حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

3 گزینه خرید خودرو دست دوم چینی با 350 میلیون

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در بازاری که قیمت خودروها به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است، خرید خودرو دست دوم به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده است. به خصوص که شما نمی‌توانید زمان زیادی را برای جست‌وجوی یک خودروی خوب سپری کنید و خیلی زود باید دست به کار شده و خودروی موردنظر را خریداری کنید. در غیر این صورت مجبور به خرید خودرو دست دوم مدل پایین‌تری خواهید شد. همین امر باعث شده که خودروهای چینی که روزی با اکراه خریداری می‌شدند، به لیست خودروهای لاکچری افزوده شده و به آرزویی برای خریداران تبدیل شوند. در این مقاله از همراه مکانیک قصد داریم تعدادی از خودروهای چینی را که با 350 میلیون می‌توان خرید به شما معرفی کنیم.

اچ سی کراس مدل 96

اچ سی کراس مدل 96 کراس اووری چینی ساخته شرکت دانگ فانگ است که در سال 1395 و با تلاش ایران‌خودرو وارد جاده‌های کشور شد. ایران‌خودرو اچ سی کراس را در راستای بالا رفتن تقاضای خرید خودرو دست دوم شاسی‌بلند عرضه کرد تا از بازار پرفروش این خودروها عقب نماند. ظاهر جذاب و جمع‌وجور اچ سی کراس باعث شد که در بدو ورود با استقبال زیادی مواجه شود و راه را برای دیگر هم‌وطنان خود هموارتر کند. در درون کاپوت اچ سی کراس مدل 96 یک پیشرانه TU5 با حجم 1.6 لیتر در حال کار است که حداکثر قدرت 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر را تولید می‌کند.

شتاب صفر تا صد این خودرو برابر با 12.5 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 183 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر در هر 100 کیلومتر آن را به خودرویی اقتصادی و مقرون به صرفه تبدیل می‌کند. همچنین سازگاری با بنزین یورو 4 نیز باعث می‌شود که موتور خودرو هنگام استفاده از بنزین داخلی آسیب نبیند. از مزیت‌های خرید خودرو دست دوم اچ سی کراس مدل 96 می‌توان به طراحی داخلی شیک، استفاده از مواد باکیفیت در ساخت کابین، مصرف سوخت پایین، سازگاری با بنزین داخلی و امکانات رفاهی مناسب اشاره کرد. معایب این خودرو نیز شامل دور از دسترس بودن برخی کلیدهای کنترلی، عملکرد نامناسب در جاده‌های ناهموار، امکانات ایمنی پایین و بازار دست دوم نه چندان پررونق است.

جک j4 مدل 97

جک j4 سدانی شهری است که توسط کرمان خودرو مونتاژ و به بازار عرضه شد. اینکه این خودرو نام شرکت بزرگ و معروف جک را به دوش می‌کشید خود در فروش آن بسیار موثر بود. اگر قصد خرید خودرو دست دوم جک j4 مدل 97 را دارید باید بدانید که بخش فنی آن شامل یک موتور 1.5 لیتری است که قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن متر را تولید می‌کند. این قدرت و گشتاور از طریق یک گیربکس 5 دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این مشخصات فنی باعث می‌شود که جک j4 خودرویی مناسب برای سفرهای شهری باشد و در جاده‌های ناهموار و شیب‌دار داد خریداران را دربیاورد.

از مزیت‌های خرید خودرو دست دوم جک j4 می‌توان به ظاهر مدرن و لوکس، کابین زیبا و جادار، عایق‌بندی مناسب کابین، عدم انتقال ضربات جاده به سرنشینان و فرمان‌پذیری مناسب نسبت به دیگر رقیبان اشاره کرد. اما در هنگام خرید بیشتر از مزایا عیب‌ها مهم هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به کارگیری مواد با کیفیت پایین برای ساخت کابین، موتور کم قدرت و امکانات رفاهی و ایمنی کم را نام برد. همچنین قابل توجه است که در بازار دست دوم بسیاری از خریداران خرید خودرو دست دوم تندر 90 و دنا را به جک j4 ترجیح می‌دهند. دلیل این امر را می‌توان در ضعف فنی این خودرو جست‌وجو کرد.

