حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید تلگرام ۷.۲ با پین کردن چند پیام و ارسال PlayList موزیک

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پیام رسان

تلگرام آپدیت شده و با Pinned Messages 2.0 به همراه ویژگی Live Location بهبودیافته می خواهد تجربه غنی شما از خود را، غنی تر کند. از امروز می توانید چندین پیام را در هر گپ پین کنید، در صورت نزدیک شدن دوستان‌تان وقتی که Live Location با شما به اشتراک گذاشته اند، نوتیفیکیشن بگیرید و ارسال موسیقی به عنوان لیست پخش و موارد دیگر با آپدیت جدید تلگرام ۷.۲ اضافه می شود. البته پیشرفت های بیشتری در Telegram 7.2 وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پین کردن چند پیام در تلگرام

اکنون هر گپ از چندین پیام پین شده پشتیبانی می کند. برای جابه‌جا شدن بین آنها، کافی است چندین بار روی نوار بالا ضربه بزنید – یا از دکمه جدید برای همه پیام های پین شده در یک صفحه جداگانه استفاده کنید.

علاوه بر کانال ها و گروه ها، پیام های پین شده اکنون در چت های یک به یک کار می کنند.

لایو لوکیشن بهبود یافته

وقتی دوستان موقعیت مکانی خود را به اشتراک می گذارند، می توانید هشدار تنظیم کنید که هنگام نزدیک بودن به شما اطلاع دهد. نمادهای موجود در نقشه مکان مستقیم همچنین نشان می دهد که با کدام جهت رو به رو هستند.

لیست پخش

هنگامی که چندین آهنگ را به طور هم زمان ارسال می کنید، آنها در یک لیست پخش مرتب می شوند. به این ترتیب پخش، انتقال یا نظر دادن آسان تر است. با باز کردن یکی از آهنگ ها صف همه آنها در مدیا پلیر داخلی تلگرام قرار می گیرد.

ارسال چندین فایل با هم همچنین آنها را در یک حباب چت نمایش می دهد. دقیقاً مانند آلبوم های عکس، همیشه می توانید هر پرونده یا آهنگ را به صورت جداگانه انتخاب کنید.

آمار کانال 

نظرات باعث افزایش فعالیت مشترک در کانال ها شده است، و اکنون ما ابزارهای جدیدی را برای سرپرستان برای ردیابی آن معرفی می کنیم. علاوه بر آمار کانال، می توانید آمار مربوط به پست های جداگانه را در کانال خود مشاهده کنید – از جمله لیستی از کانال های عمومی که پست شما به آنها بازارسال شده است.

انیمیشن های جدید در Android

توسعه دهندگان Android ما انیمیشن های جدیدی را برای ارسال پیام و تغییر آهنگ در پخش کننده موسیقی اضافه کرده اند.

همچنین در Android هنگام مشاهده عکسی که دریافت کرده اید، می توانید بجای دانلود و آپلود مجدد، آن را فوراً ویرایش و ارسال کنید. فقط کافیست هنگام مشاهده عکس بر روی دکمه قلم مو ضربه بزنید تا به سرعت ویرایش را انجام دهید.

همه پول ها برای شما (!)

با ارسال این اموجی به هر چت می توانید ببینید که آیا شما برنده تمام پولها می شوید یا نه 🙂

این برای اموجی های 🎲 ، 🏀 ، ⚽️ هم می تواند جالب باشد.

و شکلک متحرک بیشتر

ما برای هالووین چند شکلک جدید متحرک کرده ایم. برای دریافت یکی از این موارد در یک گپ ، به سادگی با یک شکلک یک پیام ارسال کنید. هنگام مشاهده شکلک متحرک در گپ ها ، سعی کنید روی ⚰️ یا pping ضربه بزنید تا غافلگیر شوید.

اگر طرفدار هالووین نیستید، یک شکلک متحرک جدید دیگر برای شما داریم:

شما آپدیت جدید تلگرام ۷.۲ را دریافت کردید؟ کدام ویژگی برای شما جذاب تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

آپدیت خوبی بود

TheFreeCritic

درد و بلاش بخوره تو سر واتساپ
الهی بمیرم برات . صد تومن میدم بهت

SHREK

حیف که فی.لتره

Milad7

چاره ی کار پروکسی شخصیه. 3 ماهه 39 تومن!

Milad7

بهترین پیام رسان دنیا 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)