حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور Honor احتمالا همان مانیتور هواوی ری-برند شده باشد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، مانیتور

گفته می شود که Honor پس از عرضه گچت های پوشیدنی مانند GS Pro و Watch ES در حال آماده سازی محصولات بیشتری است و مانیتور مخصوص بازی یکی از آنهاست. اکنون، یک خبرچین در Weibo تصویری از آنچه ممکن است Honor Display آینده باشد منتشر کرده است. و این خاطرات زیادی از یک مانیتور هواوی دارد که زودتر درز کرده است. در حقیقت گویی مانیتور Honor احتمالا همان مانیتور هواوی ری-برند شده باشد.

مانیتور Honor

یک منبع خبری در Weibo با نام کاربری “عموی در حال تماشای کوه” (ترجمه شده توسط Google) تصویری از یک مانیتور (از طریق IThome) منتشر کرده است. این یک لوگو بزرگ HONOR در سمت چپ دارد. صفحه نمایش و قاب فراگیر توسط یک پایه استوانه ای شکل با پایه صاف نگه داشته می شود.

قاب عقب که لوازم الکترونیکی را پوشش می دهد کمی به طرفین خم می شود. در حالی که تصویر هیچ گونه مشخصات خاصی را ارائه نمی دهد، اما خبرچین از آن به عنوان “Honor Display” و “23.8 اینچی” نام برده است. اگر ادعاهای وی درست باشد Honor Display جدید میزبان صفحه نمایش 23.8 اینچی در جلو خواهد بود.

با این حال، پست اطلاعات دیگری ندارد. همچنین، تصویر پشتی چند پورت را نشان می دهد و یکی از آنها HDMI است. همه ما می دانیم که آنر یک برند زیرمجموعه هوآوی است و منابع آن را به اشتراک می گذارد. در این صورت، این فقط می تواند نسخه اصلاح شده نمایشگر آینده Huawei باشد.

چند هفته پیش، هواوی گفته بود که به زودی مانیتورهای جدید و رایانه های شخصی را راه اندازی می کند و گزارش های اولیه گفتند که این نظارت مانیتورها را به Vison-Electronic Technology یا (BOEVT) واگذار می کند. علاوه بر این، ژائو مینگ ، در کنفرانس مطبوعاتی Honor HUNTER گزارش داد که این شرکت مانیتورهای بازی ، روترها و سایر محصولات جدید را راه اندازی خواهد کرد.

به دنبال آن، یک رندر لو رفته از مانیتور هواوی به صورت آنلاین منتشر شد که همین اندازه 23.8 اینچ داشت. و در قسمت جلوی رندر نمایشگرهایی با حداقل حاشیه در سه طرف اما حاشیه های ضخیم در پایین نمایش داده شده اند. شماره مدل AD80HW دارای نمایشگر IPS LCD با 90٪ نسبت صفحه به بدنه ، 72٪ دامنه رنگی NTSC بود.

همانطور که گفته شد، رندرهای جدید دقیقاً با نشت قبلی مطابقت دارند، به جز تغییرات لوگو. این یک ایده قوی است که هواوی و نمایشگرهای آنر احتمالاً از مشخصات مشابهی برخوردار هستند. علاوه بر این، گزارش می گوید، نمایشگرها می توانند دارای رفرش ریت 144 هرتز باشند. انتظار می رود هواوی و آنر پیش از پایان امسال و رقبای رقیب خود مانند شیائومی مانیتور جدید بازی را راه اندازی کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر مانیتور آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

جعبه جدید ایفون ۱۱ بدون هدفون و شارژر
https://www.instagram.com/p/CGahyMCFl-o/?igshid=e0jb1gwdnxoa

جعبه آیفون ۱۲
https://www.instagram.com/reel/CGZ9fHNnmo2/?igshid=u8mfo1o4ebfe

پ.ن : جعبه گلس قطور تره 💨🌚

Mahdi

سال بعد یه جوری میسازن اندازه به آدامس بعد باد میزنی بهش بزرگ میشه

Milad7

امان از این ری برند 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)