حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین فیلم های انگیزشی دنیای سینما که باید ببینید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تماشای فیلم های انگیزشی و خواندن کتاب‌هایی که در زمینه موفقیت نوشته شده‌اند، می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت و نجات افراد مختلف از دل اشتباهات و مشکلات مالی داشته باشد. با تماشای فیلم‌های مفهومی و ارزشمندی که در زمینه موفقیت تهیه و به بازار عرضه شده است، می‌توانید بیش از پیش برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید و به کسب و کار و اندیشه‌های خودتان جانی تازه ببخشید.

تماشای فیلم‌های انگیزشی به شما کمک می‌کند که چند ساعتی از مشکلات و دغدغه‌های خودتان آزاد شوید و کمی هم برای بهبود افکار و نظرات خودتان وقت بگذارید. با توجه به اهمیتی که تماشای فیلم های انگیزشی دارد، قصد داریم که در ادامه به چند مورد از فیلم های انگیزشی اشاره کنیم. پس از آن چند کتاب بی‌نظیر را هم به شما معرفی خواهیم کرد که با مطالعه آن‌ها نگرش جدیدی نسبت به زندگی و کسب و کار خودتان پیدا کنید.

یکی از نکاتی که در مورد این مقاله ارزشمند وجود دارد این است که ممکن است با خودتان بگویید که اکنون که ما با این فیلم‌ها آشنا شدیم، چگونه می‌توانیم آن‌ها را تماشا کنیم؟ در ادامه به دو مسیری که پیش روی ما قرار دارد اشاره می‌کنیم:

  1. اولین راهی که پیش روی ما قرار دارد، یوتیوب است که بانک فیلم‌ها و فایل‌های ویدیویی محسوب می‌شود. یوتیوب به شما این اجازه و امکان را می‌دهد که ویدیوها را به صورت آنلاین تماشا کنید ولی اگر بخواهید این ویدیوها را دانلود و در کامپیوتر خود ذخیره کنید هم این کار امکان‌پذیر و شدنی است. کافی است روش دانلود از یوتیوب را یاد بگیرید. برای دانلود این فیلم های انگیزشی کافی است به مقاله دانلود از یوتیوب مراجعه کنید.
  2. دومین راه این است که نام فیلم را در گوگل جستجو کنید. پس از جستجو انواع و اقسام سایت دانلود فیلم به شما نمایش داده می‌شود کافی است یکی از سایت‌ها را انتخاب و فیلم را از آن دانلود کنید.

معرفی چند مورد از بهترین فیلم های انگیزشی

فیلم های انگیزشی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم می‌تواند کمک زیادی به کارآفرینان و صاحبان کسب و کار بکند. گاهی مواقع هست که یک شخص کارآفرین خیلی تلاش می‌کند ولی هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرد یا نتایجی که می‌گیرد خیلی کوچک است و چندان قابل اعتنا نیست. در چنین مواقعی خیلی خسته و پریشان می‌شود. در چنین موقعیت‌هایی است که تماشای فیلم‌های انگیزشی می‌تواند خیلی مفید و تأثیرگذار باشد. در ادامه به چند مورد از بهترین فیلم های انگیزشی که می‌تواند کمک زیادی به شما بکند می‌پردازیم:

1. فارست گامپ

اولین فیلمی که دیدن آن به همه ما انگیزه می‌دهد و نقش یک تلنگر را برای ما ایفا می‌کند، فیلم فارست گامپ است که توماس جفری هنکس با درخشش خود در این فیلم توانست نظر همه را جلب کند و جوایز زیادی به خاطر هنرنمایی در این فیلم به دست آورد.

او در این فیلم ابتدا فردی است که توان راه رفتن عادی را هم ندارد ولی در نهایت موفقیت‌های زیادی به دست می‌آورد و حتی با تکیه بر قدرت اراده توان راه رفتن عادی را هم به دست می‌‎آورد و به دونده خستگی‌ناپذیر تبدیل می‌شود. در نهایت تماشای این فیلم بی‌نظیر را به تمامی شما عزیزان توصیه می‌کنیم.

2. سرآشپز

فیلم سرآشپز یا «Chef» یکی از فیلم‌هایی که اگر بسیاری از کارآفرینان به تماشای آن بنشینند، قطعاً خواهند گفت: «این فیلم دقیقاً داستان زندگی ما است.»  این فیلم داستان زندگی و کسب و کار یک سرآشپز است که ابتدا در یک رستوران و برای یک کارفرما کار می‌کند ولی به دلیل اختلاف نظر با کارفرما اخراج می‌شود.

پس از اخراج به این فکر می‌افتد که کسب و کار شخصی خودش را راه اندازی کند اما نه مغازه‌ای دارد و نه خبر از سرمایه آن‌چنانی است. در نتیجه تصمیم می‌گیرد که یک کامیون سیار راه می‌اندازد و از طریق فروش غذا به یک درآمد قابل قبول می‌رسد.

در شرایط اقتصادی کنونی جامعه دیدن چنین فیلم های انگیزشی به همه افراد و به خصوص کسانی که شغل خود را از دست داده‌اند امید می‌دهد و باعث می‌شود که برای ادامه راه جانی تازه بگیرند و برای راه اندازی بیزنس شخصی خودشان مشتاق شوند. جالب است که سرآشپز داستان ما با استفاده از توییتر، قدرت کسب و کار خودش را دوبرابر می‌کند.

3. رستگاری در شاوشنک

یکی از اتفاق‌های اصلی و اساسی که ممکن است در هر کسب و کاری اتفاق بیفتد، شکست و ناکامی است ولی در این میان کارآفرین نباید تسلیم شود و باید به خودش امید دهد تا در نهایت به پیروزی دست یابد. فیلم رستگاری در شاوشنک یکی از بهترین فیلم های انگیزشی است که به ما نشان می‌دهد امید داشتن یکی از بهترین سرمایه‌های انسان است که به هیچ عنوان نابود نمی‌‎شود.

