حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی برند Honor را نخواهد فروخت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، هواوی

می دانیم که برند آنر متعلق به هواوی است. این شرکت چینی با هدف فروش آنلاین، هدف قرار دادن نسل جوان و ارایه دستگاه های ارزنده تر Honor را تاسیس کرد. با توجه به تحریم هایی که گریبان گیر هواوی شده است، گزارش منتشر شد که شاید هواوی بخواهد آنر را بفروشد. حالا اما گفته می شود که هواوی برند Honor را نخواهد فروخت.

وب سایت ITHome در گزارشی به تحلیلگر مینگ چی کو اشاره کرد که ادعا می کند هواوی “به احتمال زیاد” برند Honor را می فروشد. توجیه این امر روشن است، تحت مالکیت جدید، Honor مشمول ممنوعیت های تجاری اعمال شده توسط ایالات متحده نخواهد بود.

این امکان را برای آن فراهم می کند تا چیپست و سایر سخت افزارها را از تأمین كنندگانی كه در حال حاضر فروش آنها به هواوی (و با تمدید Honor) ممنوع است، خریداری كند. این حتی برند تجاری را آزاد می کند و به آن امکان می دهد تا پرچمداران خود را بسازد، در حالی که اکنون دستگاه های پیشرفته ای هم دارد. تقریبا برای اکثر موبایل های هواوی، یک نمونه آنر هم وجود دارد.

Honor

Honor

کو اشاره می کند که چنین اقدامی برای آنر، بلکه همچنین تامین کنندگان قطعات و همچنین کل صنایع الکترونیک در چین مفید خواهد بود. اما ممکن است در این طرح یک انحراف وجود داشته باشد.

همانطور که گفتیم، ITHome این گزارش را تهیه کرده است. همچنین، نظراتی در مورد Weibo منتشر شده است که کارمندان هواوی ادعاهای Kuo را رد می کنند. تحلیلگر به طور معمول در پیش بینی های خود بسیار قابل اعتماد است، اما به نظر می رسد این نادیده گرفتن نادر است.

نظر شما چیست؟ آیا هواوی به فروش آنر فکر می کند؟ در این صورت آیا امریکا به تحریم آنر نخواهد پرداخت؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مگه قرار بود بفروشه

Milad7

هنوز یه سریا هونور تلفظش میکنن 😐

نیما عرفانی

تلفظ هانر هم داشتیم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)