حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ تبلت هواوی مدیاپد T5

هواوی با جدیدترین تبلت خود برای بازار ایران یعنی MediPad T5 می خواهد تا در رده اقتصادی گزینه خوبی داشته باشد. در این شرایط که عموما دورکاری و نیاز به آموزش از راه دور است البته انتخاب خوبی است. جدیدترین تبلت این شرکت برای بازار ایران البته محصول سال ۲۰۱۸ است. این به آن کمک می کند که از خدمات گوگل بهره ببرد. با قیمت مناسبی هم که ارایه می شود شاید برای خیلی از مصارف رده اقتصادی گزینه خوبی باشد. امشب آنباکسینگ تبلت هواوی مدیاپد T5 را در ترنجی خواهیم داشت.

آنباکسینگ تبلت هواوی مدیاپد T5

برای تجربه آنباکسینگ این تبلت یعنی MediaPad T5 باید بگویم جعبه شکیل آن رضایت بخش است البته محتوای آن نه خیلی. شارژر ۵ وات برای یک تبلت با باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری نمی تواند دلگرم کننده باشد. به خصوص که پورت دستگاه هم MicroUSB است. البته این ها ایرادهایی است که در سال ۲۰۲۰ وارد می شود ولی این تبلت برای سال ۲۰۱۸ است و آن زمان برای تبلت اقتصادی چنین انتخاب هایی خیلی بیراه نبوده است. نبود هندزفری هم موضوع دیگری است که وجود دارد.

 

 

مدیاپد T5 یک تبلت ۱۰.۱ اینچی است که با نمایشگر FHD ارایه می شود. این نمایشگر برای تماشای محتوای بصری انتخاب خوبی است. به اندازه بزرگ آن می توانید به راحتی و به لطف رابط کاربری بهینه شده، دو برنامه را به صورت همزمان داشته باشید. همچنین برای تماشای ویدیوها یا وبگردی و حتی مرور اسناد می تواند انتخاب خوبی باشد.

بدنه فلزی دستگاه نقطه قوت دیگر آن است که به شما یک دستگاه خوش ساخت را می دهد. البته قسمت بالایی آن پلاستیکی بوده و برای ارتباطات مخابراتی استفاده می شود. این تبلت یک جایگاه سیم کارت و یک جایگاه مموری کارت ارایه می کند.

آنباکسینگ تبلت هواوی مدیاپد T5

آنباکسینگ تبلت هواوی مدیاپد T5آنباکسینگ تبلت هواوی مدیاپد T5

بلندگوهای استریو روی یک لبه تبلت MediaPad T5 ویژگی مثبت دیگر آن است. این به دستگاه کمک می کند تا در بازی یا تماشای ویدیو صدای استریو خوبی تولید کند. البته حجم صدا کمی پایین تر از انتظار ما بود ولی در مجموع انتخاب خوبی است. خوشبخاته جک ۳.۵ میلی متری صدا هم اینجا موجود است.

تراشه کایرین ۶۵۹ همانند اندروید ۸ و رابط کاربری EMUI 8.0 خیلی دلچسب نیست اما با داشتن سرویس ها گوگل مشخصا یک مزیت نسبت به دیگر دستگاه ای به روز هواوی محسوب می شود. در مجموع این پکیج می تواند از پس دستورات کلی وبگردی و تماشای ویدیو یا مصارف آموزشی برآید.

به صورت کلی می توان گفت که این تبلت اقتصادی هواوی می تواند با قیمت خوبی که دارد برای کاربر وسوسه کننده باشد. نظر شما درباره مدیاپد T5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

سلام دوستان. یه سوال داشتم. به نظر شما الان تو این وضعیت بهترین گوشی از نظر قیمت و قدرت که رفرش ریت 120داشته باشه چیه؟ آمولد بودن یا نبودن برام مهم نیست. دوربین هم همینطور. خودم تازگیا آنر ویو 20 گرفتم شاید تعویض کنم. نظرتون؟؟

Mahdi

هواوی که نداره ، شیائومی هم می۱۰تی پرو و می۱۰الترا و کی۳۰الترا هنوز نیومدن , می مونه این گزینه ها : پوکو ایکس۲ که صفحش ال سی دی و پردازنده میانرده ولی قیمتش پایینه ، وانپلاس ۸ پرو , ایسوس راگ فون۳ که نمیدونم وارد بازار شده یا نه نوت۲۰الترا و اس۲۰پلاس هم که اگزینوسن، بنظرم اگه قیمت واست مهم نیست همون وانپلاس ۸پرو بهترین گزینست

lovenokia

@The Free Critic
دقیقا وضعیت اقتصادی طوری هست که تا دو ماه دیگه همین گوشی های ساده صفحه کلید دار نوکیا حدود 1.5 خواهد شد میگید نه نظاره گر باشید ….

Mahdi

خب معلومه نوکیا اکسپرس موزیک الان ۱.۵ میلیونه

TheFreeCritic

.. به تمام معنا
حیف که وضعیت اقتصادی خوب نیست و مردم مجبورن این آشغالا رو بگیرن

Mahdi

عمر باتری می۱۰تی پرو مشخص شد ۱۱۸ ساعت

Auroro

اقایان ی مدت نیستم بعدا شاید بیام (زمستونی چیزی)

خدانگهدار شما
با تشکر از آقای عطایی و بقیه دوستان

نیما عرفانی

#Huawei#Weibo#Evan Blass
پوستر رسمی هواوی برای سری میت ۴۰…
رونمایی در تاریخ ۲۲ اکتبر…
comment image

نیما عرفانی

#Realme
پوستر رسمی رلمی(ریلمی) برای سری Q2…
رونمایی در تاریخ ۱۳ اکتبر…
comment image

Mb.Pcr

خریدن تبلت تو این رنج قیمت کار درستی نیس
چراکه نه چیپ درست حسابی دارن نه حافظه رم کافی
الان گوشی ها همچین هم کوچک نیستن 6.5 اینچ واقعا کوچیک نیس

Milad7

یا سلطان حاشیههههه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)