حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تماس واتس اپ نسخه وب و دسکتاپ به زودی ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

به تازگی شنیده ایم که قابلیت تماس واتس اپ نسخه وب و دسکتاپ به زودی ارایه خواهد شد. گزارش جدیدی می گوید واتس اپ می تواند به زودی ویژگی تماس تصویری و تماس صوتی خود را به نسخه وب و دسکتاپ اضافه کند. برای یادآوری، این ویژگی اخیرا با نسخه 2.2043.7 در نسخه وب مشاهده شده است.

قابلیت تماس واتس اپ نسخه وب

ویژگی جدید واتس اپ وب از هم اکنون در بتا است. این نشان می دهد که این شرکت به زودی می تواند آن را برای عموم عرضه کند. تماس صوتی و تصویری WhatsApp از قبل در برنامه های Android و iOS در دسترس است. زمان آن فرا رسیده است که نسخه تحت وب نیز به آن دست پیدا کند.

WABetainfo که ویژگی های WhatsApp را ردیابی می کند به اشتراک گذاشته که آخرین به روزرسانی مشتری دسک تاپ WhatsApp با نسخه 2.2043.7 دارای پشتیبانی تلفنی از تماس های صوتی و تصویری است. این ویژگی در حال حاضر در مرحله بتا است، اما این مانع از آن نشد که بچه های WABetainfo آن را آزمایش کنند و چند عکس از صفحه نمایش مشابه آن را به اشتراک بگذارند.

هنگامی که هنگام استفاده از نسخه وب یا دسکتاپ از طریق WhatsApp تماس گرفتید، یک پنجره بازشو با گزینه هایی برای دریافت و رد تماس ظاهر می شود. به علاوه ، گزینه “نادیده گرفتن” در پایین قرار دارد.

اگر به طور اتفاقی تماس بگیرید، یک پنجره بازشوی کوچک ظاهر می شود. این گزینه با گزینه هایی برای شروع فیلم، بی صدا، رد کردن و تنظیمات بیشتر همراه است. علاوه بر این، به روزرسانی جدید از تماس های صوتی و ویدیویی گروهی نیز پشتیبانی می کند. با این حال، گزارش بیان می کند که این ویژگی برای آزمایش در دسترس نبوده و به زودی به نسخه دسکتاپ اضافه می شود.

این ویژگی جدید زندگی کاربران WhatsApp را آسان تر خواهد کرد زیرا آنها دیگر نمی خواهد بین دسکتاپ / لپ تاپ کار خود و تلفن خود جابه جا شوند. در حال حاضر شما فقط می توانید پیام های مشتری دسکتاپ WhatsApp را دریافت و به آنها پاسخ دهید. ویژگی جدید باعث بهتر شدن تجربه می شود.

همچنین گفته می شود واتس اپ در تلاش است تا به شما امکان همگام سازی گپ ها را بین سیستم عامل ها بدهد. WhatsApp می تواند تلاش کند تا بتوانید از یک حساب مشابه در دستگاه های مختلف استفاده کنید. با این حال، این شرکت چیزی را به طور رسمی به اشتراک نگذاشته است. باید منتظر بمانیم تا نسخه عمومی آن پخش شود.

نظر شما چیست؟ یرای من که خیلی مفید خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه عجب واتس ی تکونی به خودش داد!

Milad7

چه عجب واتس ی ت ک و ن ی به خودش داد! 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)