حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ششمین مرکز تحقیق و توسعه هواوی در فرانسه افتتاح شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

تحریم هواوی توسط دولت ایالات متحده بر روی تجارت تلفن های هوشمند تأثیر می گذارد. با این حال، بر رشد کلی شرکت تأثیری ندارد. دیروز، تولید کننده چینی افتتاح مرکز تحقیق و توسعه لاگرانژ خود را در پاریس برگزار کرد. این ششمین مرکز تحقیق و توسعه هواوی در فرانسه است.

مرکز تحقیق و توسعه هواوی

این موسسه برای بهره برداری کامل از منابع انسانی محلی با منطقه Île-de-France همکاری خواهد کرد. این بخش همچنین به تحقیقات پایه ای در ریاضیات و محاسبات می پردازد.

خو ونوی، مدیر هواوی و رئیس موسسه تحقیقات استراتژیک گفت:

«ریاضیات در 30 سال گذشته نقش اساسی در توسعه صنعت ارتباطات داشته است. هواوی برای دستیابی به نوآوری های اساسی با بسیاری از ریاضیدانان همکاری نزدیک داشته است. مرکز تحقیق و توسعه لاگرانژ بستری است که برای همه ریاضیدانان سراسر جهان باز است. در آینده ، نتایج تحقیق در اینجا به کل صنعت ارتباطات خدمت می کند. “

والری پکرس ، رئیس منطقه Île-de-France ، به او تبریک گفت و گفت که این مرکز به جذب بهترین استعدادهای ریاضی جهان در منطقه Île-de-France کمک کرد.

طبق اطلاعات رسمی ، ایل دفرانس 3000 محقق ریاضی دارد و منطقه ای است که بیشترین تمرکز ریاضیدانان را در جهان دارد. سه دانشگاه در این منطقه در میان ده رتبه برتر علمی قرار دارند.

هواوی 5 مرکز تحقیق و توسعه در فرانسه در زمینه های تراشه ، ریاضیات ، پایانه های خانگی ، زیبایی شناسی ، حسگر و R&D نرم افزار ایجاد کرده است. علاوه بر این ، در حال حاضر بیش از 200 پرسنل تحقیق و توسعه دارد. تاکنون هوآوی برای 215 حق ثبت اختراع در فرانسه اقدام کرده است. هوآوی فرانسه امسال نیز گفت که در چهار سال آینده ، این شرکت به سرمایه گذاری در فرانسه ادامه خواهد داد. علاوه بر این ، انتظارات این است که Huawei با مبلغ 4 میلیارد دلار خرید انجام دهد.

نظر شما درباره سرمایه گذاری های هواوی در بخش تحقیق و توسعه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هر روز قویتر میشه

Milad7

آفرین هواوی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)