حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برندگان قرعه کشی سایپا مهر ۹۹ فردا اعلام خواهد شد: شانس خودرو سواری حدود ۲ در هزار

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

امروز صبح برای شما نوشتیم زمان قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا مهر ۹۹ امروز است. این قرعه کشی امروز انجام شده و برندگان قرعه کشی سایپا مهر ۹۹ فردا اعلام خواهد شد. جالب اینکه شانس خودرو سواری در این طرح حدود ۲.۷ در هزار است، به عبارتی برابر ۰.۲۷ درصد.

برندگان قرعه کشی سایپا مهر ۹۹

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده هشت محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه ۳۰ مهرماه جاری حدود ساعت ۱۲ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

مراسم قرعه کشی هشت محصول سایپا شامل سایپا 151، دو مدل تیبا، ساینا، سه مدل وانت نیسان و پادرا پلاس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش سایپا ۷۲۴ هزار و ۶۸۴ نفر شرکت کردند که ۷۱۷ هزار و ۹۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند. برای این تعداد تنها ۲۰۰۰ خودرو سواری ارایه شده است. این یعنی شانس خودرو سواری در این طرح حدود ۲.۷ در هزار است، به عبارتی برابر ۰.۲۷ درصد.

ساینا

ساینا

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش هفت هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح خودروهای زیر با ظرفیت های مذکور ارایه شدند:

  1. ۱- ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار
  2. ۲- ۱۰۰۰ دستگاه تیبا ۲
  3. ۳- ۵۰۰ دستگاه ساینا
  4. ۴- ۱۰۰۰ دستگاه سایپا 151
  5. ۵- ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز
  6. ۶- ۱۸۰۰دستگاه نیسان تک سوز آپشنال
  7. ۷- ۱۸۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز
  8. ۸- ۱۰۰ دستگاه پادرا پلاس

اسامی منتخب دومین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حدود ساعت 12 ظهر فردا (چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبان طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منتخبان فرصت دارند که تا 72 ساعت بعد از اعلام نتایج نسبت به پرداخت کل وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، واریز وجه انجام دهند.

نظر شما درباره این فروش فوق العاده سایپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اعلام شد و بین ثبت نام کنندگان هم خیلی نارضایتی وجود داشت!

Milad7

عجب حکایتیه

س ی ن ا چرا هرچی کامنت میذارم میره برای تایید 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)