حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی Q52 با مدیاتک Helio P35 دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

گفته می شود ال جی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی به نام LG Q52 است. در حالی که تاریخ عرضه ال جی Q52 در حال حاضر مشخص نیست ، مشخصات گوشی به بیرون درز کرده است. این مشخصات لو رفته حاکی از آن است که LG Q52 یک گوشی هوشمند ارزان قیمت خواهد بود.

ال جی Q52

امروز تصاویر زنده که در کنار مشخصات فنی ال جی Q52 به بیرون درز کرده اند، همچنین اولین نمای ماژول دوربین عقب و رنگ آن را به ما می دهد.

گفته می شود ال جی Q52 طبق گزارش جدید  از یک نمایشگر LCD در اندازه 6.6 اینچی با سوراخ نمایشگر و نسبت تصویر 20:9 برخوردار است. این تلفن هوشمند دارای یک برش دوربین مستطیلی در قسمت پشتی برای قرار دادن دوربین چهارگانه با فلش LED است. این گوشی از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی برخوردار است.

برای عکس های سلفی، یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی خواهید گرفت. این گوشی هوشمند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است. هیچ خبری در مورد پشتیبانی از شارژ سریع نیست. ال جی Q52 تحت پردازنده 2.3 گیگاهرتزی مدیاتک MT6765، معروف به Helio P35 مجهز خواهد شد. این پردازنده با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود.

این تلفن هوشمند روی سیستم عامل اندروید ۱۰ کار خواهد کرد و از جک هدفون 3.5 میلی متری نیز بهره می برد. یک گزارش به بیرون درز کرده است نشان می دهد که این تلفن هوشمند حداقل در گزینه های رنگ سفید و قرمز در دسترس خواهد بود.

گوشی LG Q52 همچنین در لیست های Geekbench 5 مشاهده شد. این تلفن هوشمند با شماره مدل LM-Q520M در آزمایشات تک هسته ای و چند هسته ای نمره 166 و 949 را کسب کرد. لیست Geekbench 5 همچنین با مشخصات درز شده تلفن دارای پردازنده MediaTek Helio P35 و 4 گیگابایت رم مطابقت دارد.

تاریخ عرضه گوشی جدید LG برای تاریخ عرضه در حال حاضر مشخص نیست. با این وجود می توان انتظار داشت به زودی راه اندازی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی Q52 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه پیشرفتی کرده الجی ، از پی۲۲ به پی۳۵

Taha

فکر کنم سریQ الجی با سریP قرارداد مادام العمر بسته😂😁

S AH

P35 هست P22 جدید الجی

V800B

الجی هم مثل سونی رقابت شدیدی دارن تو اینکه کی زودتر ورشکست بشه
البته اچ تی سی هم تو بازی انگاری

Milad7

ال جان بیخیال این مدیاتک بشو 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)