هاوال ام 4 مدل 97

هاوال ام 4 محصولی از شرکت گریت وال است که از طریق شرکت دیار خودرو وارد بازار ایران شد. این خودرو را می‌توان یک SUV جمع‌وجور شهری دانست که در خیابان‌های سطح شهر به راحتی با شما همراهی می‌کند. علاوه بر آن فروش بالا با وجود سابقه کم و گمنام بودن شرکت سازنده موضوعی است که نشان می‌دهد ظاهر جذاب این خودرو هاوال ام 4 به خوبی توانسته دل خریداران را ببرد. اصلی‌ترین مزیت‌های خرید خودرو دست دوم هاوال ام 4 نمای جذاب و ساده داخلی، طراحی خارجی به‌روز، عملکرد مناسب ترمزها و مصرف سوخت پایین است. اما معایب آن شامل استفاده از مواد بی‌کیفیت در ساخت کابین، فضای کم مابین برای افراد قدبلند، هندلینگ نامناسب، انتقال ضربات جاده به سرنشینان و امکانات ایمنی کم می‌شود.

قلب تپنده هاوال ام 4 یک 7 پیشرانه 1.5 لیتری 16 سوپاپ است که قدرتی برابر با 108 اسب بخار و گشتاوری معادل 138 نیوتن متر را تولید می‌کند. وظیفه انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس 5 دنده دستی است. شتاب صفر تا صد 11.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت از دیگر مشخصات فنی این خودرو است. همچنین مصرف سوخت 7.2 لیتری آن را برای حرکت در سطح شهر یا جاده مناسب می‌سازد اما سازگاری با استاندارد یورو 5 ممکن است استفاده از بنزین بی‌کیفیت را برای شما دردسرساز کند.

خرید خودرو دست دوم در بازار امروز ایران موضوعی تخصصی است. چراکه بالا رفتن قیمت آن باعث افزایش علاقه دلالان به این بازار شده و در صورت نداشتن اطلاعات کافی ضرری چند میلیونی به شما وارد خواهد شد. شرکت همراه مکانیک موسس بزرگ‌ترین نمایشگاه خرید و فروش خودروهای کارشناسی شده است که با بهره‌مندی از تیم متخصص و باتجربه شما را در خرید خودرو مدنظرتان راهنمایی خواهد کرد. طرح خرید خودرو سفارشی همراه مکانیک با 13821 معامله موفق مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  • دریافت مشاوره تخصصی و حرفه‌ای جهت مقایسه و انتخاب خودروی مناسب شما
  • خرید خودروی کارشناسی شده همراه با گزارش کامل فنی و بدنه
  • انجام 2 بار کارشناسی تخصصی بر روی خودرو، جهت به حداقل رساندن خطای انسانی
  • ضمانت واقعی هفت روزه و پرداخت خسارتبر روی خودروهای پیشنهادی همراه مکانیک
  • خرید خودرو بدون واسطه، از مصرف‌کننده نهایی و به قیمت واقعی
  • استفاده از مشاوره حقوقی در زمان عقد قولنامه

پس همین الان وارد سایت همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com/ شوید و اطلاعات جانبی دیگر در مورد خرید خودرو را مطالعه کنید.

همراه مکانیک، همراهی متخصص و امین

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

اون چیزی که واسه تیتر نوشتین و عکسی که برای تیتر گذاشتین با عقل جور در نمیکنه (نمیاد )

Milad7

داخل بازار ایران و با توجه به رشد شدید قیمت ها خودروی چینی مشتری اول و آخرش خودتی!

Milad7

برای خرید خودروی دست دوم در رنج 300 الی 350 میلیون دناپلاس را پیشنهاد میکنم هم قطعاتش راحت گیر میادو هم برای فروشش همه جا و در همه حال خواهان و مشتری داره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)