حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قبل از خرید ملک در ترکیه با مزایا و معایب خرید خانه در ترکیه آشنا شوید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بررسی مزایا و معایب خرید خانه در ترکیه

هم مرز بودن ترکیه با ایران و تشابهات فرهنگی میان دو کشور، باعث شده است تا مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه مزایای زیادی برای ایرانیان به همراه داشته باشد. خرید خانه در ترکیه، می‌تواند مسیر مهاجرت و سرمایه گذاری در این کشور را بسیار ساده‌تر کند، به همین دلیل افراد زیادی در ایران به فکر خرید ملک در این کشور هستند.

با این حال، مانند هر سرمایه گذاری دیگری، خرید ملک در ترکیه مشکلات و خطرات احتمالی خود را دارد. اگر به صورت جدی به خرید ملک در ترکیه فکر می‌کنید و در حال بررسی شرایط خرید خانه در این کشور هستید، پیشنهاد می‌کنیم با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به بررسی مزایا و معایب خرید خانه در ترکیه بپردازیم.

مزایای خرید خانه و ملک در ترکیه برای افراد خارجی

افراد خارجی که اقدام به خرید خانه در ترکیه می‌کنند، از مزایای زیادی بهره مند می‌شوند که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت

خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت

خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت و شهروندی این کشور

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید خانه در ترکیه، امکان دریافت اقامت و شهروندی ترکیه است. قوانین ترکیه شرایط خاصی را برای دریافت شهروندی در صورت خرید ملک و سرمایه گذاری روی املاک در ترکیه در نظر گرفته است. به همین دلیل خرید خانه در ترکیه فرصت خوبی برای دریافت شهروندی این کشور به حساب می‌آید. با این حال، هر نوع سرمایه گذاری در املاک منجر به دریافت شهروندی نخواهد شد و باید شرایط خاصی را در هنگام خرید ملک رعایت کرده باشید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مشاوره خرید ملک در ترکیه اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

قیمت خانه در ترکیه؛ متناسب با ارزش واقعی ملک

یکی دیگر از مزایای خرید خانه در ترکیه، امکان خرید خانه ارزان در ترکیه است. در واقع قیمت خانه در ترکیه به ارزش واقعی آن نزدیک است و شما می‌توانید با هزینه معقولی یک خانه با امکانات مناسب در این کشور خریداری کنید. با مقایسه قیمت ملک در ترکیه با سایر کشورهای اروپایی یا حتی بعضی از قسمت‌های شهر تهران، متوجه تفاوت چشم گیری می‌شوید که نشان دهنده ارزان بودن خانه در این کشور است.

 

خانه ارزان قیمت در ترکیه

خانه ارزان قیمت در ترکیه

سرمایه گذاری ایمن با خرید انواع ملک در ترکیه

ترکیه توانسته پیشرفته سریعی در سال‌های اخیر داشته باشد. دولت این کشور سرمایه گذاری زیادی روی زیر ساخت‌ها و بالابردن کیفیت زندگی در ترکیه انجام داده است. برای مثال پروژه‌های بلند پروازانه در استانبول نمونه‌هایی از تلاش دولت ترکیه برای تبدیل کردن این شهر به یکی از قطب‌های اقتصادی منطقه است.

در چنین شرایطی سرمایه گذاری در املاک استانبول می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. یک مشاور حرفه‌ای می‌تواند به شما در خرید ملک در استانبول و نحوه سرمایه گذاری در املاک ترکیه کمک کند. سرمایه گذاری در املاک ترکیه راه مناسبی برای کسب سود قابل توجه در بلند مدت و میان مدت است.

بهره مند شدن از سطح بالایی از رفاه اجتماعی با زندگی در ترکیه

با خرید خانه در ترکیه و اقامت در این کشور می‌توانید از سطح بالای کیفیت زندگی در این کشور بهره مند شوید. اگر به فکر کسب درآمد بیشتر و دسترسی به خدمات عمومی با کیفیت‌تری هستید، اقامت در شهرهایی مانند استانبول می‌تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. همچنین سیستم حمل و نقل پیشرفته، خدمات درمانی با کیفیت، درآمد خوب و امکان پیشرفت یا حتی مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی از مزایای مهمی هستند که با خرید خانه در ترکیه و اقامت در این کشور به دست می‌آورید.

معایب خرید خانه در ترکیه

معایب خرید خانه در ترکیه

معایب خرید ملک در ترکیه، خطراتی که باید مراقب آن‌ها باشید

در کنار تمام مزایای مهمی که به آن‌ها اشاره کردیم، نباید معایب خرید خانه در ترکیه را فراموش کنیم. مانند هر سرمایه گذاری دیگری، اقدام عجولانه و بدون اطلاع کافی در خرید ملک در ترکیه می‌تواند معایب و خطراتی داشته باشد که در ادامه به ان ها اشاره می‌کنیم.

فروش نرفتن ملک در بعضی از شهرهای ترکیه

یکی از معایب خرید خانه در ترکیه، بازار کم تقاضای املاک در بعضی از شهرهای این کشور است. به این ترتیب با یک انتخاب اشتباه صاحبِ خانه‌ای می‌شوید که به سختی به فروش می‌رود و مشکلات زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. در حالی که با خرید آپارتمان در استانبول خصوصاً در محله‌های خاص، همواره مشتریان زیادی برای خانه شما در دسترس خواهند بود. این موضوع، اهمیت کمک گرفتن از یک مشاور املاک حرفه‌ای و با سابقه در ترکیه را به خوبی نمایان می‌کند.

سودجویان و کلاه بردارانی که همیشه در کمین هستند

با افزایش حجم درخواست‌های خرید ملک در ترکیه از سوی ایرانیان، سودجویان و کلاه برداران نیز از فرصت استفاده کرده‌اند و با وعده‌های دروغین سعی در گمراه کردن سرمایه گذاران ایرانی و سودجویی از بی اطلاعی آن‌ها را دارند. بنابراین باید در انتخاب مشاور سرمایه گذاری و خرید املاک در ترکیه دقت زیادی داشته باشید. با انتخاب شرکت‌ها و آژانس‌های مشاوره املاک با تجربه که دارای سابقه مشخص و مجوزهای فعالیت در ترکیه هستند، از سرمایه خود به بهترین شکل محافظت کنید.

خرید خانه در ترکیه؛ فرصت ویژه‌ای که نباید از دست بدهید

در این مقاله با مزایا و معایب خرید خانه در ترکیه آشنا شدیم. خرید خانه در ترکیه به دلیل قیمت مناسب، فرصت‌های سرمایه گذاری و امکان دریافت اقامت یا شهروندی ترکیه فرصت ویژه‌ای است که نباید به سادگی از دست بدهید. با این حال برای اینکه سرمایه گذاری بی خطری در ترکیه داشته باشید باید از مشاوران حرفه‌ای کمک بگیرید.

MTC Home به عنوان یک مشاور املاک حرفه‌ای و با سابقه که دارای دو شعبه در تهران و استانبول است در تمام مراحل خرید خانه در ترکیه در کنار شما است تا به بهترین شکل از سرمایه شما محافظت کند. شما همین حالا می‌توانید به سایت این مشاوره املاک حرفه‌ای مراجعه کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ترکی بلد نیستم😐

Milad7

ایده ی خیلی خوبیه کلا سرمایه گذاری در خارج از کشور باعث میشه ارزش پولت حفظ بشه و نگران سقوط دستوری ارزش داراییت نیستی!

SHREK

💸💸💸💸💸💸💸🤚

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)