حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قرعه کشی دومین فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۹۹ انجام شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

می دانیم که ایران خودرو دومین فروش فوق العاده مهر ۹۹ خود را نیز برگزار کرد. امروز قرعه کشی دومین فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۹۹ انجام شده و برندگان مشخص شدند.

فروش فوق العاده ایران خودرو

در این مراسم که در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد، متقاضیان نهایی ۹ هزار و ۴۵۰ دستگاه فروش فوق العاده و ۲۲ هزار دستگاه پیش فروش یک ساله تعیین و نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت واریز نکردن، نفرات لیست ذخیره جایگزین آنان خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

پژو پارس

پژو پارس

گفتنی است، در پنجمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی و سمند ال.ایکس و در طرح پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روز و طرح پیش فروش تیر و مرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

این مرحله دیگه واقعا اسامی برندگان را دستکاری کردن!میشه گفت 70 % ظرفیت کلی راخودشون برمیدارن فقط 30 % را به مردم عادی اختصاص میدن!

Milad7

در ضمن امروز خبر اومد برای فروش فوری مرحله بعدی افزایش قیمت داریم… احتمالا بین 30 تا 35 % افزایش قیمت صورت بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)