هر چند که این فیلم قدیمی است ولی این قدیمی بودن به هیچ عنوان از جنبه انگیزشی آن نمی‌کاهد و در نتیجه به عنوان بهترین فیلم انگیزشی در تاریخ سینمای جهان شناخته می‌شود. در این فیلم، شخصی به حبس ابد محکوم می‌شود ولی با امید شروع به سوراخ کردن دیوار می‌کند و امیدوار است که بتواند فرار کند. در نهایت پس از 20 سال تلاش شبانه‌روزی و امید داشتن از زندان فرار و زندگی خوب و خوشی را آغاز می‌کند.

تماشای این فیلم تأثیر عمیق و بسیار زیادی روی افراد مختلف به خصوص کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوپا می‌گذارد و به همین خاطر است که تماشای آن را به شما توصیه می‌کنیم.

4. در جستجوی خوشبختی

برخی از تحلیلگران و عاشقان فیلم و سینما بر این باور هستند که فیلم در جستجوی خوشبختی یکی از بهترین فیلم های انگیزشی است که در تمام طول تاریخ ساخته شده است. در این فیلم با وجود تمام مسائل و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شود حاضر نیست که حتی یک لحظه هم که شده زانو بزند و تسلیم شود.

او با خودش قرار گذاشته است که به خوشبختی برسد ولی رسیدن به خوشبختی به هیچ عنوان کار آسانی نیست و موانع زیادی در مسیر رسیدن به هدف وجود دارد. با تماشای این فیلم زیبا درس‌های زیادی خواهید گرفت.

تا به اینجای کار تلاش کردیم که فیلم‌های انگیزشی زیبا و جذابی را به شما معرفی کنیم ولی این پایان کار نیست. در صورتی که تمایل دارید با فیلم‌های انگیزشی بیشتری آشنا شوید کافی است به مقاله فیلم های انگیزشی مراجعه کنید.

معرفی چند کتاب انگیزشی جذاب

همیار آکادمی در کنار معرفی فیلم‌های انگیزشی زیبا و جذاب، مقالاتی دارد که در این مقالات، به معرفی بهترین کتاب‌های انگیزشی و ارائه خلاصه‌ای از این کتاب‌ها پرداخته است. در ادامه این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از بهترین کتاب‌های انگیزشی بپردازیم:

1. کتاب باشگاه 5 صبحی‌ها

کتاب باشگاه 5 صبحی‌ها یکی از آثار بی‌نظیر و جاودانه رابین شارما است که در آن ابتدا افراد را به بیدار شدن در ساعت 5 صبح تشویق می‌کند و سپس به آن‌ها نشان می‌دهد که برای ساختن یک امپراتوری در ساعت 5 صبح چه کارهایی را باید انجام دهد.

در صورتی که بتوانید این کتاب را مطالعه و آموزه‌های آن را عملی کنید، به موفقیت‌های شگفت انگیزی از نظر جسمی و روانی می‌رسید. در نتیجه پیشنهاد ما این است که تلاش کنید این کتاب را در اسرع وقت مطالعه کنید.

2. کتاب ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج اس کلاسون، کتابی داستانی و انگیزشی است که اصلاً اعتقادی به تند حرکت کردن و پیروزی‌های عجیب و غریب ندارد بلکه شیفته و دلباخته آهسته و پیوسته حرکت کردن است. این کتاب به من و شما می‌گوید که اگر بتوانی هر ماه 10 درصد از درآمد خود را پس‌انداز و سپس این 10 درصد را در یک مسیر درست سرمایه‌گذاری کنیم قطعاً پس از مدت کوتاهی به حجم عظیمی از سرمایه دست خواهیم یافت.

3. هفت عادت مردمان موثر

این کتاب نوشته استفان کاوی و برای افرادی است که می‌خواهند در زندگی خودشان موفق و تأثیرگذار باشند. این هفت عادت عبارت است از:

  1. عامل بودن
  2. در ذهن، از آخر شروع کردن
  3. نخست به اولین‌ها پرداختن
  4. تفکر برنده-برنده
  5. اول فهمیدن و سپس فهماندن
  6. هم‌افزایی
  7. ارّه تیز کردن

همیار آکادمی در وب‌سایت خودش مقاله‌ای دارد که در آن مجموعه‌ای از کتاب‌های انگیزشی را معرفی کرده است. در صورتی که تمایل دارید این مقاله را مطالعه کنید و با لیستی از کتاب‌های انگیزشی آشنا شوید، کافی است به بهترین کتاب انگیزشی مراجعه کنید.

در انتها توصیه می‌کنیم

در این مقاله تلاش کردیم که چند کتاب و فیلم انگیزشی را به شما معرفی کنیم. همیار آکادمی یکی از وب‌سایت‌های بی‌نظیر و سرشار از مقالات انگیزشی است. این مجموعه تلاش کرده است که در بخش معرفی، خلاصه کتاب‌های انگیزشی گوناگون و همچنین در بخش مقالات، خلاصه‌ای از فیلم های انگیزشی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد تا با این کار مخاطبان تشویق به مطالعه کتاب و تماشای فیلم‌های انگیزشی شوند.

در انتها به شما توصیه می‌کنیم که برای آشنایی با فیلم‌ها و کتاب‌های انگیزشی به وب‌سایت همیار آکادمی و بخش مجله (کتاب‌ها در بخش معرفی و فیلم‌ها در بخش مقالات) مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

رستگاری در شاوشنک واقعا بی نظیره تا حالا چند بار دیدمش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)