حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ کمی کوچکتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گزارش شده که معرفی سری Galaxy S21 سامسونگ برای دی ماه ۹۹ انجام خواهد شد. این خانواده احتمالا شامل مدل های Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S20 Ultra می شود. ما با رندرهای Galaxy S21 و S21 Ultra روبرو شده ایم و عضو میانی نیز در Geekbench مشاهده شده است. امروز جدیدترین شایعه به ما می گوید که گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ کمی کوچکتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا خواهد بود.

گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ

 

در حال حاضر، 91mobiles با همکاری یک منبع قابل اعتماد، مشخصات کلیدی Galaxy S21 Ultra را برای شما به ارمغان می آورد. این اسمارت فون با نام داخلی O3 رمزگذاری شده و دارای شماره مدل SM-G998U است. براساس آنچه ما متوجه شدیم، مشخصات این پرچمدار شامل یک صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X با باتری 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

مشخصات Samsung Galaxy S21 Ultra

طبق گفته منبع قابل اعتماد، سامسونگ Galaxy S21 Ultra از صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X بهره می برد. همچنین در بخش نرم افزاری دستگاه اندروید ۱۱ مبتنی بر One UI 3.0 را ارایه خواهد کرد. این موضوع کاملا قابل انتظاری است اما نمایشگر قدری کوچکتر نسبت به گلکسی اس ۲۰ اولترا قابل انتظار نبود.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ اولترا

این دستگاه از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی بهره می برد. طبق ادعای این منبع همچنین اشاره کرد که پرچمدار یک باتری 5000 میلی آمپری را عرضه می کند. این تمام اطلاعاتی است که منبع قابل اعتماد می تواند در مورد Galaxy S21 Ultra به ما بدهد.

انتظار می رود این پرچمدار با صفحه نمایش با رفرش ریت بالا (شایعات حاکی از آن است که به جای 120 هرتز می تواند 144 هرتز باشد – اما به نظر شخصی من همان ۱۲۰ هرتز است چرا که 2X در نام نمایشگر به نظر ۲ برابر ۶۰ هرتز است) گرچه هنوز نمی توانیم این موضوع را تأیید کنیم. رندرهایی که به تازگی درز کرده اند قبلاً نشان داده اند که این پرچمدار طرحی مشابه گلکسی S21 با برش سوراخ دار و یک ماژول دوربین عقب منحصر به فرد است که به قاب منحنی ختم می شود.

علاوه بر این، این تلفن هوشمند باید از چیپست Snapdragon 875 در بازارهایی مانند بازارهای ایالات متحده و چین و Exynos 2100 SoC در بازارهایی مانند هند استفاده کند. ابعاد این گوشی 165.1 در 75.6 در 8.9 میلی متر (10.8 میلی متر با برجستگی دوربین) است و در رنگ های سیاه و نقره ای ارائه می شود.

نظر شما درباره این مشخصات گلکسی اس ۲۱ اولترا چیست؟ شخصا می پسندم که کمی کوچکتر از گلکسی اس ۲۱ اولترا باشد.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sample

بعد از 5-6 سال دوری (وتا حدودی نفرت از سامسونگ) دوباره منتظر گلکسی اس جدید هستم (البته اگه پولم برسه)

Dr.Nazer

به جای اون ۵،۶ سال الان باید ازش نفرت داشته باشی😂

Sample

همین الانم حسم نسبت بهش خیلی تغییری نکرده ولی این بار واقعا بهش امید دارم.

Mahdi

فقط اون کادر مسخره دوربین اس۲۰الترا رو نداشته باشه کافیه

Auroro

تنها تفاوت اس 21 با اس 20 ظاهرشه.

و اابته قیمت

SHREK

پردازنده؟ سنسور؟ باتری؟ اینا حساب نمیشن؟

Taha

ول کن این آئورو یه روز به سامسونگ بد و بیراه نگه روزش شب نمیشه😂

Naranj

ایول کار درستی کردن

_V_

چه بزرگتر شه چه کوچیکتر شه کار خوبی کرده؟
احسنت

#سمسانگ_تا_ابد

Milad7

کم حاشیه تر از قبل 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)