حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K30T به زودی معرفی خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی، شایعات

دیروز ، مدیر کل Redmi لو وایبینگ Weibo خبری را منتشر کرد و اشاره داشت این شرکت در این سه ماهه دستگاه های جدیدی را معرفی خواهد کرد. گفته می شود که ردمی K30T به زودی معرفی خواهد شد.

ردمی K30T

پست ویبو او همچنین نشان می دهد که ردمی نیز در این ماه از محصولات خود رونمایی خواهد کرد. یک خبرچین مشهور لیست تلفن هایی را که انتظار می رود این ماه در چین آغاز به کار کنند، به اشتراک گذاشت. وی فاش کرده است که گوشی های جدید ردمی K30 در این ماه پوشش خواهند داد.

تلفن M2007J3SC 5G اخیراً توسط مقامات 3C چین مجاز شده است. این نشان داد که این تلفن می تواند با یک شارژر 33 واتی عرضه شود. ‘C’ در انتهای شماره مدل نشان می دهد که این یک نسخه چینی از شماره مدل M2007J3SG است که متعلق به Xiaomi Mi 10T است.

شایعاتی وجود دارد که ادعا می کنند Xiaomi Mi 10T با نام Redmi K30T در چین تغییر نام پیدا می کند. K30T احتمالاً با گوشی iQOO Neo3 5G رقابت می کند. مشخص نیست که آیا Xiaomi Mi 10T Pro به عنوان Redmi K30T Pro به بازارهای داخلی وارد می شود یا خیر.

شیائومی Mi 10T دارای یک صفحه سوراخ دار IPS LCD 6.67 اینچی است که وضوح تصویر + HD کامل و رفرش ریت 144 هرتز را ارائه می دهد. پلتفرم موبایل اسنپدراگون 865 و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی را تأمین می کند. این گوشی با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات را به همراه دارد.

شیائومی Mi 10T از جلو 20 مگاپیکسل برخوردار است. در قسمت پشتی آن یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی وجود دارد. از قبل با سیستم عامل Android 10 پوسته MIUI 12 نصب شده است. این دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت جانبی مجهز شده است. مشخص نیست که آیا Xiaomi Mi 10T Pro به عنوان Redmi K30T Pro از نو خط تولید می شود یا خیر.

منتظر ردمی K30T هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دیگه حالم داره به هم میخوره

SHREK

به سامسونگ ایمان آورید. همین فردا نه همین الان! Roh Tae-moon

SHREK

به نوت 70 سامسونگ سلام کنید! (بزودی…) Roh Tae-moon

OnePlus_Fan

دیگه داره زیاده رووی می کنه

m.b

همون سری mi 10t تو چینه…

Milad7

شیا داره مثل سام عمل میکنه و این اصلا خوب نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)