حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۳ در بخش لولا یک میله نوری LED خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ Galaxy Z Fold 2 قطعاً یکی از محبوب ترین دستگاه های موجود در بازار است. اگر این یک وصیت نامه باشد، می توانیم سامسونگ را ببینید که در نهایت تلفن های هوشمند معمولی را به نفع تاشو کنار می زند، اما این هنوز اتفاق نمی افتد. گوشی تاشو نه تنها برای تولید کننده گران تر است، بلکه در حال حاضر یک محصول خوب است. در همین حال، ممکن است آخرین اخباری که درباره Galaxy Fold 3 داریم، کاربران بیشتری را به خود جلب کند. گفته می شود که گلکسی زد فولد ۳ در بخش لولا یک میله نوری LED خواهد داشت.

گلکسی زد فولد ۳

گوشی تاشو Galaxy Z Fold 3 می تواند یک نوار سبک در لولا ایجاد کند که به عنوان یک LED اعلان غول پیکر عمل کند. اکنون گفتن این که سامسونگ نوآوری درستی ندارد صحیح نیست چرا که، این شرکت در حال بهبود قابلیت های خود با هر نسل است و در حالی که Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Z Flip دو چشمگیرترین طرح هستند.

سامسونگ Galaxy Z Flip 2 با تراشه Snapdragon 875 می تواند بالاترین عملکرد را داشته باشد. سامسونگ می تواند از دوربین درون سوراخ نمایشگر کوچکتر استفاده کند.

گفته می شود که Galaxy Z Fold 3 یک دستگاه حتی بهتر و دیوانه کننده خواهد بود که دارای پیشرفت های بیشماری در خارج و زیر کاپوت است.

گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فولد ۳

یکی از تغییراتی که در قسمت خارجی ایجاد خواهد شد، شامل اضافه شدن یک میله نور LED است که به عنوان یک نشانگر LED کار می کند و این دقیقاً روی لولا خواهد بود. در صورتی که به خاطر ندارید، Galaxy Z Fold 2 رنگ های لولایی قابل تنظیم را ارائه داده است، بنابراین سامسونگ اکنون قدم منطقی بعدی را برمی دارد.

اکنون می توان همه اینها را به عنوان یک شایعه پرچم گذاری کرد و نادیده گرفت، اما سامسونگ الکترونیک یک برنامه ثبت اختراع برای “دستگاه الکترونیکی شامل نشانگر” ثبت کرد. این اسناد 44 صفحه ای سپس توسط WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) در اول اکتبر منتشر شد. منبع ما اطلاعات و نمودارهای نشان داده شده در پرونده را گرفته و ساخت خود را در مورد نحوه کار ایجاد کرده است.

اکنون واضح است که این فقط یک رندر است، اما با استفاده از اطلاعاتی که در مستندات سامسونگ ارائه شده، ساخته شده است. گفته می شود Galaxy Z Fold 3 اولین دستگاهی است که از این ویژگی برخوردار است. راستش را بخواهید، کاملاً امکان پذیر است ، حتی اگر در نهایت کمی ضخیم تر شوند ، و واقعا خوب به نظر می رسد. آخرین پرچمدار سامسونگ با نشانگر LED سری Galaxy S9 بود و سامسونگ آن را رسما از دستگاه های آینده حذف کرد.

با این حال، در زمان نوشتن این مطلب این احساس می شود که این ممکن است کاملاً محدود به دستگاه های تاشو باشد، زیرا من نمی توانم ببینم که چگونه می توان این را بر روی سری Note یا سری S پیاده سازی کرند، اما این هنوز هم یک ویژگی بسیار جالب است. این اطلاعات همچنین نشان می دهد که میله نور می تواند رنگ ها را تغییر دهد، که یک امر بدیهی است.

در زمان نوشتن این مقاله ، ما اطلاعات زیادی در مورد Galaxy Z Fold 3 نداریم، اما با توجه به موفقیت Z Fold 2 مطمئنا چیزی است که ما مشتاقانه منتظر آن هستیم.

نظر شما درباره این حق اختراع سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

اولا وقتی تا هستش اون گوشی خیاری اصلا بدرد نمیخوره یعنی اگه عرضش بیشتر بود (نیم اینچ به بالا) بهتر بود

دوما این گوشی ای که 2000 دلار پولشه ولی صفحش با ناخن خش میوفته اصلا ارزش استفاده نداره فقط باید بذاریش تو ویترین پزشو بدی

سوما سامسونگ همیشه بخاطر اضافه کردن چیزای کوچیک و ارزون، از چیزای بهتر میزنه
اینو بارها نشون داده

پس به قول Dr nazer: این آئورو میاد زیر هر پستی مینویسه خاک تو سرت سامسونگ

خاک تو سرت سامسونگ

SHREK

Z Fold از بهترین تولیدات سامسونگ اینو همه میگن! با ناخن هم خش میوفته در صورتی که محافظی که سامسونگ خودش گفته جدا نکنید جدا کنی! اینو جری هم گفت و آزمایش کرد زمانی که روی محافط خش انداخت صفحه زیری آسیبی ندید! ولی وقتی محافظ جدا کرد خش افتاد. هیچ چیزی توی Z Fold 2 کم نبود و هیچ مشکلی هم نداشت تنها جایی که سامسونگ درست عمل کرده توی همین Z Fold.

Auroro

اون محافظ ثانویه هم زیاد مقاومت نداره. جری کمی بیشتر فشار میداد اونم فرو میرفت.
کلا همچین گوشیای بکل ناسالم رو نباید بده دست مشتری

ی وسیله اول باید استانداردو کسب کنه بعدش داده شه دست مشتری ن اینکه درحالتی که فناوریش به نبوغ نرسیده باشه اونم پرچمدار 2000 دلاری بفروشن

Taha

برادر من شما ول کنت به سامسونگ اتصالی کرده؟!
این گوشی و این تکنولوژی تازه اول راه هستن.
بعدشم اگه از سامسونگ خوشت نمیاد برو طرفداری برند مورد علاقه ات رو کن نه اینکه بیای همش سامسونگ رو تخریب کنی.

نیما عرفانی

شاید باورت نشه ولی اولین برند محبوبش همین سامسونگه …
#زود قضاوت نکنیم

Auroro

کجایی نیستی نیما

نیما عرفانی

دیگه درگیرم عزیزم ایراد نداره بقیه دوستان هستن 🙂

Dr.Nazer

😂🤦‍♂️

Auroro

ب چی میخنده دکتر

Mahdi

احتمالا هم قیمتش به خاطر این ۲۰۰ دلار بالاتر میره

Auroro

550 دلار

تازه اگزینوسش

اسنپش هم اینو ور میدارن هم شارژر هم جعبه و هندزفری

تو مشما حباب دار گوشیو پرس میکنن میفرستن برات😂

SHREK

Z Fold نه نسخه اگزینوس داشته و نه خواهد داشت.

Auroro

از کجا معلوم

سامسونگ دیدی اگزینوس 2100 ساخت دید جالبه کلا تو همه پرچمداراش استفاده کرد

Milad7

خدایا برسون یه زد فولد2 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)