حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ریلمی Q2 با مدیاتک Dimensity 800U دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ریلمی، شایعات

به زودی تلفن های جدید سری ریلمی Q2 به بازار عرضه می شوند و در تاریخ ۲۲ مهر ۹۹ به صورت رسمی عرضه می شوند. تا آنجا که می دانیم نسخه استاندارد و نسخه Q2 Pro در این بازار عرضه خواهد شد. امروز ، این تلفن در پایگاه داده GeekBench مشاهده شده است.

ریلمی Q2

 

بنچمارک GeekBench اطلاعات مربوط به مدل تلفن Realme RMX2117 را نشان داد. اگر اتفاقی نیفتد، این باید نسخه استاندارد Realme Q2 باشد. عکس نشان می دهد که این دستگاه از پردازنده مدیاتک Dimensity 800U بهره می برد. این نمونه سبک شده Dimensity 800 اصلی است، اما همچنان از شبکه های 5G پشتیبانی می کند.

ویژگی های DIMENSITY 800U

مدیاتک Dimensity 800U رسما معرفی شد، تراشه 5G ارزان جدید تایوانی ها

این تراشه بر اساس فرآیند 7nm FinSET شرکت TSMC ساخته شده است. این یک چیپست هشت هسته ای است که شامل دو هسته ARM Cortex-A76 با کلاک تا 2.4 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 است که تا 2.0 گیگاهرتز کلاک می شوند. این پردازنده گرافیکی ARM’s Mali-G57 را ادغام می کند. برای پردازش بهتر AI و سایر کارها، این چیپست با یک APU همراه است. از RAM LPDDR4X (تا 2133 مگاهرتز) پشتیبانی می کند و از حافظه ذخیره سازی کلاس UFS 2.1 پشتیبانی می کند.

همچنین مدیاتک Dimensity 800U از وضوح تصویر +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. این پشتیبانی از فیلم HDR10 + و همچنین موتور MiraVision PQ سفارشی مدیاتک با بهینه سازی HDR اضافی برای فیلم ها دارد. همچنین از سنسورهای تصویر 64 مگاپیکسلی و همچنین تنظیمات دوربین چهارگانه پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به فرامین صوتی در حالت آماده به کار دستگاه (VoW) یا Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.1 اشاره کرد. علاوه بر این، از چندین کلمه کلیدی و خدمات دستیار صوتی برخوردار است. این چیپست همچنین از فناوری کاهش نویز دو میکروفون برخوردار است.

با این حال، یکی از جذاب ترین ویژگی های Dimensity 800U مودم 5G است که به همراه چیپ ست بودجه محور ارائه می شود. حتی برای یک چیپست میان رده ، مدیاتک سازشی ندیده است. Dimensity 800U با دو سیم کارت 5G ، دو VoNR (صدا از طریق رادیو جدید) ، شبکه های NSA / SA زیر 6 گیگاهرتز و دو حامل 5G یا (2CC 5G-CA) ارائه می شود. یک کانکشن بزرگ با مودم های 5G وجود دارد، این مصرف برق بسیار زیاد است. برای این منظور، مدیاتک فناوری 5G UltraSave خود را انتخاب کرده است.

همچنین می توانیم ببینیم که Realme Q2 دارای یک حافظه 6 گیگابایتی است و با اندروید 10 کار می کند. احتمالا از Realme UI 2.0 استفاده خواهد کرد.

خو چی، نایب رئیس Realme و رئیس بخش بازاریابی جهانی، یک بار گفت که کار ساخت چرم ساده و پیشرفته برای اولین بار به سری Realme Q2 اعمال شد. دستگاه جدید از چرم ساده خاکستری با عبارت مهر شده ‘DARE TO LEAP’ استفاده کرده است.

طبق گزارش های قبلی Realme Q2 از صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + و پنل LCD تک پانچ استفاده می کند. مورد دوم همچنین از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سمپل ریت تاچ 180 هرتز پشتیبانی می کند. این پنل یک سوراخ دارد که میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی است، در حالی که قسمت پشت آن با ترکیب سنسورهای 48MP + 8MP + 2MP ارائه می شود. ظرفیت باتری تلفن 5000mAh خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی ریلمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نوشته نسخه سبک شده دایمنسیتی ۸۰۰ ، بعضیا موقع معرفی میگفتن نه این از دایمن۸۰۰ بهتره

AŁɪ

کیا میگفتن 😶

Mahdi

دقیقا یادم نیست

SHREK

💸💸💸💸💸😂💪🤚

Milad7

خوبه بد نیستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)