشت و پس از عبور از محدوده 12 هزار دلار به 13 هزار دلار رسید، سپس تا 13,700 دلار هم بالا رفت و دوباره با کاهش نسبی در محدوده 13 هزار دلار ثابت ماند، همچنین قیمت اتریوم که دومین ارز دیجیتال محبوب بازار است با افزایشی قابل قبول از مرز 400 دلار عبور کرد، اما در حال حاضر در محدود 390 دلار خرید و فروش می شود.

قیمت بیت کوین

بالا رفتن قیمت بیت کوین و تغییر قیمت دلار سبب نوسان بیش از حد قیمت نهایی این رمز ارز شده است و کاربران برای خرید آن با مشکلات بسیاری روبرو شده اند، برای خرید و فروش ارز دیجیتال با قیمتی مناسب و کمترین کارمزد به وب سایت تتر ایران مراجعه نمایید.

این روز ها همه با ارز دیجیتال آشنایی دارند و بیت کوین را به عنوان محبوب ترین رمز ارز می شناسند، اما همچنان هستند افرادی که با شنیدن نام آن می پرسند: بیت کوین چیست؟

به طور خلاصه می توان گفت که بیت کوین اولین پول دیجیتالی غیر متمرکز در دنیا بوده که در طول این سال ها ارزش آن از هزاران دلار افزایش داشته است.

کیف پول ارز دیجیتال

در دنیای رمز ارز ها همه چیز دیجیتالی بوده اما به این معنی نیست که شما برای نگهداری از ارز دیجیتال نیازی به یک کیف پول ندارید، نگهداری از بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری نیاز به کیف پول ارز دیجیتال دارد، که در انواع مختلف نرم افزاری، سخت افزاری، کاغذی و تحت وب توسعه داده شده است.

کیف پول های ارز دیجیتال تفاوت های متنوعی مثل تعداد رمز ارز های قابل پشتیبانی دارند، همچنین امنیت آن ها با یکدیگر متفاوت است، از انواع کیف پول ها می توان به تراست والت، لیجر، بایننس، کوینومی، ترون لینک و کوین بیس اشاره کرد.

در بین کیف پول های نام برده، لیجر سخت افزاری بوده و امنیت آن تضمین شده است، همچنین کیف پول نرم افزاری بایننس نیز امنیت بسیار بالایی داشته و از انواع رمز ارز ها پشتیبانی می کند، البته استفاده از آن سختی های خاص خود را داشته به همین دلیل نیاز است که آموزش کار با کیف پول بایننس را مشاهده نمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی ها با همین ارز دیجیتال وضعشون خوب شد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)